Foorumin bugit

Suski75

Keskustelujen kuninkuusravaaja
Helmikuunmammat 2016
Elokuun äidit 2019
Tälle ei ollut sopivan nimistä ketjua, joten tein bugiketjun.

Kun klikkaa alla olevan kuvan laatikoitua linkkiä, antaa sivu ensin herjan sertifikaatista ja sitten siirtyy yllättäin norjankieliselle sivulle ja potkii ulos foorumilta, eli istunto nollautuu. Jotain vikaa siis SSL-sertifikaatissa.

IMG_20180823_224215.png
 
Kiitos ilmoituksesta. Sivuston sertifikaatit ei ole ihan ajantasalla, minkä takia herjaa. IT-tuki korjaa ongelmaa parhaillaan. Sitä odotellessa https-alkuiset osoitteet ei toimi. http-alkuiset toimii. Valitettavasti se tarkoittaa myös sitä että nuo yläreunan linkit ei toimi. :sad001 Koitetaan malttaa kunnes ongelma on korjattu ja poistaa odotellessa osoitteista se kriittinen s. Sivusto on kuitenkin yhtä turvallinen kuin ennenkin. :)
 
IT-tuki kertoi "korjanneensa joitakin viimeaikaisia ongelmia". https-alkuiset osoitteet ei vieläkään toimi, mutta ohjaako ne yhä Norjan foorumille ja potkii ulos? Itselläni ei tätä ongelmaa ole ollut niin en voi itse tarkistaa. Haluan myös muistuttaa että jos ei pääse kirjautumaan sisään tulee laittaa minulle sähköpostia asiasta. (paivi.jarvinen@sandviks.com) Näin toimiessa voidaan todennäköisesti auttaa niin, että pääsee taas kirjautumaan sisään ja IT-tuki saa myös lisätietoa ongelmasta, mikä helpottaa sen kokonaan korjaamista. :)
 
Edelleen ohjaa norjalaisille sivuille ja potkii pellolle. Mutta tosiaan niin kauan kun ei noita linkkejä klikkaile, ei ole mitään ongelmia.
 
Kiitos vastauksesta. :)

Jos joku huomaa jotain muuta virhettä, raportoikaa siitä joko tänne tai suoraan minulle. Norjan puoli on kuulemma enemmänkin solmussa ja pidän mahdollisena että täälläkin on ongelmia, joista en ole saanut tietää. Jos siis ongelmia tulee vastaan niiden raportointi nopeuttaa asioiden korjausta. :) Jos saatte jotain virheviestiä kuvakaappaus siitä olisi kiva.
 
Mulla on tänään kirjautunut vähän väliä ulos ja välillä en oo päässy lainkaan kirjautumaan ...
 
Joo sama vika täällä eilisestä asti ollu, todella ärsyttävää!
 
Kiitos kaikille ilmoituksesta! Todella harmillista tuollainen. Laitan heti IT-tuelle viestin.
 
Mulla oli eilen samaa puhelimella (android), eikä foorumi antanut kirjautua sisään. Koneella ei ollut ongelmia.
 
IT-tuki kertoi että he yrittivät eilen korjata viimeaikaisia ongelmia, mikä todennäköisesti aiheutti tuota uloskirjaamista. Onko tätä ongelmaa esiintynyt vielä tänään?
 
On esiintynyt, joka kerta kun foorumille tulee niin aina joutuu kirjautumaan uudelleen sisään...
 
Nyt pääsen kirjautumaan mut aina on lentänyt ulos kun ollu poissa. Ennen aina pysyny valmiiks kirjautuneena.
 
Olettehan muuten kirjautuessanne uudelleen sisään tarkistaneet että kohdassa "Pysy kirjautuneena" on rasti? Luulisi kyllä ettei se kaikilta jäisi huomaamatta, mutta varmuuden vuoksi kysyn. Koittakaamme olla kärsivällisiä niin turhauttavaa kuin tämä onkin. IT-tuki on ongelman kimpussa.
 
On rasti ja oon jo rämpyttänykki sitä useemman kerran, et pysys kirjautuneena, mut ei, joka kerta pitää kirjautua sisään. Ja käytän puhelimella selaimen kautta sivustoa...
 
Muokattu viimeksi:
Spoiler-tägit eivät toimi, vaikka tuosta työkalupalkista löytyvätkin. Olisivat noissa peleissä käteviä, kun vastauksen voisi piilottaa spoiler-tägien alle.

ei toimi

Screenshot_20181114-001454.png
 
Foorumipalvelimen kello tai aikavyöhyke on asetettu väärin, ja kellonajat näkyvät puoli tuntia pieleen.

Esim. Kirjoitan tätä viestiä klo 22.05 ja muutaman tunnin päästä tuossa viestin alapuolella lukee, että viesti on lähetetty klo 21.39. (Kunhan se "hetki sitten" ja "niin-ja-niin-monta minuuttia sitten" teksti vaihtuu kellonajaksi.)
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top