Myo-inositol

Pikkutassuinen
Oliko sulla kierto alkanu synnytyksen jälkeen ennenkuin aloit syömään noita?
Imetitkö vielä kun aloitit?
 
Onko teillä kaikilla tullut näiden myötä ovis aiemmin? Munasolujen laatu mietityttää, mutta kovin paljoa aiemmin en haluaisi kyllä ovista, muuten ei meinaa ehtiä seurantaultrassakaan käymään. Onko jollain laatu parantunut ilman oviksen aikaistumista?
 
Mulla ei oo aikaistunut, mutta muutoin vaikutukset tuntuu suotuisilta. Kystat on kuivuneet ja ovikset tuntuu vahvalta. Oviksia ei oo varmennettu, mutta muutaman kierron olen tikuttanut ja onnistunut bongaamaan. Jatkan. Kyllä tää jotain tekee!
 
Jännityksellä odotan mitä itsellä tekee. Aloitin Donafertyt ehkä vähän hassusti kesken kierron kun aiemmin käyttämäni foolihapot loppuivat. Katsotaan miten käy. Lääkäriltä vielä kysyin mitä mieltä on tuosta. Kommentoi vain, että tieteellisiä tutkimustuloksia vaikutuksista ei ole, mutta osa potilaista on halunnut kokeilla, eikä hänellä mitään sitä vastaankaan ollut.
 
Onko teillä millaisia sivuoireita tullut inofolic/donafertystä? Itse olen huomannut että vatsantoimitus on ainakin lisääntynyt vaikka on vasta kolmas päivä inofolicen käytöstä.Nukkumiseen myös ehkä hieman myös parantanut vaikka ei mitään uniongelmia ole rentoutukseen auttaa nukkumisessa myös tuo voi johtua tästä helteestäkin tämä vetelä olo.
 
Reilun parin viikon kokemuksella en ole kyllä huomannut mitään erityisiä vaikutuksia mihinkään, suuntaan tai toiseen. Olin siinä käsityksessä, että juurikaan ei pitäisi sivuvaikutuksia olla, mutta yksilöllistähän kaikki tietty on.
 
Mä olen käyttänyt Donafertyä nyt jotakuinkin 4-5kk, enkä ole huomannut mitään sivuvaikutuksia. Veikkaan että helle on se minkä takia vatsasi on sekaisin. Elektrolyyttitasapaino keikahtaa helposti kun hikoilee tälleen tolkuttomasti.
 
Voisinpa tulla mukaan keskusteluun kun tarkoitus on itsekin seuraavaan kiertoon aloittaa Donaferty. Täällä näkyykin pari tuttuakin! :) Itsellä tarkoituksena olis saada hormonit balanssiin elämäntapoja korjaamalla ja tämä valmiste vois toivottavasti auttaa mua siinä..
 
Liitynpä minäkin keskusteluun. Meillä lapsettomuutta jo neljä vuotta ja hoidoissa ollaan. Nyt kuitenkin tauolla hoidoista niin ajattelin ottaa kokeiluun kun kuullut useamman tapauksen että tämä valmiste auttanut raskaaksi tulemiseen.
Mulla ei ole pcos joten en tiedä onko vaikutus kovin suuri mutta kokeillaan nyt kuitenkin. Lähiapteekissa ei ollut joten laitoin tilaukseen, huomenna pitäis tulla...
 
Oletteko miten paljon juoneet inofolic/donafertyä 2pussia vai 1? Suositushan on 2 mutta itellä 5mg foolihappo käytössä niin mietin sitä riittääköhän 1pussi tässä tilanteessa?
 
Mulle eilen ihan lapsettomuuslääkäri suositteli tätä ja aloitinkin Donafertyn samoin tein. Määräsi lisäksi vahvaa foolihappoa, reseptitavaraa. Ei kuulemma haittaa, että donafertyssäkin foolihappoa.

Onneksi maku aika neutraali, ehdin jo murehtia, miten litkun saa alas aamuin-illoin. :joyful:
 
Takaisin
Top