Kadonneiden maaliskuisten metsästys

Onnea minultakin! :)

Mä oon kotona ensi elokuuhun pojan kanssa.
 
Minä palasin kesällä töihin ja poika aloitti päiväkodissa elokuussa, oli isän kanssa kotona kesän. Jälkeenpäin ajateltuna olisin ehkä voinut olla kotona hieman kauemmin, sen verran kova paikka ero oli niin pojalle kuin äidillekin.
 
Mä aloitin työt pari viikkoa sitten, tyttö on 1v 7kk. Jäi isän kanssa kotiin kun isällä ei ole töitä :)
 
Täällä olis yksi maaliskuinen :) foorumi jäi pojan syntymän jälkeen tosi vähälle, kaikki uusi vei ajan ja voimat. Löysin foorumin uudestaan kun tein jokunen päivä r-testin, nyt pitäis viikkoja olla 4+6

Paljon onnea :)

Ja olen myös pojan kanssa kotona.
 
Kiitokset kaikille :)
Mäkin olisin halunnut olla kotona pitempään mutta olosuhteiden pakosta palasin. Mulla on vakkariduuni mutta miehellä ei. Se käy tekeen välillä hommia jos sattuu oleen ja poika on sen aikaa mun äidillä.
 
Ja eikä olis tämä masuasukki pahempaan saumaan voinut ilmoittaa tulostaan. Oon myyjänä ja meillä tulee kauppiaan vaihdos kuun vaihteessa ja omakin työpaikka alkaa olla vaakalaudalla. Mukava ilmoittaa het uudelle työnantajalle että jään kesällä äippälomalle...
 
Muokattu viimeksi:
Moniko maaliskuinen on kotona ja moniko päivähoidossa? Meillä poika vielä kotona isän kanssa ja mä oon palannut takaisin töihin. Mahdollisimman pitkään ois toiveena pitää poika kotona.

Kotona oon tän toisen 4kuisen takii ja oisin ollu varmaa vielä vuoden loppuu vaikkei ois tää kakkone syntynykkää :)
 
Ja eikä olis tämä masuasukki pahempaan saumaan voinut ilmoittaa tulostaan. Oon myyjänä ja meillä tulee kauppiään vaihdos kuun vaihteessa ja omakin työpaikka alkaa olla vaakalaudalla. Mukava ilmoittaa het uudelle työnantajalle että jään kesällä äippälomalle...

Voi harmi :sad001 toivotaan et työnantaja on symppis :)
 
Moniko maaliskuinen on kotona ja moniko päivähoidossa? Meillä poika vielä kotona isän kanssa ja mä oon palannut takaisin töihin. Mahdollisimman pitkään ois toiveena pitää poika kotona.

Onnea! :) Meillä on maaliskuinen vielä kotona vaikka mä käväisinkin töissä jo välissä. Työjärjestelyjen ja miehen osittaisen hoitovapaan ansiosta saatiin poika pidettyä kotona enkä kyllä olis töihin mennytkään jos ei olisi onnistunut. Nyt kun olen taas äitiyslomalla niin poika myös kotona vaikka alunperin piti elokuussa hoitoon mennä. Nyt ollaan vuodenvaihteesta alkaen haettu puolipäiväistä päivähoitopaikkaa.
 
Meillä on myös poika edelleen kotona, tarkoitus olisi pitää 2-vuotiaaksi asti. Mä teen välillä keikkaa, silloin poikaa hoitaa isä tai pappa.
 
Pikkuhiljaa alkaa kadonneita löytymään :) Lisää maaliskuisia kuitenkin vielä kaivataan :anyone
 
Todettiin, että ensi vuonna maaliskuiset näyttää lisääntyvän ihan urakalla :) Tulkaahan kertomaan muutkin tänne maaliskuisten kuulumisia ja miten uudet raskaudet ovat sujuneet!
 
Takaisin
Top