Kantoliina vai -reppu?

Uusperhesatu

Asioista perillä oleva
Kannetaanko teillä? Millaisella välineellä? Oletko tykästyneempi kantoliinaan vai - reppuun?

Itse tykkään liinasta enemmän, kun sen saa joka kerta juuri sopivaksi itselleen ja jotenkin "jämptimmäksi". Tykkään myös liinojen tuntumasta ja ulkonäöstä enemmän.
 
Siltäväliltä; neliöliina :) Mies tykkää Ergon repusta, pientä vauvaa kannettiin myös trikoisessa liinassa ja rengasliina on ollut hyvä lyhyissä kannoissa ja jos on vaikka äkkiä kaupassa pitänyt saada kyytiin.
 
Kaikkea löytyy. Ihan pientä kannoin trikooliinassa mutta kevätvauvana koki sen kesällä kuumaksi ja reppu tuulettui paremmin. Siitä lähtien siis käytössä Manduca jolla on kannettu myös kolmevuotiasta selässä. Mukava ja pitkäikäinen, joskin pitkillä lentomatkoilla liina on ihan must, voi pitää päällä koko ajan eikä paina mistään. Uudelle tulokkaalle olen hankkinut rengasliinan koska syysvauva enkä halua kahlata sohjossa trikooliinan päiden kanssa. Rengasliina on kompakti ja sopii vastasyntyneestä isommallekin kun siirtyy edestä lonkalle. Katsotaan sitten miten viihtyy.
 
En ole aiempia lapsia kantanut missään - eivät viihtyneet, mutta nyt ajattelin seuraavalla kokeilla liinaa :) ..Ehkä :D
 
Repulla ja liinalla on molemmilla kannettu kaikkia kolmea. Kaksosia ehkä vielä enemmän vauvana kuin kolmatta, mutta on nuorintakin tullut kannettua.
 
Mä en esikoisen kohdalla koskenu kumpaankaan, ei oikeen tullu edes harkittua :D Saa nähä miten nyt toisen kohdalla kun vapaita käsiä tarvis paljo enemmän joka asiaan.. Todennäköisesti kallistuisin reppuun, liinat aivan liian vaikeita mun makuun :D
 
Kaikkea löytyy. Ihan pientä kannoin trikooliinassa mutta kevätvauvana koki sen kesällä kuumaksi ja reppu tuulettui paremmin. Siitä lähtien siis käytössä Manduca jolla on kannettu myös kolmevuotiasta selässä. Mukava ja pitkäikäinen, joskin pitkillä lentomatkoilla liina on ihan must, voi pitää päällä koko ajan eikä paina mistään. Uudelle tulokkaalle olen hankkinut rengasliinan koska syysvauva enkä halua kahlata sohjossa trikooliinan päiden kanssa. Rengasliina on kompakti ja sopii vastasyntyneestä isommallekin kun siirtyy edestä lonkalle. Katsotaan sitten miten viihtyy.

Rengasliina on kyllä hyvä. Kannan kahta pienintä siinä usein, se on isommankin kanssa hyvä sellaisiin on-off -kantoihin.
 
Ekaa ja tokaa en kantanut millään jutulla mut tälle kolmannelle ostin tulan ja sitä nyt mökillä käytin paljon ja oli kyllä tosi hyvä. :) kotona en oo koskaan tarvinnut mitään kanto juttua..
 
Kaikkea löytyy ja käytetään! Rinkula on kätsy kaupassa ja nopeissa siirtymissä, repulla kannan selässä ja liinassa jos kannan pidemmän aikaa. Liinaolkaiminen neliö on lemppari :Heartred
 
Kantoliinailen alkuun ja kun trikooliina jää pieneksi, siirryn manducaan. Rengasliinasta en tykkää ja pitkälle liinalle tulee niin vähän käyttöä, etten koe sitä tarpeelliseksi hankinnaksi enää. :)
 
Meillä taas rengas taitaa olla tällä hetkellä eniten käytössä. :) Onneksi oli tänäänkin rattaissa mukana, kun toinen isommista ei jaksanut kävellä. Heitin renkaalla selkään ja matka jatkui. :)
 
Meillä Chicco merkkinen reppu joka on hyvä varsinkin ulkokäytössä (sen verran paksumpaa matskua) ja sit kantoliina joka on neliöliina jonka koen tosi hyvänä ku 11kk haluaa nukahtaa vieraassa ympäristössä nii siinä nukahtaa heti
 
Kumpaakin kokeilin; trikooliina tuntui itselle tosi mukavalta, mutta poika ei viihtynyt siinä. Manducassa kannoin myös, mutta eipä tuo viihtynyt siinäkään. Jännä juttu, poika kun tykkää olla kannettavana, mutta ei kelpuuta siihen mitään apuvälineitä. Pitää vain kantaa käsissä tuota meidän 10 kg kahvakuulaa, sitten hän on tyytyväinen. :smiley-ashamed004
 
Takaisin
Top