Yli kolmekymppiset ensimmäistä kuumeilevat

Toivottavasti viiva vahvistuu!!! Minäkin ihan täpinnöissään! :grin

Ei ole kyllä mitään tuntemuksia vielä, luin että kiinnittyminen tapahtuisi vasta viikon kuluttua oviksesta eli luultavasti vasta viikonloppuna, ja senkin osa tuntee, osa ei. Mulla fiilikset vaihtelee kyllä paljon, oviksen aikaan olin varma et nyt on kyllä vauva tehty, ja nyt kallistun ein puolelle...

Luin täällä vanhoja keskusteluita ja törmäsin sellaiseen väitteisiin että ovis- ja jopa raskaustesti saattavat näyttää plussaa niillä joilla pco vaikkei edes ovista olisi tapahtunut!! Mun on vaikea niellä tuota ilman todisteita. Tuo vei omia fiiliksiä plussasta..:sad001

Mulla siis pco tyylinen toinen munasarja, aiemmin oli molemmat. Tiedän kyllä ihmisiä joilla pco ja ovat saaneet monia lapsia ilman hoitoja. Luotan nyt gynen sanaan siitä, että jos kuukautiset säännöllisesti niin todennäköisesti myös ovuloi, varsinkin jos sen tuntee/huomaa muutenkin.
 
Kimalle, ootko mittaillu lämpöjä koskaan? :) Uskon kyllä, että jos on säännöllinen kierto ja ovulastiotesti näyttää plussaa, niin eiköhän ovulaatio tapahdu :)

Little Miss Sunshine, oot kyllä kylmähermoinen tyyppi! Mä oisin jo juossu ostamaan digin ja varmaan kasan muitakin testejä  :hilarious::nailbiting:
Toivottavasti viiva vahvistuu ja saisitte tämän vauvan :) Siinä ku raskaudessa kaikki meni hyvin, kunnes rv6 tuli maha tosi kipeäksi, kävin yksityisellä ultrassa ja kohdussa ei näkynyt alkiota, mutta silloin lääkäri oli sitä mieltä, kontrolloidaan viikon kuluttua uudelleen..noh, seuraavana päivänä olin vuotanut jo vatsaonteloon ja mut leikattiin.
 
Kimalle: en oo kyllä koskaan kuullut että pco vois näkyä testeissä. Eli en kyllä itsekään usko moiseen ellei joku perustele, miten se testien mittaama hcg sitten siihen pco:n liittyisi.

Kiinnittyminen voi kai aikaisintaan 5 päivää oviksesta tapahtua. Sillä mä vaan kyselin niitä tuntemuksia, kun mulla alkoi viime kierrossa menkkamaiset alavatsajomottelut ja pistelyt just joku 5 päivää arvioidun oviksen jälkeen. Alavatsassa on kyllä jomotellut nyt tässäkin kierrossa.

Pipsu: En mä niin kylmähermoisesta tiedä :p
Oon vaan niin pa just nyt, ettei ihan hirveesti nappaa tuhlata ylimääräistä. Noita testejä kuitenkin kuluu, joten ostan sit suosiolla vaan enemmän näitä halvimpia. Kyllä se viiva siitä varmasti tummuu, jos kaikki on ok. Ja kokemuksella voin sanoa, että joskus silloinkin vaikka kaikki ei olisi ok.

Kuulostaa kyllä siltä että tosi nopeesti sitten kehittyi pahempaan se kohdun ulkoinen :/ Siksi se onkin ajatuksena niin kuumottava, kun väkisinkin sitä joitain päiviä saattaa mennä että pääsee ultraan.
 
Pipsu, en ole mittaillut enkä tee ovistestejäkään. Yritän pitää tämän homman mahdollisimman stressittömänä :rolleyes: Ei vieläkään mitään tuntemuksia..
 
Huh hei, täällä päästiin vihdoin uuteen kiertoon, Terolutit todellakin pidensi luteaalivaihetta, mutta koska plussaa ei tullut, tämmöinen kierron venyminen aina ärsyttää :)
Oon nyt ottanu kokeiluun maca kapselit ihan vaan treenejä ja omaa vireystasoa tukeakseni, ja ehkä fiilis on ollu pirteämpi :) Saa nähdä minkälainen mammutti kierto tästä kehkeytyy, kun en nyt syö letrozoleja :)
 
No niiiiiiin. Kyllähän täällä taas viiva on vähän vahvistunut sitten perjantain. Nyt vois ehkä varovaisesti jo tuuletella. Kun vaan olisi hyvä ja elinkelpoinen alkio tämä ja pysyisi mukana matkassa.

Tarkkailen siis tilannetta. Tavoitteena olis joidenkin viikkojen päästä alkuraskauden ultra yksityisellä, koska tällä kerralla haluan ajoissa tietää onko siellä elämää.

Onnea tuleviin kiertoihin kaikille ja kimalteelle piinapäiviin.
 

Liitteet

  • IMG_20180415_105514.jpg
    IMG_20180415_105514.jpg
    337.6 KB · Katsottu: 404
Kiitos pipsu Tässä ketjussa on kyllä ollut ihania ihmisiä kannustamassa ja tsemppaamassa toisiaan. Vaikka tämä raskaus nyt onnistuisikin, seuraan tätä ketjua jatkossakin. Jätän vaan ne raskaushehkuttelut sitten niille kuuluviin ketjuihin, koska niiden lukeminen voi olla kuumeilijoille raskasta.

Toivon kyllä täydestä sydämestäni, ettei kenenkään teistä tarvitsisi enää kauaa odottaa raskautta :Heartred
 
Little Miss Sunshine: No niin, minä arvasin!! :happy:Paljon Onnea! Toivon että kaikki menee nyt hyvin. Olisi tosiaan ihana kuulla sun ja vauvan kuulumisia jatkossakin! Millä fiiliksillä puoliso on?
 
Mulla on kyllä ihmeen hyvät fiilikset nyt kaiken suhteen, tämä kierto on "turha kierto" ja voi keskityä kaikkeen muuhun ja toukokuussa sit taas vähä vauvaprojektia, kesäkuussa onkin kaiken näköisiä juhlia kerrakseen ja ei haittaa, vaikka en raskaana olekaan ja heinäkuu rento lomakuukausi ja sit koittaakin jo se ivf :angelic:
 
Toi on kyllä toisaalta ihan hyvä, että välillä voi suunnata ajatukset jonnekin muualle. Ja loppupeleissä aika menee kuitenkin ihan huikean nopeasti eteenpäin. Eipä sinne elokuullekaan nyt niin pitkä aika enää ole ja ei sitä koskaan tiedä, vaikka luomuplussa tuliskin toukokuun kierrosta :) Molemmat peukut pystyssä sen puolesta.
 
Täällä tänään synttärit (32, jee!) ja kp 1. Viime maanantaina plussa ja lauantaina tuli raskausmateriaali ulos. Että tosi hyvää tänne! Nyt tais alkaa yk 14.

Mitäs muille?
 
Täällä ei raskautumisen suhteen mitään uutta, dpo 11 ja nega testattu..jälleen. Oottelen uutta kiertoa ja mahdollisuutta.. Muuten kuuluu kyllä ihan kivaa, mietitään puolison kans minne lähdettäisiin pienelle kaupunkilomalle :)

Little Miss Sunshine, miten sun raskaus on edennyt? :)
 
Pitää vielä kommentoida, miten äsken kirjoitin tuon viestin tosi hyväntuulisena ja sit heti sen jälkeenki jysähti taas tajuntaan, et ei hitto vie, oon vieläki täällä kirjoittelemassa :banghead: Mietin jo, että poistuisinko näiltä foorumeilta kokonaan, tuntuu, että oma tilanne ei etene mihinkään ja oon jo kaikki "vippaskonstitkin" kokeillu :)
 
Hyvää syntymäpäivää Pottu! Ja samaan syssyyn pahoittelut, että raskaus meni kesken heti alkuunsa :sad001 Kyllä sitä huonoa onnea täällä piisaa. Olisi kyllä ollut niin mahtavaa, jos teitä olisi vihdoin onnistanut.

Ja pipsulle myös pahoittelut negasta. Toivottavasti saatte rentoutua ihan huolella kaupunkilomallanne ja josko seuraava kierto sitten olisi suosiollinen. Äläkä nyt ihan vielä hakkaa päätä seinään. Vielä on se ivf "vippaskonsti" kokeilematta ja sekin häämöttää jo ihan lähitulevaisuudessa.

Itse sain todella huojentavia uutisia perjantaina, kun masun asukilta löytyi ar-ultrassa syke. Olin kyllä etukäteen ihan vakuuttunut, että taas käy ikävästi ja ei voi onnistua, mutta niin vaan oli hengissä ja vastasi aika lähelle omaa arviotani viikoista. Nyt hieman luottavaisempi mieli tämän raskauden suhteen.
 
Muokattu viimeksi:
Hyvää syntymäpäivää Pottu! Ja samaan syssyyn pahoittelut, että raskaus meni kesken heti alkuunsa :sad001 Kyllä sitä huonoa onnea täällä piisaa. Olisi kyllä ollut niin mahtavaa, jos teitä olisi vihdoin onnistanut.

Ja pipsulle myös pahoittelut negasta. Toivottavasti saatte rentoutua ihan huolella kaupunkilomallanne ja josko seuraava kierto sitten olisi suosiollinen. Äläkä nyt ihan vielä hakkaa päätä seinään. Vielä on se ivf "vippaskonsti" kokeilematta ja sekin häämöttää jo ihan lähitulevaisuudessa.

Itse sain todella huojentavia uutisia perjantaina, kun masun asukilta löytyi ar-ultrassa syke. Olin kyllä etukäteen ihan vakuuttunut, että taas käy ikävästi ja ei voi onnistua, mutta niin vaan oli hengissä ja vastasi aika lähelle omaa arviotani viikoista. Nyt hieman luottavaisempi mieli tämän raskauden suhteen.
Onnea hyvistä ar-ultra kuulumisista! Kyllähän sitä varmasti aivan eri tavalla kaikenlaisia pelkoja on ilmassa, mutta toivottavasti pystyt nauttimaan raskaudesta kuitenkin :)
 
Olen 32-vuotias ja mieheni myös 32-vuotias.Mulla PCO,miehellä kaikki kunnossa. Olemme yrittäneet esikoista jo kohta 4vuotta ilman tärpin tärppiä.Yritän,etten stressaa,gynekologilla käyty mm.papa koe ihan kunnossa,siinä ei mitään. Päivittäin liikun. Täti tuli käymään taas viikonloppuna,eli kohti uutta yritystä taas. Olen kokeillut gelee royaleita,mutta ne toi ylimääräisen vuodon, niin lopetin ne. Helokkiöljyä kokeilen, greippimehua myös. Tämä ei ihan helppoa ole. Kaverit ja ystävät ovat saaneet vauvoja ja miehen puolelta myös,aviomiehen pikkusisko ja miehen isoveli sai myös tytön.Sit ollaan me ilman vauvaa vielä. Anoppi on mukava,hänen kanssaan asiat menee hyvin.Mieskin haluaisi lapsia.Saas nähdä kuinka monta heitä siunaantuu tällä menolla. Äitini oli 32-vuotias saadessaan minut ja äidin sisko oli 36-vuotias saadessaan ainoan tyttönsä. Välillä sitä pohtii ja miettii,että saako itse vasta myös 36-vuotiaana esikoisen. Nyt kaipan oikeasti jo vertaistukea ja ajattelin liittyä foorumille, josko täältä löytyisi kanssasisaria. Molemmillameillä on ammatit ja vaikituiset työpaikat.
 
Tervetuloa kyfi! Oletteko käyneet lapsettomuustutkimuksissa? Neljä vuotta on kyllä pitkä aika yrittää..
 
Takaisin
Top