Yli kolmekymppiset ensimmäistä kuumeilevat

Joo, ei tainnut raskaus onnistua tästä kierrosta :sad001 Edelleen saan testiin jonkin haaleista haaleimman juuri ja juuri silmään erottuvan haamunpoikasen, mutta ei ole vahvistunut yhtään mihinkään. Eiköhän tämä kemiallinen sitten ollut. Mites sulla pipsu, kuinka pian kemiallisessa hävis plussa ruudusta?

Jotain positiivista tässä sentään: jos alkiota ei ole elinkelpoiseksi tarkoitettu, niin parempi että tässä vaiheessa eliminoituu :) Se on niin paljon hirveämpää keskenmenossa, kun on jo ehtinyt asennoitumaan raskauteen.

Voi, tulin just tänne tsekkaamaan oisko plussia tullut!! Kai siitä voi vielä plussa tulla..? Mä oon keksinyt itelleni nyt vähän muuta tekemistä kuin vauvat, mutta mies sanoi tänään että mulla on ovulaatio! :rolleyes::oops::grin No ainakin se on nyt hyödynnetty hyvin! Mua appin lähestyvä ovulaatio alkoi vain stressata, ehdin miettiä oliko edes ovulaatiota ja venyisivätkö menkat taas tai alkoiko tässä jo vaihdevuodet. Nämä naisen aivot!! Pitäis osata olla miettimättä kaikkea liikaa..

Tuo on kyllä totta että paras kun keskenmeno tulee heti alussa jos niin on tarkoitettu.
 
Ei tullu tänne plussaa tälläkään kertaa, pettymyksen kyyneleet nielty ja leuka pystyyn! Seuraavan kerran piinailen sitten kesäkuussa :)
Toivottavasti mulla ei oo enää siihen mennessä piinailukavereita tässä ketjussa :wink
 
Voi harmin paikka pipsu :sad001 Tsemppiä tulevaan. Toivottavasti sulla vihdoin kesäkuussa tulisi se tärppi.

Mulla ei ole vielä menkat alkaneet. Vähän odottelin niiden alkavan eilen tai tänään. Jos ei ala kuulumaan, niin vois vielä ylihuomenna testailla.

Kimalle: se on kyllä ihan hyvä ohjata ajatukset muualle, jos lapsenteko alkaa stressaamaan. Itsellä ei tuota ongelmaa kyllä ole. En koe, että tämä projekti aiheuttaisi mitään ylimääräistä stressiä. Lähinnä stressaa kaikki muu arjessa, kuten asioiden hoitaminen ja opiskelut. Näitä sitten pyrin jos jonkinlaisilla stressinhallintakikoilla helpottamaan :D

Mutta onnea sullekin Kimalle piinapäiviin. Toivottavasti oviksen hyödyntäminen onnistui :)
 
Pipsu, harmi! En nyt tarkkaa muista, alkoiko teillä hoidot? Minäkin toivon kovasti kevätplussia kaikille!!
 
Little Miss Sunshine, oi, mä vähän luulen että olet raskaana! :happy: Hyvä ettei stressaa! Se onkin hyvä kun on muita juttua mihin keskittyä :happy:
 
Mua on jotenki alkanu hirvittää, miten siitä mahdollisesta loppuraskaudesta selviäis, millon maha on ihan jättimäinen ja kaikenlaisia vaivoja :woot: Jotenki en oo tuota ennen ajatellutkaan :hilarious:
 
Mua taas koko raskaudessa jännittää ja pelottaa eniten synnytys!! Nyt on sisko ja ystävä lähes viimeisillään, lasketut touko- ja kesäkuussa ja kummallakin ollut aika hankala olo jo pitempään... joten tuossa tilanteessa sitä synnytystä varmaan alkaa jo odottaa..
 
Minuakin jännittää se synnyttäminen eniten. Loppuraskaus ei tunnu niin pahalta ajatuksena, vaikka se varmasti tukalaa tulee olemaan.

Synnytyksessä jännittää kivun lisäksi se, että siinä joutuu olemaan ihan paljaimmillaan ns. luonnollisessa tilassa kaikkien pällisteltävänä. Olen myös aika herkkä ja sekin pelottaa, että jos kätilö onkin tyly, ns. käskyttävää tätityyppiä. Ja sekin ajatus ahdistaa, että mitä jos mun toiveita ei kuunnellakaan tai jos vaikka olen niin sekaisin kivusta/kivunlievityksestä etten tajua tilanteesta mitään. En jotenkin vaan haluaisi menettää kontrollia tilanteeseen.
 
Minuakin jännittää se synnyttäminen eniten. Loppuraskaus ei tunnu niin pahalta ajatuksena, vaikka se varmasti tukalaa tulee olemaan.

Synnytyksessä jännittää kivun lisäksi se, että siinä joutuu olemaan ihan paljaimmillaan ns. luonnollisessa tilassa kaikkien pällisteltävänä. Olen myös aika herkkä ja sekin pelottaa, että jos kätilö onkin tyly, ns. käskyttävää tätityyppiä. Ja sekin ajatus ahdistaa, että mitä jos mun toiveita ei kuunnellakaan tai jos vaikka olen niin sekaisin kivusta/kivunlievityksestä etten tajua tilanteesta mitään. En jotenkin vaan haluaisi menettää kontrollia tilanteeseen.

Allekirjoitan joka sanan! Tuo hallinnan tunteen menetys olisi hirveää. Synnytys on myös yksi niitä tilanteita joka voi mennä miten vain, oli kuinka valmistautunut tahansa.
 
Musta tuntuu, että menetän sen hallinnan tunteen joskus jo pahoissa menkkakivuissa :grin En oo kyllä tippaakaan luomusynnytyksen kannattaja, kaikki mahdolliset kivunlievitykset tänne kiitos :rolleyes:
 
No joo, kyllä itsekin kivunlievitystä tahtoisin. :cat:

Mutta mutta... Tänään tein taas testin, eikä mitään muutosta :banghead: Edelleen sellanen haalean haalea viiva. En usko onnistuneeseen raskautumiseen enää sitten mitenkään, kyllä se viiva olis jo vahvempi. Eikä puhdas nega ole antanut rfsu:n testissä koskaan mitään haamusia. Ettei vaan olis mikään ku :arghh:

Muoks.: Lisään vielä, että oon jopa alkanut epäilemään josko mulla olis keskenmenon jälkeen jäänyt raskausmateriaalia kohtuun ja johtuis siitä. Mutta eihän se voi olla niin! Mulla kuitenkin näytti ihan negaa testi sen pari viikkoa tyhjennyksestä ja oon tuntenut kropassa ovulaation, bongannut ovislimoja ja lämmötkin on nousseet ja tissit turvonneet oletetun oviksen jälkeen.

Mitä tää on! Rrrrrrrrgh!!!!
 
Muokattu viimeksi:
No joo, kyllä itsekin kivunlievitystä tahtoisin. :cat:

Mutta mutta... Tänään tein taas testin, eikä mitään muutosta :banghead: Edelleen sellanen haalean haalea viiva. En usko onnistuneeseen raskautumiseen enää sitten mitenkään, kyllä se viiva olis jo vahvempi. Eikä puhdas nega ole antanut rfsu:n testissä koskaan mitään haamusia. Ettei vaan olis mikään ku :arghh:

Muoks.: Lisään vielä, että oon jopa alkanut epäilemään josko mulla olis keskenmenon jälkeen jäänyt raskausmateriaalia kohtuun ja johtuis siitä. Mutta eihän se voi olla niin! Mulla kuitenkin näytti ihan negaa testi sen pari viikkoa tyhjennyksestä ja oon tuntenut kropassa ovulaation, bongannut ovislimoja ja lämmötkin on nousseet ja tissit turvonneet oletetun oviksen jälkeen.

Mitä tää on! Rrrrrrrrgh!!!!

Mukä kiertopäivä menossa? Joillakinhan ne hormonitasot nousee hitaammin/ myöhemmin.. kyllä vielä on toivoa!!
 
Paha mennä kiertopäivistä sanomaan yhtään mitään, kun ei oo vielä yhtiäkään menkkoja ehtinyt tulemaan kkm:n jälkeen. Oviksen ajankohta suurinpiirtein tiedossa. Arviolta nyt dpo 16 - 20. Menkkoja olen yleensä odotellut alkavaksi siinä dpo 12-14, mutta tiedä sitten :confused005
 
Paha mennä kiertopäivistä sanomaan yhtään mitään, kun ei oo vielä yhtiäkään menkkoja ehtinyt tulemaan kkm:n jälkeen. Oviksen ajankohta suurinpiirtein tiedossa. Arviolta nyt dpo 16 - 20. Menkkoja olen yleensä odotellut alkavaksi siinä dpo 12-14, mutta tiedä sitten :confused005
Laita kuva testistä :) Se rfsu:n liuskatesti on vissiin aika epäherkkä :) Kokeile vaikka pregcheckiä? Täälläki odotellaan vielä menkkoja, tais terolutit sekottaa kropan :/
 
Tässä. Ylin on testiajan sisällä otettu, samoin keskimmäinen mustavalko, jossa on kontrastia säädetty. Alin on joitain tunteja myöhemmin bongattu roskishaamu, joka mun mielestä on himpun selkeempi kuin tuo testiajan sisällä kuvattu.

Voi olla, että rfsu on epäherkkä, mutta en usko että testistä johtuu. Jostain syystä hcg ei nouse tai nousee hitaasti. Viimeksi mulla oli näillä päivillä jo selkeempi plussa ja vielä apteekkarin testillä, joka on rfsu:n testiäkin epäherkempi. Käytin molempia testejä jossain vaiheessa samassa pissassa ja ihan huomattavasti vahvempi viiva rfsu:ssa.

Mutta joo. En kyllä nyt taida muita testejä vielä hakea, kun näitä tuli kaappiin hamstrattua vähän enemmän. Tuskin tässä oikein muuta on tehtävissä tässä vaiheessa kuin odottaa muutosta suuntaan tai toiseen. Ollaan lähdössä viikonlopuksi reissuun, joten jos sitä vaikka sunnuntaina koittais testailla taas. :)
Onhan aina sekin mahdollisuus että ovis olis jotenkin tapahtunut myöhemmin. Ihmetyttää vaan, kun tää hailakka haamu on testissä näkyillyt jo viikon verran.

Onko niillä teroluteilla pipsu yleensäkin sellainen vaikutus, että voi pidentää luteaalivaihetta tai muuten sekottaa kiertoa?
 

Liitteet

  • IMG_20180412_141103.jpg
    IMG_20180412_141103.jpg
    385.7 KB · Katsottu: 365
  • IMG_20180412_141033.jpg
    IMG_20180412_141033.jpg
    349 KB · Katsottu: 356
  • IMG_20180412_141756.jpg
    IMG_20180412_141756.jpg
    448.7 KB · Katsottu: 378
Pipsu, onko sun vikasta terolutista montaki päivää? Mulla alkoi menkat neljä päivää viiimeisen oton jälkeen. Luin et joillakin kestänyt jopa pari viikkoa!

Onpas kinkkinen tilanne Little Miss Sunshine, ei kai auta muu kuin tosiaan odotella mitä tapahtuu. Taitaa olla normaalia että keskenmenon jälkeen voi kierto olla vähän hakusessa..?
 
Little Miss Sunshine, kyllä nuissa viiva näkyy, hmm, toivottavasti tilanne kehittyis positiiviseen suuntaan :) Se ku on tosi harvinainen, mutta tilanne voi kehittyä nopeasti ikävään suuntaan, harmittelen vieläkin, etten sillon omalla kohdalla tajunnu tilannetta ja jouduttiin se munanjohdin poistaa :/

Kimalle, nyt ois reilu 5 päivää viimesestä Terolutista, toivottavasti jotain alkais jo tapahtua :) Mites piinapäivät sujuu? :wink
 
Mun piti palata asiaan vasta reissun jälkeen, mutta en malttanut olla testaamatta. Ja mun mielestä haamu on vahvistunut. Ai vitsi, nyt tulee kyllä jännä viikonloppu sunnuntaita odotellessa! :nailbiting: Alan kallistua epätoivosta optimistisemmille fiiliksille.

Onko sulla ollut Kimalle nyt mitään tuntemuksia, jotka vois enteillä alkion kiinnittymistä? Kyllähän noinkin aikaisessa vaiheessa voi jo jotain aavistuksia olla. Vaikka tietty vaikeehan niitä on perus pms-oireista erottaa :)

Pipsu: Ku on kyllä hirvein kauhuskenaario, minkä alkuraskauteen voi liittää. Varhainen keskenmeno ei sen rinnalla tunnu yhtään niin pahalta.

Miten sulla oireili se? Tuliko kivut ihan yhtäkkiä?
 

Liitteet

  • IMG_20180413_085749.jpg
    IMG_20180413_085749.jpg
    492.1 KB · Katsottu: 356
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top