Äitiyspakkaus 2018

Zeni

Tietävä tietäjä
Tammimammat 2017
Kesäkuun äidit 2019
Tänään on julkaistu uusi pakkaus! Tykkäätkö? Katso kuvat täältä.
Mun mielestä tosi kiva! Kiva kun melko neutraalit värit :)
 
Last edited by a moderator:
Aika kiva. :) Makuupussi ei ehkä ole ihan minun makuun, mutta muuten kiva. :)
 
Muokattu viimeksi:
Oi että, rakastan äitiyspakkauksia :happy: Ja tässä tapauksessa kirjaimellisestikin myös juurikin laatikkoa, tuo uusi kuosi on aivan ihana! Muuten paketti on hyvin peruskiva paketti, ottaisin kyllä enemmin pojalle kuin tytölle, etenkin collegehaalari on jotenkin aivan pojannäköinen. Potkuhousujen määrää on onneksi vähennetty vain yhteen, niiden käyttö on kuitenkin niin vähäistä nykyään (ne jäi itsellä käyttämättä kokonaan 2016 pakkauksesta, oli aivan liikaa). Ruokavälineet on iso plussa! :)
 
Ei tulisi noille väreille ja kuoseille tässä perheessä käyttöä, joten valitsisin rahan tämän paketin sijasta. Mutta niinhän se on tähänkin asti mennyt, joka toinen vuosi paketti on ihana, joka toinen vuosi hirveä. 2015 ja 2017 olivat kauniita, joten nyt ei voinut hyvää odottaakaan.
 
Tykkään! Paljon kivemman näköinen minun mielestä kun esim. 2013 tai 2015 vuoden pakkaukset. Tykkään et on neutraaleja värejä eikä niin kiljuvan kirkkaita värisekaleska vaatteita. Huopatossut oli vähän yllätys pakkauksen sisällöstä.
 
On kyllä kiva, tykkään. Meillä jännätään saadaanko 2017 vai 2018 pakkaus. Molemmat kelpaa, mutta viimevuotisen ottaisin jos saisin valita (pöllömakuupussi:Heartred).
 
Aika tylsä, todella harmaa ja väritön. Muutama väripilkku mukana. Nyt on jo ulkopuvustakin otettu värit pois. 2015 ja 2017 olivat aivan ihania, eli joka toinen vuosi ihana, joka toinen vuosi kamala.
Ruokailuvälineet ovat typerä lisä, olisi ollut mielummin silläkin rahalla esim. vaatteita lisää. Villamyssyn ja unipussin olisin itse halunnut näistä uudemmista lisäyksistä saada. Meillä siis 2016 pakkaus, jossa näitä ei vielä ollut.
Metsästin jopa 2017 pakkauksesta kolme ihaninta bodya valmiiksi säästöön seuraavalle mahdolliselle vauvalle. Löysin ihan käyttämättömänä kaikki kolme samassa paketissa, kun joku ei juuri näistä värillisistä tykännyt.
 
Itse en ole koskaan ihastunut äitiyspakkaukseen kuvia katsellessani, mutta kun olen sen postista hakenut ja kotona vaatteita hypistellyt,niin olen ollut täysin myyty :) Ainoa mistä en koskaan ikinä tykännyt, oli se toppapuku jossa oli sitä pelkkää tekstiä :/
Aion ottaa tämänkin pakkauksen, ehdottomasti :)
 
Mä metsästin nimenomaan sen tekstihaalarin aiemmilta vuosilta lapsille, muut haalarit ovat olleet tosi njääh :D Uusi äitiyspakkaus oli aika kiva! Ei tullut esikon pakkaukselle juuri tarvetta, niin ei varmaan tulevillekaan otettaisi. Mutta tämä pakkaus olisi kiva fiilistelyyn. Värikkäät bodyt, leggarit ja sukat...
 
Ihan upea äp pakkaus. Ei tarttis hetieekään miettiä ottaisinko pakkaulsena vai rahana käy kummallekki sukupuolelle.
 
Muhun ei iskeny tuo pakkaus, jotenkin vaan kuosit ei ollu mun mieleen, hyvä lisä kyllä on mm. tuo viltti, mut jos tuo pakkaus olisi itelle tulossa niin sit ottaisin rahana
 
Takaisin
Top