Viallisia tuotteita äitiyspakkauksessa?

Hanna

Näppärä viestien naputtelija
Tänään on uutisoitu, että äitiysavustuksen määrää nostetaan 140 eurosta 170 euroon, tavoitteena parantaa äitiyspakkauksen tuotteiden laatua:

https://www.vau.fi/ajankohtaista/ongelmia-aitiyspakkauksen-tuotteissa-30-euroa-lisaa-rahaa-laatuun/

Millaisia kokemuksia teillä on äitiyspakkausten tuotteista, onko tullut sekundaa vai hyvää tavaraa?



Itse olen kirppiksiltä ostanut paljon 2000-luvun alkupuolen äp-vaatteita, ja mielestäni niissä on ollut tukevammat kankaat (no kai, jos ovat noin 10v kestäneet...) mutta nämä uudet ovat tuntuneet paljon "rimpulammilta". Viallisia tuotteita itselle ei kuitenkaan ole osunut.
 
Kuumemittari oli huonolaatuinen. Useammalla meidän lasketun ajan ryhmässä mittarin metallinen mittauspää irtosi, onneksi se ei kellään kuitenkaan irronnut vauvan peppuun.
 
Mulla on pakkaukset vuosilta -09, -11, -13/14 (sekaisin molempien vuosien), -15 ja -16. Kahdessa ekassa ei ollut sekundaa, mutta kolmesta muusta olen joutunut vaihdattamaan vähintään yhden tuotteen :sad001 Joissain vaatteissa oli saumat ommeltu miten sattuu, kosteussuojassa oli reikä ja sitten oli nämä yleiset takaisinvedot ja mtähän muuta... Toivottavasti laatu tosiaan paranee.
 
Juurikin tuosta mainitusta harmaa-raidallisesta bodysta lähti nepparit irti jo ekassa pesussa. Se on kyllä vieläkin tuolla kaapissa, kun en ole saanut aikaiseksi tehdä reklamaatiota :rolleyes:
 
Meillä oli 2014 pakkaus enkä kyllä muista että olisi ollut mitään valitettavaa kestävyyden suhteen. Yksi body oli liian kapea siinä vaiheessa, kun olisi pituuden puolesta sopinut, mutta muuten melkein kaikki oli käytössäkin. Kuulostaa aika hurjalta että kuumemittarin pää irtoaa. o.O Hyvä jos nyt laatu oikeasti paranee. :)
 
Meillä on -14 pakkaus *2 ja -17 pakkaus. Uudemmassa minusta vaatteiden laatu ja malli ovat olleet paljon paremmat.
 
Takaisin
Top