Vinkkejä tarvitaan teiltä

Minnuska89

Sanaisen arkkunsa ammentaja
Kertokaas hyviä vinkkejä Elikkä kaipaisin teiltä jotain hyviä vinkkejä mitä ostaa avopuolisolle syntymäpäivälahjaksi,hän täyttää ystävänpäivänä 23v ja kun itse olen miettinyt pääni puhki ja en keksi/tiedä mitään hyvää lahjaa ja kun hän ei ole puhunut mitään mitä haluaisi.
Haluaisin siitä hänen syntymäpäivästä jotain romanttista ja ikimuistoista kun meillä on ollut liikaa riitoja ja olen itse aina ollut se joka on asioista suuttunut ja haluaisin sitten hänelle hyvittää sen kaiken.[/align] [/align]
 
Noh.. Jos haluat jotain tälläistä aineellista ostaa, niin onko hänellä mitään harrastusta? Siihen liittyvää voisit siis ostaa jotain. Hankala muuten sanoa, että mitä aineellista voisit ostaa, koska en tiedä minkä tyylinen poikaystäväsi on. Tietysti nyt on aina sitten jotain tuollaisia mahdollisuuksia mitä Viirukhankin sanoi [:)]

Tuon ikimuistoisen/romanttisen suhteen olisi varmasti kiva, jos menisitte esim. syömään johonkin hienompaan paikkaan? Käyttekö usein/ikinä kahdestaan syömässä jossain? Jos ette (muualla kuin vaikka mäkissä :D) niin tuo olisi varmasti aika kiva juttu.. Saisi hyvää ruokaa nautiskellessa viettää sitä laatuaikaa kahdestaan. Ennen ruokaahan voisi myös käydä vaikka esim.keilaamassa tms. Mikä nyt sopii juuri teille... [:)] Jos jotain vielä suurempaa haluaisi, niin miltä kuulostaisi esim.kylpyläloma tms? Viettäisi viikonlopun tai edes yhden yön kylpylässä. Nekään eivät ihan mahdottomissa hinnoissa nykyään ole. Olisi mukavaa aikaa kahdestaan, riidatkin ehkä unohtuisi. Voisi viettää ikimuistoisen yön upeassa hotellihuoneessa [;)]

Minulla itsellä on 20-vuotissynttärit tässä kuussa ja olenkin jo sanonut,että toivoisin juurikin jotain mukavaa yhdessäoloa. Tiedän, että mies ostaa jotain aineellistakin, mutta kaikista kivointa olisi se, että menisimme juurikin vaikka yhdessä syömään jonnekkin jne. Ihan sama vaikka joutuisi itse ruokansa maksaa jos miehellä huono rahatilanne silloin tms, mutta pääasia se yhdessäolo ja se, että tehdään jotain mitä ihan joka viikko tai edes kuukausi ei tehdä [:)]
 
Viirukhan Kiitoksia neuvosta,tuota en keksinytkään ollenkaan että voi tehdä tuollaisen ikimuistoisen valokuvakirjan. :)


undulaatti
no aika harvoin me käydään kahdestaan syömässä missään.Jos olisin rikkaasta perheestä ja olisin itse rikas niin kosisin illallisella miestäni :)
 
Minnuska19: Joo, onhan se rahakin aina pieni ongelma, mutta mielestäni tuossa illallisjutussakin olisi lähinnä se pointtina, että yhdessä tehtäisiin jotain! [:)] Eli ainakin omalla kohdallani mieheni varmasti ymmärtäisi sen tarkoituksen ja maksettaisiin vaikka yhdessäkin, että siitä ei ainakaan varmasti tarvisi stressata, jos miehesi ymmärtäväinen.... [:)] Kosinta on tietysti aina asia erikseen [;)]
Toivottavasti keksit jotain!
 
ja sitten jotkut ite tehdyt lahjakortit voi toimia kanssa.
Semmosia tyyliin "tämä lahjakortti oikeuttaa yhteen jalkahierontaan/poikien iltaan/johonkin tuhmaan tms. Käyttöaika vuoden 2010 loppuun" tms.
Semmosia voi tehä ihan mihin vaan aiheeseen liittyen,mistä ikinä tykkääkään.

Sitten ihan perus lempiruuan teko ja miehen lempparileffa iltamat toimii yleensä [;)]

tää on vähän vaikeeta vinkkailla kun ei ihmistä tunne[:D]
 
Lahjan päättäminen on vaikeaa vaikka toisen luulisi tuntevansa. Mun mies tykkää lukea ja yhden sarjan kirjat hän on lukenut jo ainakin kolmeen kertaan. Ja minäkun joskus ajattelin että nytpä ostan hänelle kirjan...kirja jäi lukematta, koska huumorimme ei kohdannut. Ostin toisen kirjan...sekin jäi lukematta samasta syystä. Päätin koettaa vielä kolmannen kerran. Ostin kolme kirjaa, tarkkaan harkiten. Meinasi jättää lukematta etteivät ne pölyyntyisi (kun meillä tätä remonttia on meneillään), melkein itkua väänsin että hän ei koskaan lue mun antamia kirjoja. Luki sit ensimmäisenä kirjan, jonka aiheena oli hänen lempiTV-sarjansa. Luki myös nuo kaksi muuta, nekin suomalaisia filmattuja elokuvia. Nyt aloitti taasen lukemaan tuota omaa sarjaansa. Ajattelin, että miksi suotta yritän antaa hänelle vaihtelua, jos hän ei sitä halua. Mut noin normaalisti, annan jotain mitä voi käyttää: sukat, alushousut, aluskerrasto, suihkugeeliä. Niistä voi olla varmempi että eivät jää pölyttymään. Luin tuolta vauvatarvikekeskustelusta tai vastaavasta, kun siellä ehdotettiin, että miehelle vois antaa infrapunakuumemittarin. Olen niitä netistä katsellut ja mieheltä eilen kysyin mitä se olis mieltä sellaisesta. Kysyi heti että voiko sillä mitata moottorin lämpötilaa... eli kerrankin kiinnostus heräsi [8D]
 
Mun mies on penkkiurheilija ja oonkin ostanut hänelle aiheeseen liittyvää tavaraa ja vaatetta. Mm. hääpäivälahjaksi ostin hopeisen HIFK-solmioneulan. Sit oon ostanut HIFK-paitoja, Liverpool-pelipaidan yms. Ehkä hommaan jossain kohtaa liput matsiin niin et mennään yhdessä (itsekin tykkään lätkästä). Harrastuksiin liittyvät lahjat on aina hyviä.

Sit oon ostanut kauluspaitoja, boksereita, sukkiakin... Solmion se vielä tartteis siihen vikaan paitaan minkä ostin jouluksi.

Mun mies ei käytä kelloa eikä mitään koruja, mut jos mies käyttää niin sit sille vois ostaa vaikka jonkun kantasormuksen tai rannekellon.
 
Takaisin
Top