Palautetta ja ideoita!

Mulle tuli nyt vastaan videomainos ja kyllä on raivostuttava! Mainoksista on aiemminkin annettu palautetta ja silti menee vaan pahemmaksi...
 
Ei helv.. siis onko tätä sivustoa "kehittämässä" millanen lauma aivottomia idiootteja :banghead: :banghead: :banghead: :mad: :mad: :mad:

Ja tosiaan Vargynja iso :Heartred sulle, ei oo sun vika. Mutta saisko sinne norjan vai tanskan vai missä nää älykääpiöt ny vaikuttaakaan, jotain todella tulikivenkatkuista viestiä että heillä ei nähtävästi oo järjen hiventäkään..???

Ei morjens mikä idea laittaa kelluva mainosvideo sivustolle mitä käytetään puhelimella ja vielä niin ettei sitä saa edes pois??!?! Että mä niinku nään näppiksen ja sen kuvottavan puurovideon (tai jonku yhtä kivan muun videon) mutta en sitä mitä muut tai ite kirjoittaa. OMG ei voi vaan olla totta. Saisko vaikka tän mun viestin sinne ja suoran käännöksen.. mä en normaalisti kiroile muuten.. mutta ku loppuu sanat tän ignoranssin eessä. Miten voi olla noin typerää sakkia..? Koko kesä menny siinä että heikäläisiä ooteltu lomilta ratkomaan erinäisiä ongelmia ja he sitte päättää keksiä niitä vielä vähän lisää ja vielä paljon ärsyttävämpiä :banghead: Ne tosiaan haluaa ajaa tän fiorumin alas?

Mun kehitysidea on et tekisivät sellasen kelluvan liity-tästä-facebookin-ryhmiin ja häivy vausta- nappulan :shifty::shifty::shifty:
 
Tulee kyllä sellainen olo ettei käyttäjien toiveista välitetä yhtään. Mainosten hidas latautuminen ja sivun pomppiminen on ärsyttänyt monia ja siihen toivottiin muutosta. Mut ei... Tulikin sit noi videomainokset :mad:
 
No niiiin!! Wohou :talk017

Nyt yhtä iso hurraahuuto ja kiitos kaikille asianosaisille nopeasta ja hyvästä toiminnasta ku aamupäivällä oli avautuminen :happy: Hyvä kun löytyi noin järkevä selitys & nopea ratkaisu!
 
Jaaaaa taas on pop-up -mainos, joka sekottaa sen paikan mitä oli lukemassa. Miksi niitä tulee aina uudestaan, vaikka valituksella on poistettu?
 
No hei taas! Nyt ne mainosihmiset on taas lykänny jonku pop-upin meidän iloksemme......................................
 
Minulla ei näy mitään erikoista mainosta, mutta tarkoitatte ilmeisesti niitä, jotka valtaavat koko ruudun ja pitää sitten sulkea? Sain tietää että nämä on lyhyitä mainoskampanjoita, siksi samanlaiset mainokset katosivat aiemmin. Niiden pitäisi myös toimia niin että kun käyttäjä kerran sen sulkee, saman mainoksen ei pitäisi enää ilmestyä uudelleen. Ilmestyykö teille silti sama mainos useita kertoja? Pistin näistä päättävälle taas viestiä ja yritin tehdä selväksi että ne todella häiritsee.
 
Ainakin itse saan sulkea tuota koko ruudun valtaavaa cittarin mainosta hulluuteen asti... pomppaa aina uudestaan kun jostain keskustelusta vaihtaa ja välillä muutenkin :mad: voit välittää lämpimät terveiset, että ei tuolla tyylillä saa kun asiakkaita katoamaan kyseisestä kaupasta... prkl :smiley-angry002
 
Joo tulee sama mainos uudestaan. Todella häiritsevää, vaikka toki siinä mielessä parempi kuin kelluvideo, että ton saa silti suljettua. Mut kadottaa sen kohdan, mitä oli lukemassa, niin kyllähän se ärsyttää!
 
Olen minäkin niitä cittarin saappaita tänään useamman kerran tuijotellut.
 
Ja tänäänkin on katseltu cittarin saappaita jo useamman kerran. Kohta menee cittari boikottiin kuukaudeksi. Edes kerta päivässä olisi ok, mutta tätä tuntuu tulevan joka kerta, kun käy katsomassa sivustoa.

Screenshot_20171006-110558-270x480.png
 
Ei siis toimi ihan niin kuin pitäisi. :arghh: Ei kun palautetta menemään. Varmasti ärsyttää kun pomppaa eteen jatkuvasti.
 
Itse käytän kannettavalla tätä eli selaimessa ja mainokset tosiaan valtaa puolet näytöstä, pomppaa vaan yks kaks siihen itse tekstin tilalle. Lisäksi (nyt tällä hetkellä) on OP:n mainos oikeassa reunassa joka peittää keskusteiluissa tulevan "uusi" viestin melkein kokonaan. Nämä mainokset valtaa vaan jatkuvasti enemmän ja enemmän tilaa! Tuntuu muutenkin, että koko foorumi on alkanut näiden johdosta tökkimään ihan urakalla!
 
No nyt tuo pirun cittarimainos tulee joka ainoalla sivulla uudestaan (nyt tuli muutaman minuutin sisällä viiteen kertaan), ja vieläpä niin, että kun sen sulkee, hyppää sivu takaisin yläreunaan, ja pitää skrollata piiiiitkä matka alaspäin sitä lukematonta viestiä kohti. Ilman tuota mainostahan sivu aukeaa suoraan ensimmäisen lukemattoman viestin kohdalle.

Nyt paloi käpy näihin mainoksiin, ja Adblock on nyt asennettu myös kännykän Firefoxiin.
 
Olin just samaa tulossa kirjottaa kuin Suski! Aiemmin mulla ainakin tuli vaan silloin tällöin tuo pop-up -mainos, mutta nyt se tulee JOKA kerta, kun sivu latautuu. Eli todella useasti kun lueskelee ketjuja ja se tulee kun menee seuraavalle sivullekin ketjussa. Ja tuo, että se hävittää sen kohdan, mitä oli lukemassa, on aivan todella ärsyttävää!

Miksi ihmeessä nää mainokset toteutetaan näin surkeesti ja käyttäjiä tosissaan häiritsevällä tavalla? Ketä moinen ärsyttäminen palvelee? Ei meinaan todellakaan tee mieli ostaa mitään, mitä noin väkipakolla tuputetaan silloin, kun haluaisi rauhassa vain lukea ketjuja. Ja todellakin on totta tuo mitä Marmoritar kirjotti, että noi jatkuvasti lisääntyvät mainokset saa koko foorumin tökkimään. Itellä myös sellainen, että ilmeisesti videomainosten takia tää kirjottaminen on myös hidastunut niin, ettei varsinkaan kirjoittamisen alussa teksti pysy siinä perässä, kun kirjoitan. Sekin on ärsyttävää, kun ei nää mitä kirjottaa ja tulee paljon hutilyöntejä.

Edit. Ai jumankekka, se pop-uppi tuli NYTKIN kun palasin korjaamaan pari kirjotusvirhettä tekstistäni!! Uskomatonta!
 
Jep, joka ainoa kerta, kun yrittää siirtyä iiiihan mihin tahansa täällä foorumilla. Oikeestiiiii...

Tsemppiä Vargynja, edelleen. :Heartred
 
Takaisin
Top