2016 Mitä meille kuuluu?!

Miilo

Sanaisen arkkunsa ammentaja
Moikka kaikille!
En tiedä kuinka paljon täällä käy porukkaa mut jos nyt joku sentään :) Olisi kiva kuulla kuulumisia!

Me tosiaan saatiin esikoinen silloin marraskuussa 2010 kolmen keskenmenon jälkeen. Koska ei oltu ihan teinejä ja haluttiin lisää lapsia niin saatiinkin esikoisen jälkeen aika nopeasti kaksi lisää. 2,5v tuli ikäeroa ekalle ja kolmannelle. Olihan se aikamoista haipakkaa mut hienosti meni ja on mennyt. Olin melkein viisi vuotta kotona kunnes lapset aloittivat päiväkodin viime syksynä. Ovat kaikki samassa ryhmässä ja viihtyvät todella hyvin. Teen nelipäiväistä viikkoa, perjantaisin olen lasten kanssa kotona.
Jo kuopuksen jälkeen jäin haaveilemaan, et josko vielä pieni nyytti meille. Alkuvuodesta poistettiin kierukka ja nyt odotetaan marrasvauvaa :Heartred ympyrä sulkeutuu! Tämä jää meidän viimeiseksi. Ikää on jo melkein 40 ja se mulla on ollut takarajana. Lisäksi synnytyksen yhteydessä laitetaan piuhat solmuun. Mulla siis sektio taas edessä kun edellisetkin syntyneet niin.
Terkuin entinen Tulitikku, nykyinen Miilo.
 
Hellurei, meillä menee kivasti. Marraskuinen on eskarissa ja hyvin mennyt. Meillekin vihdoin 5v odotuksen, hoitojen ja kmm jälk olis tulossa heinäkuussa 2017 sisarus esikoiselle [emoji173]
 
Heippa! Saatiin esikoiselle pikkuveli 2016 tammikuussa. Pitkään meni ennenkuin ilmoitti tulostaan. Kerkes jo murehtia aikalailla. Ja nyt ens tammikuussa tulee kolmas jos hyvin menee. Itse valmistun lapsuusajan haaveammattia, lähihoitajaksi lokakuussa, siis jos hyvin menee siinäkin asiassa. Esikoinen menee ekaluokalle ja puhua pajattaa koko päivän. Kuopus kiipeilee ja menee kk päätön kana paikasta toiseen tavaroita hämmentäen.
 
Takaisin
Top