Onko kukaan enää linjoilla?

Eea

Sanaisen arkkunsa ammentaja
Marrasmammat 2016
Kesäkuun äidit 2019
Salaiseen ryhmään ei omat viestimäärät riitä ja oon monesti miettinyt, että kuinkahan siellä on aktiivista keskustelua.. Onko kukaan muu täällä enää linjoilla? :) Joskus käyn aina kattoo josko olisitte kirjoittaneet kuulumisia..

Meillä tyttö kasvaa ja kehittyy ja omat ajatukset alkaa olemaan uudessa tulokkaasta, että josko sitä syksyllä aloittamaan yritys. Rakennetaan tällä hetkellä taloa, joten sitten onkin tilaa hieman enemmän muksulle/muksuille :wink olis ihanaa kirjotella teidän kanssa, joten pistäkää viestiä tänne, jos ootte siellä :)
 
Täällä ollaan vielä :) Salaisessa ryhmässä on jonkin verran porukkaa ja vaihtelevasti siellä kirjoitellaan. Tuppaa tuo arki kahden pojan kanssa olemaan sen verran vauhdikasta ettei meinaa ehtiä kuulumisia kirjoitella. Tai jos ehtii, niin sitten ei muista :)

Meilläkin tosiaan poika täytti viimeinen päivä vuoden. Mitat saatiin tänään neuvolassa, 76cm ja 11,9kg. Flunssaisuuden vuoksi jätettiin rokotukset ottamatta eli niille mennään sitten kun tervehdytään. Meillä ei vielä kävellä, mutta tukia pitkin ja tuen kanssa harjoitellaan. Seisomista itsekseen harjoitellaan myös. Poika on oikein leppoisa tapaus, mutta erittäin määrätietoinen ja päättäväinen. Sanoja tulee muutamia. Ei, äiti ja tissi, siinäpä ne tärkeimmät :) Ja matkii paljon mun perässä sanoja. Laululeikkejä osaa myös hienosti leikkiä isoveljen kanssa.

Nukkuminen on meillä erittäin huonoa, siis yöt. Herää edelleen monta kertaa ja vaatii aina tissin.. Mulla ei ole ollut vielä voimia lähteä yötissistä erottamaan. Eli itse olen kyllä tällä hetkellä ihan tosi väsynyt, mutta jostain sitä kuitenkin energiaa kaivaa, jotta päivistä selviää. En edes enää muista, millaista on kokonaan nukutun yön jälkeen. Jo esikoisen raskausaikana aloin öisin heräillä enkä sen jälkeen olekaan kokonaista yötä nukkunut.

Olisi mukavaa tosiaan kuulla muistakin maaliskuisista. Kuinka moni on kakkoskierroksella? Meillä ei olla vielä kolmosella ja jotenkin nyt tuntuu, että haluan nauttia hetken näistä kahdesta viikarista :)
 
  • Tykkään
Reaktiot: Eea
Onnea Nöttö. :)

Tänne kuuluu hyvää, poika ottaa jo hyvin askelia, mutta sit kun pitää olla nopeasti jossain niin lähtee konttaa. Harjoittelua vielä kävely siis, mutta yhä enemmän joka päivä ottaa enemmän askelia. Rokotuksien vuoks on ollu kipee, muuten terveenä. Hampaita puskee kovasti. Täällä ollaan kakkoskierroksella, nyt rv 17+1 menossa, apua kohta siis puoli väli. Hurjan nopeasti menny aika.
 
  • Tykkään
Reaktiot: Eea
Kiitos vastauksista :) ja onnea nöttö ja sinsu! Ihanaa :)

Täällä ei olla kakkoskierroksella, mut voi olla et sit ku talohommat on saatu valmiiksi ni jaksaa kuumeilla :wink meillä tyttö ei kävele vielä, mutta konttailee ja nousee vasten. Tällä hetkellä kovin on minun seurassa halukas olemaan ja isin syli saattaa aiheuttaa vaan itkua.. :sad001 ite oon aika väsy kaiken touhun keskellä, joten oon suunnitellu et palkkaan jonku hoitajan kerta viikkoon. Millaiset päivärytmit teille on muodostuneet? Meillä vähän hakusessa, mut pikku hiljaa alkaa näyttää jo paremmalta :)
 
Kiitos onnitteluista Eea.

Täällä vaihtelee päivien mukaan rytmi. Aamul herää vaihdellen 6-8 välil. Aamupala syödään 8-9 välil, jos herää 6, ni saa maidon sänkyy. 11-12 välil lounas, jonka jälkee ottaa päiväunet, niiden pituus vaihtelee 0,5-2,5h täl hetkel. Jos nukkuu lyhyet ni sit ottaa toiset unet päivällisen jälkeen joka on 17. Välipala on päiväunien jälkee. Iltapala 19-20 välil ja nukkumaa 21-22.30. Eli vielä haetaan paljon rytmiä, mut noin suurinpiirtein on tollanen meijän rytmi. Öisin heräilee sillon ku tekee hampaita.
 
Takaisin
Top