Tyttöjen ja poikien nimiä

fashionhunny

Puuhakas puhuja
Huhtikuunmammat 2015
Musta on ihanaa etsiä kivoja nimiä. Tännehän niitä voi laittaa kun ei mua ainakaan haittaa jos joku tykkää samasta mimestä tai etenkään jos ei tykkää. :-)
Tämän hetken suosikit:
Vincent
Natalie
Leonie
Patricia( mies ei tykkää tästä)
(Meillä kaksikielinen perhe, jos noi kuulostaa jonkun mielestä hassuilta. :-))
 
Tällä hetkellä ykkösenä mielessä pyörii seuraavat nimet..

Venla, Alissa, Vilma, Minja, Minea, Meea, Aada...
Veeti, Elias, Elia, Eetu, Akseli, Arttu....

Kerkeää varmaan lista muuttua vielä moneen otteeseen ennen kun on nimen annon aika. :wink
 
Mun suosikkeja nyt on....
Lilja, Minja, Minka, Minessa, Melise, Neela, Cinna, Adessa, Anastasia, Alina...
Ja pojalle on vaikeeta keksiä mutta...
Nooa, Miska, Alexander, Amilio...

Ihan erilaisia mistä aiemmin oon tykännyt, että varmaan ehtii taas mieli muuttua suosikkien kanssa :)
 
Kiva että joku muukin miettii jo nimiasioita. :) Mä voisin vastaanottaa vinkkejä kivoista kolmikirjaimisista tyttöjen ja poikien nimistä. Esikoisen nimessä on kolme kirjainta ja samalla linjalla ajateltiin jatkaa.
 
Mia, ina, ira, nia, ona, ada, fia, kia....
Leo, noa, ari....
Tässä jotain kolme kirjaimisia :)
 
Kiitos KäPy2015! Tuo Noa vois ainakin olla ihan varteenotettava vaihtoehto, jos poika sattuu tulemaan. :)
 
Oon nyt iltana muutamana makustellut näitä nimiasioita ja tällä hetkellä ehkä eniten viehättävät poikien nimistä Max, Noa, Joa ja miksei tuo Kimkin (kiitos sannnnna) ja tyttöjen nimistä Bea, Tua ja Mai.

Sit toisaalta mietin, et kun esikoisen nimi on L-alkuinen (nyt on muuten varmaan tosi vaikea päätellä, mikä se on :)), niin voishan tässä nimeämisessä tietysti noudattaa myös L-linjaa, jolloin tyttöjen nimistä suosikeiksi nousevat Lula ja Lumi ja pojista Levi.

On tämä vaikeaa... :)
 
Itse olen ihastunut vain pariin nimeen tyttönä Aino ja poikana Viljami ja Niilo :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Meillä on yksi poika.. Ja nyt on taas jotenkin poikafiilis... Saa nyt sitten nähdä. Ehkäpä 4 kirjaiminen nimi voisi olla hyvä! Esim.: Aaro, Joel, Eetu. Sukunimi on meillä niin yleinen, että etunimi voisi olla hieman erikoisempi (siksi Eetu kysymysmerkillä..). Mietitään -ja onneksi tässä on vielä aikaa!
 
Tohon kolmikirjaimisiin kävis myös Lia (Liia)

Meillä mietinnässä Tuure, Turkka, Reino, Väinö, Viljo.. Saara, Laura, Veera.

tulee kolminiminen ja etunimeen haluisin 5-6 kirjainta ja niin että siinä olisi r kirjain ja sopisi Nooran ja Pertun kaveriksi :)
 
Musta on aina ollu ihanaa miettiä nimiä. Meillä on esikoinen nimeltään Elias Eero Johannes. Tytölle oon miettinyt monia nimiä mm. Ruusu, Saga-Maria, Emelia, Meea, Kaarina. Pojalle Oskar tai Aarni etunimeks. :)
 
Ihanaa nimipyörittelyä. Täytyy koittaa vielä hetki malttaa et jos tietäis vaikka kumpi on tulossa. :D
 
Nimien miettiminen on kyllä hankalaa. Ei vielä yhtään potentiaalista oo tullu vastaan :D
 
Huoh, vaikeeta. :-) Ehkä pitäisi ensin päättää kumman sukunimen tulokas saa. Meillä on molemmilla harvinainen sukunimi. Mun nimeä elossa olevilla enää 44 ihmisellä, miehen nimi on vain kolmella elossa olevalla, joista yksi on 103 vuotias.
 
Meillä myös tuo sukunimen miettiminen... mun nimisiä on vaan 6 elossa ( joista oon toiseksviimenen) ja isännän nimi on hyvinkin yleinen...
 
Me olemme molemmat kaksikielisistä perheistä, joten haetaan sellaista nimeä, joka sopii sekä suomen- että ruotsin kieleen. Erityisen vaikeaa on löytää hyvää pojan nimeä. Ollaan mietitty vähän nimeä Joel (mieheni isoisän isä oli Joel). Minä olen vielä epävarma, koska se lausutaan ruotsiksi Juuel ja tulisin itse lausumaan sen niin. Kun joku suomenkielinen kysyy lapsen nimeä niin sanonko sen sitten Juuel vai Joel? Vai onko sillä edes väliä? Itse pidän nimestä Joakim/Joachim ja Niklas, mieheni ehdotti nimiä Alexander, Max, Amos/Aamos. Niistä en oikein pitänyt, varsinkaan Amos-nimestä. Pidän myös tosi paljon nimestä Tristan, mutta se on mieheni mielestä aivan kauhea. :grin

Sukunimestä: mietimme jo ennen naimisiinmenoa tätä asiaa. Minä vaihdoin silloin äitini tyttönimeen ja mieheni otti sen oman nimensä perään, koska päätettiin jo silloin, että se tulee mahdollisille lapsille. :)
 
Takaisin
Top