Oireita

Lambi, kuinka paljon teille tulee niitä karitsoja? Ne on varmaan ihanan sulosia ja pieniä!
Voimia sinne synnytyksiin ja kaikille lammas äideille onnea!
Itse olen saanut nähdä lehmien poikimista ja hevosten varsomista, se on ihan huippu hetki! :)

Onkos täällä aiemmin synnyttäneet huomanneet, että verenpaine nousee ennen synnytystä? Näin kuulemma usealla käy :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Iiiisaaa: yksilöllistä sekin. Mulla vauva on kasvot napaan päin ultrien mukaan ja hengailee enimmäkseen oikealla. Tämäkin vauva siis syntyy todennäkösesti avosuisesti kuten kolme aiempaakin. Ja synnytykset olleet melko nopsakoita 4-5.5h per synnytys. Toki voihan tää neljäs olla se poikkeus, mut mulla tuo "väärä" tarjonta ei oo vaikuttanut synnytyksen kestoon/ponnistusvaiheen hankaluuteen.

Yep, ei mullakaan ponnistukseen vaikuttanut - tai 15 min ponnistuksen sijasta, oishan se voinut tulla yhdelläkin työnnöllä ;D Ehkä tää sit tulee ;)
Mun siskolla kaikki lapset 20 h synnytyksiä just tarjonnan takia ;/

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Voi jösses tätä väsymystä..oon jaksanu olla jopa tunnin hereillä tänään :/ onneks ei oo pakko tehdä mitään..ja nokka iha tukossa.. Taitaa olla joku voimien keräys päivä menossa, kun öisin kuitenkaa enää kunnolla nuku kun joutuu monta kertaa herään vessaan..

Turvotus on löytänyt nyt tiensä tännekkin :confused: On ollu pohkeet aika muhkees kunnossa :confused: Toivottavasti ei pahene toi turvotus samanlaiseks ku viimeks. Sillon oli meinaan naamakin ihan pallona :eek:

Nää satunnaiset alavatsa ja alaselkä kivut on välillä yhtä kipeitä ku keskenmenossa! :( täytyy siis rajottaa hommat hetkeksi iha täysin!

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Lambi, kuinka paljon teille tulee niitä karitsoja? Ne on varmaan ihanan sulosia ja pieniä!
Voimia sinne synnytyksiin ja kaikille lammas äideille onnea!
Itse olen saanut nähdä lehmien poikimista ja hevosten varsomista, se on ihan huippu hetki! :)
Ne on kyllä huippuhetkiä, jokainen pieni ihme-joka lihaksi varttuu:wink. on jännää odottaa mitä keneltäkin mammalta tulee-onko hienoja uuhikaritsoita joita voi jättää omaan katraaseen vai veikeitä pässejä, jotka kasvaa hyvin lihaksi! nytkin muutama rääpäle tuolla, jotka kauniisti silmiin katsoo ja hieman lisäruokintaa tarvitsee(ja niitä ilolla syykyssä pullottaa), nelosille kun harvoilla emillä riittää omasta takaa!
semmoista alta kolmisenkymmentä karitsaa odotan- ihan pienesti vaan kasvattelen, ei näistä pääammatiksi ole kun kuluja alkaa laskea. mutta erittäin mukava harrastus!

Miten voi vaihtuu niin nopeesti, että hetki sitten on ihan ei kyllä väsytä yhtään ja ompa energinen olo, ja vartti myöhemmin on ihan väsyny..!
Ja sit kun väsähtää niin todella väsähtää, ennen ikinä ollu näin väsyny muuten ku ehkä jos olisi koko täyden työpäivän tehny, ollu shoppailemassa ja vielä salilla tai jumpassa.
Tänään niinkin kiireinen päivä kun, öh, leivoin yhen kakun.. Ja voimat poissa :)

Mimii sama täällä! Voimat loppuu ihan yllättäen ja pienenkin ponnistelun jälkeen!

Mulla on sellanen ikävä tunne tällä hetkellä kun joku puukottelis mua koko ajan tonne kohdunsuulle :/

Voi kyllä vain, jalkojen turvotus on löytänyt tiensä tännekin! Miun jalat polvista alaspäin sellaset tikut, ettei muuten oikeestaan huomais, mutta sukanvarret jättää kamalat rannut hetkessä. Pois ne ei meinaa hävitä sitten lainkaan :(

Mullakin viime yönä ei tupannut tuo uni tulemaan millään ja oon heräillyt pitkin yötä. Nyt vaihteeks taas silmät ristissä.

Onpas täällä paljon kohtalotovereita, jotka myös kärsii unettomista öistä :/

Täälläki heräiltii taas ainaki kuus kertaa vessaan mut aamulla nukuinki puol kymmeneen. Olo ei kyllä oo mitenkää levännyt..

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Täällä edelleen jatkuu nää "menkka"kivut! Ei huvittas nyt kyllä mikään!
Mietin et soittelenko neuvolaan mut totesin et mitäpä se hyvejää, levätä käskee kuitenkin ja panadolia ottaa.

Takaisin