Kesäkuisten fb-ryhmä

Mä olen facebookissa mutta pitäydyn mieluummin juttelemassa täällä.
 
Huomio kaikki faboryhmään liittyjät! pahoittelen, jos en juuri sillä sekunnilla saa lisättyä teitä, yleensä illalla on vasta aikaa päivystää koneella enemmän. Eli näillä puheilla, illan aikana yleensä lisäilen sit ne, jotka päivällä mailia pistäneet.

Huomioikaa myös uusi kaveripyyntö tuntemattomalta! se olen vain minä :) Pakko pyytää kaveriksi, että saa ryhmään lisäiltyä, sillä ryhmä on salainen! Poistan kaikki sit kavereista, että yksityisyys säilyy :)
 
Mä kanssa odotan tota kriittistä rajaa... Täytyy sanoo et helmi2012 jatku tarinointi täälläkin, mutta itse pääasiassa olin vaan facessa =( Osa liitty vasta lasten synnyttyä facen ryhmään.
 
Must ois ainakin kelpo idea sit se et se ryhmä suljettais jossain vaiheessa niin ettei sinne uusia enää oteta niin säilyy tuttu ja turvallinen ympäristö jakaa asioita, kuvia ja muuta? Esim tyyliin josta jossain vaiheessa keväällä jolloin täällä aktiivisimmat on sielä eikä tuu randomei.

Heinäkuisten 12 ryhmässä on 55 jäsentä ja se on hyvä selassena :)ite esim poistuin facest kokonaan vauva2012 ryhmästä sen takia et pienest intiimist ryhmästä tuli tuhannen jäsenen ryhmä, ei kiitos :/

Onko täs perää?
 
Mäki liityn varmaan sitte vähän myöhemmin. Pitää eka varmistua et kaikki menee varmasti hyvin. :)
 
Moikka, perustan nyt uuden ryhmän tuonne fb:n puolelle, koska tätä ensimmäistä ryhmää ollaan jo nyt laittamassa kiinni niin ettei sinne enää pääse lisää väkeä ja tosiaan raskaudetkaan eivät ole vielä edes yli ensimmäisen kolmanneksen. Ryhmän nimeksi tulee Kesäkuun rakkaudet 2014 ja siihen voivat liittyä kaikki halukkaat joko jo raskausaikana tai vasta kun lapsi on syntynyt. Laitan tähän linkin ryhmään kun olen sen luonut, ja siihen voi liittyä ihan hakemalla. Ryhmästä tulee suljettu, mutta ainakaan toistaiseksi ei salainen, jotta sinne halukkaat löytäisivät. Ryhmässä kirjoitetut asiat eivät näy muille kuin ryhmän jäsenille luonnollisestikaan. Tervetuloa.
T. Outi

Tässä linkii ryhmään, jokainen halukas voi hakea suoraan itse, ei tarvitse tulla kaveriksi ensin jne https://www.facebook.com/groups/180595452132438/
 
Muokattu viimeksi:
Minä taasen perustin useamman toiveesta fb-ryhmän max. 40 halukkaalle. tavoitteena pieni ja tiivis porukka. Tuohon alkuperäiseen ryhmään (ja tietysti Outin ryhmään) pääsee liittymään myöhemminkin ja itse ainakin olen myös alkuperäisessä mukana :) Tämä "pienryhmä" on salainen joten minulle viestiä jos haluaa liittyä, nyt jäseniä vasta 9. Tehtiin tällainen diili ettei tarvitse sulkea sitä alkuperäistä ryhmää, kun siellä oltiin puolesta ja vastaan, pienryhmään hakeutukoot ne joiden tarpeita se palvelee parhaiten. Ryhmään otetaan lisää jäseniä kunnes max. 40 tulee täyteen niin kellekkään ei tule yllätyksenä.
 
Odecca, mitä tarkoittaa, että ryhmästä tulee suljettu, mutta ei salainen? Että mun fb-kaverit voi nähdä, että olen liittynyt tällaiseen ryhmään? Olen aika varovainen facebookin ja yksityisyyden kanssa, joten en halua raskauden käyvän ilmi siellä vielä pitkään aikaan.
 
Pihla, meinaa sitä että jos sun asetuksissa on näkyvällä ryhmät joihin kuulut, näkyy ryhmän nimi siellä. Asetukset voi laittaa niin ettei kukaan näe mihin ryhmiin kuulut. Ryhmässä käytyjä keskusteluja ei näe kuin jäsenet jotka ryhmään kuuluvat, kukaan muu ei näe. Suljetun ryhmän voi hakea haku toiminnolla, mutta salaista ei.
 
Mä olen nyt ihan sekaisin :D Monta fb ryhmää nyt onkaan kesäkuisille ? Laitoin viikko sitten sähköpostia tuohon kesakuu14@gmail.com osoitteeseen mutta ei oo vastausta kuulunut tai kutsua tullut ? Vai sekö ryhmä on nyt poistettu ?
 
Ja miten voi laittaa ettei muut näe mihin ryhmään kuuluu ? En haluaisi vielä että fb-kaverit saa vauvasta tietää :)
 
Nyt on kolme ryhmää, alkuperäinen salattu johon pääsee kaikki halukkaat, Odeccan suljettu ryhmä kaikille halukkaille ja sitten salattu pienryhmä max. 40 ensimmäiselle halukkaalle (nyt jäseniä 21)
 
niin ja siis selvennökseksi: odecca on ilmeisesti vetänyt hätäisen johtopäätöksen siitä että alkuperäinen Millianian ryhmä oltaisiin sulkemassa, asiasta käytiin kyllä keskustelua mutta päädyttiin siihen että halukkaat voivat liittyä pienryhmään tämän alkuperäisen rinnalla ja alkuperäinen ryhmä kasvaa niin suureksi kuin tarvitsee :)
 
Siihen alkuperäiseen piti laittaa sähköpostia jotta pääsee ? Onkohan mun sähköposti koskaan löytänyt perille :/
 
Takaisin
Top