40+ kuumeilevat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miimali
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi ei @Sandra84 💔 alkoiko vuoto jo? Oisko vielä kuitenkin toivoa? 🙏🏻
Ainakin sit taas pidän peukkuja, jos päädytty/pääsette lahjasoluhoitoihin ❤️

@Pinkkigreippi no höh, vaikutti jo niin lupaavalle 🤔

Täällä ei vielä raportoitavaa ihmeemmin.. eilen en ovistestiä ehtinyt/jaksanut reissun päällä tai jälkeen tehdä.. tänään sitte.. ja tarvittaessa hän huomenna apteekista lisää.. testit on hieman tummuneet.. eilen oli sellainen olo yhtä äkkiä aamupäivällä että alkaako menkat... Nii saattoi olla oviksen viittaavaa... 🤔 Et ajoituksen pitäisi osua, jos muut asiat osuu... Taas olen miettinyt ubikinolikuuria... Jos sitä sen 3kk taas söisi pitkästä aikaa.. ja laihdutus prosessia pitää viedä eteenpäin... Taas junnaa paikallaan... 😬

@Moosee näyttää läheltä katsottuna kyllä erikoiselta, mutta mun silmiin näyttää muuten plussalta 😊

Mä latasin premom-sovelluksen ja syötin nuo testit sinne kaikki 😄. Sen mukaan tuo olisi ollut se peak, ja sen jälkeen laskenut jo. Eli oletettavasti tuo kp 13 myöhään tehty testi oli ainakin melkein positiivinen ja silloin 13-14 välisenä yönä olis tullut se vahvin. Sopii käsittääkseni siihen, et mun kierto on 27 päivää useimmiten. Seksiä oli kp 10, 12 ja 14. Toivotaan et osui hyvin! Tänään (kp 15) oli Apple watchin mukaan lämpö vähän nousussa, mut en tiedä miten luotettavia nämä kellot tai ourat on (Oura näytti ihan pientä laskua vielä eilisestä..)

@Kesäheinä85 suosittelen kyllä ainakin tutkimustiedon valossa (varovasti) sitä ubikinolia! Meidän iässä kai alkaa olemaan ongelmana kromosomien jakautuminen, ja tähän vissiin ubikinolin voidaan ajatella auttavaan parantamalla sitä toimintaa lisäämällä energiaa soluihin. Mä oon itse nyt ottanut liian vähän ja ubikinonia (joka ei ole se aktiivinen muoto, vaan kehon täytyy se vielä muuttaa, joka on kai myös vähän haastavaa keholle tässä iässä).

Mä latasin premom-sovelluksen ja syötin nuo testit sinne kaikki 😄. Sen mukaan tuo olisi ollut se peak, ja sen jälkeen laskenut jo. Eli oletettavasti tuo kp 13 myöhään tehty testi oli ainakin melkein positiivinen ja silloin 13-14 välisenä yönä olis tullut se vahvin. Sopii käsittääkseni siihen, et mun kierto on 27 päivää useimmiten. Seksiä oli kp 10, 12 ja 14. Toivotaan et osui hyvin! Tänään (kp 15) oli Apple watchin mukaan lämpö vähän nousussa, mut en tiedä miten luotettavia nämä kellot tai ourat on (Oura näytti ihan pientä laskua vielä eilisestä..)
Mennään sitten aika samoissa 😊 Mulla anto eiliseen Peak ja tänään olis ovis. Elän nyt sen mukaan vaikka digi olikin nega. Eli huomenna dpo1 ja teen vielä pdg-testin dpo2 tai kolme, en oikein vielä tiedä miten kuuluu tehdä, mutta jospa se varmistaa oviksen tapahtuneen

Mennään sitten aika samoissa 😊 Mulla anto eiliseen Peak ja tänään olis ovis. Elän nyt sen mukaan vaikka digi olikin nega. Eli huomenna dpo1 ja teen vielä pdg-testin dpo2 tai kolme, en oikein vielä tiedä miten kuuluu tehdä, mutta jospa se varmistaa oviksen tapahtuneen
Hauskaa päästä yhdessä piinailemaan :).

Mikä tuo pdg-testi on?

Jotta tällainen pee….aska tuli taas, kun tein juuri päiväpissasta testin 🙈
Vissiinkin nämä minun testit ovat minua vastaan tai sitten kaikki ovat maanantai-kappaleita 😁

Ja tänään olisi kp16 menossa.
Tosin viime vuoto oli niukkaa….mutta pidin sitä silti normi menkkoina.
Ja se miksi jo testaan on se, että tosiaankin oli niukkaa vuotoa normaaliin verrattuna ja se, että on ollut etovaa oloa ajoittain sekä alavatsa on kuin jalkapallo ( mielikuvituksen hulluja tuotoksia varmaankin 🙈😁).

Kaikille tasapuolisesti toivon niitä plussatuulia ❤️❤️❤️

Liitteet

• IMG_3853.jpeg
    IMG_3853.jpeg
    1.2 MB · Katsottu: 90
Jotta tällainen pee….aska tuli taas, kun tein juuri päiväpissasta testin 🙈
Vissiinkin nämä minun testit ovat minua vastaan tai sitten kaikki ovat maanantai-kappaleita 😁

Ja tänään olisi kp16 menossa.
Tosin viime vuoto oli niukkaa….mutta pidin sitä silti normi menkkoina.
Ja se miksi jo testaan on se, että tosiaankin oli niukkaa vuotoa normaaliin verrattuna ja se, että on ollut etovaa oloa ajoittain sekä alavatsa on kuin jalkapallo ( mielikuvituksen hulluja tuotoksia varmaankin 🙈😁).

Kaikille tasapuolisesti toivon niitä plussatuulia ❤️❤️❤️
Viime testikuvastasi on aikaa 5 päivää ja nyt menossa siis kp16? Testi on samanvahvuinen edelleen kuin viime viikolla, olenko ainoa joka ei nyt tajua tästä mitään…🤔

@Unelma 7
En tarkoita pahalla, mutta mun silmään testi ei ole tummunut kovinkaan edellisestä testistä.
Väistämättä nousee mieleen, kun meillä kaikilla ikää on jo ainakin sen 40, olisiko kyseessä hormoneista johtuva väärä positiivinen?

Tässä Clearbluen sivuilta:

Joissain harvoissa tapauksissa tietyt terveydentilat voivat aiheuttaa hCG-pitoisuuksien nousua, vaikka et olisi raskaana. Näitä ovat:

• munasarjakystat
  • munuaissairaus
  • tietyt syövät
  • hormonipitoisuuksiin vaikuttavat häiriöt, erityisesti vaihdevuosi-ikäisillä naisilla
  • kasvaimet, jotka syntyvät soluista, jotka muodostaisivat istukan.

Kiitos mussukat ja sympatiat kaikille! 💞

Kp2 täällä. Eilen painonhallinnan aikavaraukset, niissä meni pari tuntia. Mä alotan Saxendan tässä ja käytän sitä 5-6kk, jos siitä on hyötyä. Sen hyödyn näkee 12vk aikana. Toivoisin, että se auttaisi. ❤️

Sain lahjasoluneuvontaa Dextrasta. Siellä ei ole pitkä jono. Pitää keskustella miehen kanssa ja varata psykologille aikaa (näin pitää toimia).

❤️

Olen koittanut tässä kierrossa aamuisin mitata lämpöä, mutta tietysti tänä aamuna kun olisi erittäin tärkeä päivä nähdä mahdollista nousua, en löydä kuumemittaria mistään. Kaiken kukkuraksi tänne rantautui taas jokin räkätauti. Olen itse ihan tukossa ja pari lasta myös.

Kyllä tästä tulee taas pitkä pari viikkoinen.

@Sandra84 Tsemppiä sinne, hienoa että hommat etenee. ❤️

@Täti-ihminen Voi harmi, pikaista paranemista! Mä tulin kanssa flunssaan viime viikolla oviksen jälkeen. Eipä ne lämmöt silloin oikein näyttäisi välttämättä muutenkaan. Toivottavasti tosiaan flunssa helpottaa pian ja mittarikin löytyy. ☺️

Mulla olis huomenna testiaamu, dpo10. Ihan vain siksi, että pitää tilata apteekkiin lääkkeitä hoitokierron alkuun. Onhan se aikaista ehkä testata, mut haluan nyt katsoa ennen kuin laitan tilausta vetämään. En oikein tiedä, mitä odottaa, mutta nega sieltä varmemmin tulee.

@Sandra84 Tsemppiä sinne, hienoa että hommat etenee. ❤️

@Täti-ihminen Voi harmi, pikaista paranemista! Mä tulin kanssa flunssaan viime viikolla oviksen jälkeen. Eipä ne lämmöt silloin oikein näyttäisi välttämättä muutenkaan. Toivottavasti tosiaan flunssa helpottaa pian ja mittarikin löytyy. ☺️

Mulla olis huomenna testiaamu, dpo10. Ihan vain siksi, että pitää tilata apteekkiin lääkkeitä hoitokierron alkuun. Onhan se aikaista ehkä testata, mut haluan nyt katsoa ennen kuin laitan tilausta vetämään. En oikein tiedä, mitä odottaa, mutta nega sieltä varmemmin tulee.
Mittari löytyi kodinhoitohuoneen lattialta 😁
Tietysti päivällä lämmöt jo korkeammat muutenkin. Kovasti tietysti jännätään täällä sun testitulosta aamulla, olisipa ihanaa saada jo plussia tänne 🤗

Tein tänään dpo2 sen pdg testin, oli negatiivinen, kauhean vaikea sisäistää, että joku testi olisi positiivinen kun on vain yksi viiva, mutta tässä se menee niin. Saa nähdä muuttuuko ollenkaan.
1000046086.jpg

Takaisin