Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Olen pahoillani @Sandra84Ei se siitä. Nega.Nyt edessä laihdutus avun kanssa ja lahjasolujen tutkiminen.
@Moosee näyttää läheltä katsottuna kyllä erikoiselta, mutta mun silmiin näyttää muuten plussalta![]()
Mennään sitten aika samoissaMä latasin premom-sovelluksen ja syötin nuo testit sinne kaikki. Sen mukaan tuo olisi ollut se peak, ja sen jälkeen laskenut jo. Eli oletettavasti tuo kp 13 myöhään tehty testi oli ainakin melkein positiivinen ja silloin 13-14 välisenä yönä olis tullut se vahvin. Sopii käsittääkseni siihen, et mun kierto on 27 päivää useimmiten. Seksiä oli kp 10, 12 ja 14. Toivotaan et osui hyvin! Tänään (kp 15) oli Apple watchin mukaan lämpö vähän nousussa, mut en tiedä miten luotettavia nämä kellot tai ourat on (Oura näytti ihan pientä laskua vielä eilisestä..)
Hauskaa päästä yhdessä piinailemaan :).Mennään sitten aika samoissaMulla anto eiliseen Peak ja tänään olis ovis. Elän nyt sen mukaan vaikka digi olikin nega. Eli huomenna dpo1 ja teen vielä pdg-testin dpo2 tai kolme, en oikein vielä tiedä miten kuuluu tehdä, mutta jospa se varmistaa oviksen tapahtuneen
Progesteroni-kotitesti. Ihan mielenkiinnosta näitä tilasin ja ajattelin testata miltä mahdollisen oviksen jälkeen näyttää.Hauskaa päästä yhdessä piinailemaan :).
Mikä tuo pdg-testi on?
Voi SandraEi se siitä. Nega.Nyt edessä laihdutus avun kanssa ja lahjasolujen tutkiminen.
Viime testikuvastasi on aikaa 5 päivää ja nyt menossa siis kp16? Testi on samanvahvuinen edelleen kuin viime viikolla, olenko ainoa joka ei nyt tajua tästä mitään…Jotta tällainen pee….aska tuli taas, kun tein juuri päiväpissasta testin
Vissiinkin nämä minun testit ovat minua vastaan tai sitten kaikki ovat maanantai-kappaleita
Ja tänään olisi kp16 menossa.
Tosin viime vuoto oli niukkaa….mutta pidin sitä silti normi menkkoina.
Ja se miksi jo testaan on se, että tosiaankin oli niukkaa vuotoa normaaliin verrattuna ja se, että on ollut etovaa oloa ajoittain sekä alavatsa on kuin jalkapallo ( mielikuvituksen hulluja tuotoksia varmaankin).
Kaikille tasapuolisesti toivon niitä plussatuulia![]()
Mittari löytyi kodinhoitohuoneen lattialta@Sandra84 Tsemppiä sinne, hienoa että hommat etenee.
@Täti-ihminen Voi harmi, pikaista paranemista! Mä tulin kanssa flunssaan viime viikolla oviksen jälkeen. Eipä ne lämmöt silloin oikein näyttäisi välttämättä muutenkaan. Toivottavasti tosiaan flunssa helpottaa pian ja mittarikin löytyy.
Mulla olis huomenna testiaamu, dpo10. Ihan vain siksi, että pitää tilata apteekkiin lääkkeitä hoitokierron alkuun. Onhan se aikaista ehkä testata, mut haluan nyt katsoa ennen kuin laitan tilausta vetämään. En oikein tiedä, mitä odottaa, mutta nega sieltä varmemmin tulee.