Suskikitten
Näppärä viestien naputtelija
Omaa napaa, kuukautiset päättyi eilen ja ihmettelin jo eilettäin että mikä piru se tää nyt on kun tuli toispuolista alavatsan juilimista ja oli oudon limaisat kuukautisen loput. Samoin oon ihmeen halukkaalla tuulella. Oon myös juossut vessassa varmaan tunnin välein aivan koko päivän. Olisi kerrankin ovulaation merkit oikeassa aikaikkunassa kun mulla kierron pituus 24 päivää ja nyt on kp6.
Eli jos tää olisi viimein se kierto kun ovulaatio tapahtuu ajoissa ja luteaalivaihe ei oo olemattoman lyhyt
oon harvinaisen toiveikkaana tästä kierrosta. Toivottavasti järki pysyy niin etten tipu kovaa ja korkealta kuukautisten alkaessa tästä kierrosta…
Ja ovulaation oireettomuudesta niin itsellä oli ennen esikoistani niin hävyttömän olemattoman oireettomat ovulaatiot että vasta tikuttamalla sain tietää sellaisen ajan kohdan ekaa kertaa. Ei ollut limoja, ei ollut kipuja/juilintaa ja seksuaalinen halukkuus ei muuttunut mun normi tasosta mihinkään. Mutta se kyllä päti mulla joka kierrossa siihen aikaan, lapsen myötä mun kehon toiminta muuttui merkittävästi ovulaatioiden osalta.
Eli jos tää olisi viimein se kierto kun ovulaatio tapahtuu ajoissa ja luteaalivaihe ei oo olemattoman lyhyt
Ja ovulaation oireettomuudesta niin itsellä oli ennen esikoistani niin hävyttömän olemattoman oireettomat ovulaatiot että vasta tikuttamalla sain tietää sellaisen ajan kohdan ekaa kertaa. Ei ollut limoja, ei ollut kipuja/juilintaa ja seksuaalinen halukkuus ei muuttunut mun normi tasosta mihinkään. Mutta se kyllä päti mulla joka kierrossa siihen aikaan, lapsen myötä mun kehon toiminta muuttui merkittävästi ovulaatioiden osalta.
Pahinta tässä nyt on se etten tiedä mikä dpo sit menossa ni en tiiä miten paljon piinailla
Talleteltiin kp14, 25.10 ja ekan ovistestin tein kp17 eli 28.10, minkä jälkeen ei oo ovishuippua näkyny. Eli jos oikein haluan jotain piinailla ni piinailen sitä että oisko sattunu vahingossa tallettelut oikein...
Koska siis oireitahan mulla on vaikka en tiedä mikä dpo ees menossa, kp25 on tällä hetkellä menossa eli menkkoihin on vielä n. viikko. Mulla on nyt ollut alaselkä eilisestä älyttömän kipeä, sitä oikein juilii ja on tukala istua, mulla on semmosta ihme lievää päänsäryn alkua mikä ei sit ala kunnolla vaan aaltoilee miten sattuu. Mun alamahaa juilii ja se on niin turvonnu että esim housut tuntuu aivan kamalilta. Ja sit siis mun yöunet on hävinny johonkin, herään viimestää aamuyöllä 3 jonka jälkeen en vaan saa unta ja tätä jatkunu nyt 3 yötä. Myös vv:tä on runsaasti ja oon ihan hämillään että miks sitä on noin paljon kun mulla on yleensä kuivaa oviksen ja menkkojen välissä.