Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En juo ollenkaan kahvia niin en osaa auttaa.Mun kyllä varmaan pitäisi normi kahvi vaihtaa kofeiinittomaan. Hetken aikaa yritysaikana sitä joinkin normikahvin sijasta.Mutta sitten se alkoi maistua pahvilta joten vaihdoin takaisin normi kahviin.
Onko mitään suosituksia kofeiinittomaan kahviin? Esim kokeillut sega fredon, kultaa katriinan plus night, pauligin Los Angeles ja pauligin ilta kahvit jotka kaikki kofeiinittomia. Mutta jos jollain muita suosituksia niin otetaan mielellään vastaan. Koska nuo mikään ei kyllä loppuen lopuksi uponnut.Ei haittaa vaikka netistä pitäisi tilata koska lähikaupat täällä on vaan lidl, s-market ja k-supermarket.
Niin löytyy kyllä tokmanni myös.
Mä juon kofeiinitonta pikakahvia normisti, Lidlissäkin on hyväMun kyllä varmaan pitäisi normi kahvi vaihtaa kofeiinittomaan. Hetken aikaa yritysaikana sitä joinkin normikahvin sijasta.Mutta sitten se alkoi maistua pahvilta joten vaihdoin takaisin normi kahviin.
Onko mitään suosituksia kofeiinittomaan kahviin? Esim kokeillut sega fredon, kultaa katriinan plus night, pauligin Los Angeles ja pauligin ilta kahvit jotka kaikki kofeiinittomia. Mutta jos jollain muita suosituksia niin otetaan mielellään vastaan. Koska nuo mikään ei kyllä loppuen lopuksi uponnut.Ei haittaa vaikka netistä pitäisi tilata koska lähikaupat täällä on vaan lidl, s-market ja k-supermarket.
Niin löytyy kyllä tokmanni myös.
Okei hyvä tietää, musta tuntuu että mulla ei ainakaan raskaus vaikuta kahvin juomiseen vielä yhtään tai muuhunkaan juomaan tai ruokaan. Tai no lähinnä on että on normaalia vähemmän vielä nälkä. Yleensä muutenkin tulee syötyä todella harvoin niin että tulee unohdettua syödä useinkin.Mä juon kofeiinitonta pikakahvia normisti, Lidlissäkin on hyvänyt raskaana se ei kyllä maistu ollenkaan
![]()
Hedelmiä /marjoja ja rahkaa tai maustamaton Jugurtti on bestOnko kellään jotain kivoja ideoita terveellisistä välipaloista?![]()
Vähän omasta mielestä kofeiinittomat mitä maistanut niin maistuu pahvilta.. Jo ennen kuin plussasin niin välillä yritin juoda niitä, mutta.Mä myös vähensin kahvia rajusti. En ees uskalla sanoa paljonko sitä ennen meniHeti aamusta jo 4 kuppia
Ja töissä kaksin käsin. Nyt sit vähensin 2 kuppiin aamuisin määrän eikä enää loppupäivänä kahvia. Apua
miettinyt myös onko nuo kofeiinittomat kahvit järkkyjä?
Joo näin vähän epäilinkinVähän omasta mielestä kofeiinittomat mitä maistanut niin maistuu pahvilta.. Jo ennen kuin plussasin niin välillä yritin juoda niitä, mutta.![]()
Rooibosta ei ilmeisesti suositella myöskään juotavaksiJoo näin vähän epäilinkinostin Rooibos teetä tänään töihin ja meni ihan hyvin korvikkeesta. Pääkipu on nyt vain järkyttävä kun vieroitusoireet kahvista melkoiset
![]()
No pepsi maxiakin on kyllä kofeiinittomana. Mutta omasta mielestä se vähän erilaisen makuista tosin.Mulla on menny kolme mukillista kahvia päivässä, mut kyllä siitä on aika vaikea alkaa vierottautumaan. Iltapäivän kahvin jätin tänään pois ja kaiketi täytyy vähentää niin että kahvi kuuluis elämään vaan harvakseltaan. Kofeiinitonta oon joskus ostanut ja kyllä se mulle upposKahvin lisäksi oon juonut melkeen päivittäin pepsimaxia
sekin täytynee jättää pois
![]()
Eikä! No näinpä näytti olevan, ei tullut edes mieleeni. Onneksi sanoit.Rooibosta ei ilmeisesti suositella myöskään juotavaksiMä ostin twiningsin kofeiinitonta earl greytä, aika mitäänsanomaton sekin on mut paras tähän astisista läytämistäni tuotteista.