Yleinen keskustelu

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla muuten kans oli kuumetta onnistuneen raskauden ekoille viikoilla. Olin tosi ahdistunut särkylääkkeiden otosta ja soitin päivystysapuunkin, että onko alkiolle pahempaa se, että oon kuumeessa vai se, että otan panadolia 🙈 sieltä en saanu apua, mutta tuttu sh patisti ottamaan lääkettä ja hyvä lapsi tuosta kasvoi 🥰

Jotenkin nyt toisessa raskaudessa olen ainakin toistaiseksi vähän levollisemmin mielin. Katsotaa jatkuuko pitkään 😁

Mies ja 1 v oli just kipeinä ja mullakin on meinannut olla vähän kurkku kipeä. Toivottavasti ei iskisi mitään kovaa flunssaa päälle 😅

Tänne tultiin nyt 🥹 Toijottavasti nyt saan olla loppuun asti. Tammikuisista piti poistua valitettavasti kkm vuoksi 🥺

Aamulla heräsin polvikipuun(kiitos reuman) ja ajattelin että jos sit pc ja digi olis tänään dpo12. Pc mun silmään haaleempi kun eilen, toki vertaan paremmassa valossa sit. Ja huomiselle nyt toivon sitä vahvistusta. Eihän ne vahvistu välttämättä joka kerta. Mutta kun en malta jättää päivääkään välistä niin näin mennään nyt.

Aamukahvit keittelin ja tänään pidetään treenistä välipäivä ja tehdään muita juttuja.

Ihanan rauhallista kun kynttilänvalossa kahvetta🥰 Ja tämä että tietää että ”Nuppu” on ainakin hipaissut nyt 🥹

Onko kaikki jo yksityisrllä puolen? ☀️ mie aattelin et pujahdan sinne puolen vasta ultran jälkeen!

Onko kaikki jo yksityisrllä puolen? ☀️ mie aattelin et pujahdan sinne puolen vasta ultran jälkeen!
Sama! Oon jo kahdesti liittynyt salaiselle puolelle ja joutunut sit poistumaan sieltä… Eihän varhaisultra vielä oo tae mistään, mutta jos siellä tulee hyviä uutisia, sen jälkeen on varmaan itsellä jo parempi fiilis liittyä mukaan 😊 Ehkä siinä on joku sellainen taikauskoinen elementti mukana, että ei nyt vaan rupeais liian aikaisin iloitsemaan…

Liityin salaiselle puolelle heti, kun sain viestit täyteen, vaikka mun päivät ovat huomattavasti vähemmät kuin monella muulla. Koen etenkin mahdollisien surujen jakamisen helpommaksi sillä puolen, kun tekstit eivät ole avoimesti luettavissa. Yritän omaksua "raskaana kunnes toisin todistetaan" asenteen, ja siksi otan tästä yhteisöstä kaiken irti. ☺️

Liityin salaiselle puolelle heti, kun sain viestit täyteen, vaikka mun päivät ovat huomattavasti vähemmät kuin monella muulla. Koen etenkin mahdollisien surujen jakamisen helpommaksi sillä puolen, kun tekstit eivät ole avoimesti luettavissa. Yritän omaksua "raskaana kunnes toisin todistetaan" asenteen, ja siksi otan tästä yhteisöstä kaiken irti. ☺️
Samaa mieltä!

Tätä asennetta yritän itsekin tässä kasvattaa. Nyt hieman helpompi hengittää kun dpo 21 oli hyvin voimakas dye stealer testissä missä ei helpolla edes tule sitä (mitä lukenut kokemuksia). Kunhan viestit tässä saan täyteen niin tuolle salaiselle puolelle kanssa äkkiä.

Mulla ei viestit vielä riitä salaiselle puolelle ja mietin, et pystynköhän sitoutumaan niin moneen viestiin säännöllisesti kuin mitä siellä olo vaatii 🤷‍♀️

Kävin eilen kontrolliverikokeessa ja arvot on nousseet siihen malliin, että huolta ei pitäisi kuulemma olla. ❤️ Toivottavasti tää pienikin vuoto loppuisi pian, niin olisi varmempi olo. Ensi viikolla onneks jo varhaisultra.

Koitan kanssa saada viestejä täyteen et pääsen salaiselle puolelle☺️ soittelin tänään neuvolaan ja ens maanantaina sieltä terkka sit soittelee. Tod näk pääsen keskussairaalalle raskauden määritys ultraan kun viimeisin vuoto ollut juhannuksen aikoja kemiallisesta.

Tänään on taas niin oireeton olo että voi jestas. Eilisen kuvotus ja rintojen arkuus ihan täysin poissa, kahvikin maistui aamulla hyvälle.

Täällä kans keräillään vielä viestejä että pääsisi salaiselle puolelle.
Huomenna ajattelin soitella neuvolaan, viikkoja huomenna 4+6. Vähän tosin jännittää, kun oireita ei ole tähän mennessä ollut. Testit tosin vahvistuneet hyvin.

Mä en ole edes ajatellut neuvolaan soittoa vielä 🫣 Jotenkin miettinyt, että teen 5+X viikkodigin ja jos se lupaa hyvää, soittelen aikaisintaan sitten.

Hei @HooKoo pääsitkö kontrollikokeisiin ihan tk:n kautta? Itsekin haluaisin, kun varhaisultraakin vielä lähes kaksi viikkoa aikaa. Viikonloppuna oli ihan hieman beigeä vuodon mukana, nyt onneksi loppui, mutta taas sai olla sydän syrjällään. Ihan hirveää tämä alku!

Hei @HooKoo pääsitkö kontrollikokeisiin ihan tk:n kautta? Itsekin haluaisin, kun varhaisultraakin vielä lähes kaksi viikkoa aikaa. Viikonloppuna oli ihan hieman beigeä vuodon mukana, nyt onneksi loppui, mutta taas sai olla sydän syrjällään. Ihan hirveää tämä alku!
Ollaan lapsettomuushoidoissa ja ensimmäisestä alkionsiirrosta alkoi tämä raskaus. Hoitokontaktin kautta sain verikokeet ja ensi viikon varhaisultran.

Kovasti rauhoittelivat, että alkuraskaudessa voi olla vuotoa ja ei syytä huolestua jos ei tuu kovia kipuja tai runsasta vuotoa. ❤️
Ehdottomasti kannattaa kysyä tk:sta!

Mä oon ihan sekasin enkä pysty ajattelee nyt järkevästi. Menin tekee taas pc n ja noh, sama vahvuus suurinpiirtein kun aamun testissä, hyvä asia?
Mä niin toivon et on vahvistunut aamuksi , sais huokaista 🥺

Menispä nyt tää ilta nopeasti ja tulis huominen äkkiä🫠

Mä oon ihan sekasin enkä pysty ajattelee nyt järkevästi. Menin tekee taas pc n ja noh, sama vahvuus suurinpiirtein kun aamun testissä, hyvä asia?
Mä niin toivon et on vahvistunut aamuksi , sais huokaista 🥺

Menispä nyt tää ilta nopeasti ja tulis huominen äkkiä🫠
Tosi lähellä toisiaan tehtyjä testejä ei voi verrata, siihen voi vaikuttaa niin moni asia, esim. paljonko juonut jne. eli älä yritä tulkita äsken tehtyä testiä! Koita keksiä jotain muuta tekemistä ja ajateltavaa ja testaa aikaisintaan huomenna tai vaikka parin päivän päästä aamulla, niin voit nähdä selkeästi, onko jotain eroa viivoissa! Odottaminen on rankkaa, mutta silleen saat varmoja vastauksia.

Tosi lähellä toisiaan tehtyjä testejä ei voi verrata, siihen voi vaikuttaa niin moni asia, esim. paljonko juonut jne. eli älä yritä tulkita äsken tehtyä testiä! Koita keksiä jotain muuta tekemistä ja ajateltavaa ja testaa aikaisintaan huomenna tai vaikka parin päivän päästä aamulla, niin voit nähdä selkeästi, onko jotain eroa viivoissa! Odottaminen on rankkaa, mutta silleen saat varmoja vastauksia.
Pystyn odottaa nyt huomiseen., en enempää 😅Ei vaan kykene 😝

Sama! Oon jo kahdesti liittynyt salaiselle puolelle ja joutunut sit poistumaan sieltä… Eihän varhaisultra vielä oo tae mistään, mutta jos siellä tulee hyviä uutisia, sen jälkeen on varmaan itsellä jo parempi fiilis liittyä mukaan 😊 Ehkä siinä on joku sellainen taikauskoinen elementti mukana, että ei nyt vaan rupeais liian aikaisin iloitsemaan…
Itse ollu myöskin kahteen kertaan salaisella puolella.. mut nyt mietin että josko kolmas kerta toden sanoisi 🤭

Takaisin