Plussa vai ei?

Mä voin tunnustaa, että oon yhtä sekasin testailujen kanssa 😆 Ihan liian aikasin aina testaamassa ja sitä testiä tuijotetaan eri valoissa ja monta tuntia ja ehkä vielä seuraavana päivänäkin 🫣🤣 ja oon kans muokannu kuvia, että näkyykö sit viiva 😇😂 ja musta tuntuu, että saan vähintään viivanpaikan ihan joka merkin testiin ja nekös on mut hulluks tehny 😑😅
Onneks nyt tässä raskaudessa sain sit melko selkeän haamun jo dpo10, koska olin ihan hulluks jo tulossa ja dpo11 jo digiin raskaana. 😮‍💨🥳😅
Joo oon itekki kuvia muuten muokkaillu. 🤣Varsinkin nyt kun ei oo dpo:sta hajuakaan. Niin tulee entistä enemmän tihrusteltua testejä. Ostin jotain apteekin herkkiä testejä ja pregcheckin testejä. Ja tänään tein kaksi testiä, kumpaakin merkkiä yhden. 😂 Jotain olin näkevinään mutta en kuvaan saanut mitään näkymään.

Niin ja dpo voi olla 9 tai 4... Tai jotain siltä väliltä.

Joo oon itekki kuvia muuten muokkaillu. 🤣Varsinkin nyt kun ei oo dpo:sta hajuakaan. Niin tulee entistä enemmän tihrusteltua testejä. Ostin jotain apteekin herkkiä testejä ja pregcheckin testejä. Ja tänään tein kaksi testiä, kumpaakin merkkiä yhden. 😂 Jotain olin näkevinään mutta en kuvaan saanut mitään näkymään.

Niin ja dpo voi olla 9 tai 4... Tai jotain siltä väliltä.
No toivotaan että näkyy kohta paremmin 🥰

Juu voin liittyä testailukerhoon 🙋🏼‍♀️ tuntuu ettei pysty edes ajattelemaan mitään muuta näinä piinapäivinä kuin että ”milloin voin taas tehdä uuden testin” 🫠 Kävin juuri hakemassa ison kasan testejä kaappiin, kun tullut tässä uitettua ihan laittoman monta tikkua parin viime päivän aikana. Noh, paheensa kullakin 😅

Itsellä nyt hieman kriisi päällä, kun testit ei ole vahvistuneet niin kuin ajattelin. Tiedän, että ei niiden periaatteessa edes pitäisikään vahvistua näin nopeasti, mutta aikaisemmissa raskauksissa on jo yhden päivän aikana kerennyt tulla selkeää eroa testeihin. Tein juuri äsken apteekin herkän ja ihan selkeä haamulainen siihen taas tuli, mutta yhtä vahva omasta mielestä kuin eilenkin. Alan nyt kallistumaan siihen, että joko reagoi km jäljiltä vanhiin jäämiin tai sitten ovikseen.

IMG_1692.jpeg

Joo ja voisin kai tunnustaa kun tiedän että en tasan ole ainoa joka testejä tihrustaa vielä tunteja jälkeenkin niin siinä on nyt kyllä ”roskishaamu”.
Mun selkäranka katosi jo kauan aikaa sit ja mietin miten mä selviin huomiseen testaamatta 😂 No kai sitä voi illalla lievittää tuskaa ja uittaa yhden 😅😅

Edit. Ja tapana aina katsoa tuo muokattu kans 😀
Edit! Ja Laitetaas sit kaikki mitä tänään tein😂😂😂 Hitto mä oon sekasi 🫠 Pliis joku vertaistukea että muutki sekoaa välillä 🙏🥰

Siis eikös noissa kaikissa ole joku hailura? :)

Juu voin liittyä testailukerhoon 🙋🏼‍♀️ tuntuu ettei pysty edes ajattelemaan mitään muuta näinä piinapäivinä kuin että ”milloin voin taas tehdä uuden testin” 🫠 Kävin juuri hakemassa ison kasan testejä kaappiin, kun tullut tässä uitettua ihan laittoman monta tikkua parin viime päivän aikana. Noh, paheensa kullakin 😅

Itsellä nyt hieman kriisi päällä, kun testit ei ole vahvistuneet niin kuin ajattelin. Tiedän, että ei niiden periaatteessa edes pitäisikään vahvistua näin nopeasti, mutta aikaisemmissa raskauksissa on jo yhden päivän aikana kerennyt tulla selkeää eroa testeihin. Tein juuri äsken apteekin herkän ja ihan selkeä haamulainen siihen taas tuli, mutta yhtä vahva omasta mielestä kuin eilenkin. Alan nyt kallistumaan siihen, että joko reagoi km jäljiltä vanhiin jäämiin tai sitten ovikseen.

View attachment 145938
Ehkä huomenna vahvempi? Ja olis jo huominen!

Okei oli ihan pakko tehä vielä yks pc, ja ihan ku ois aavistuksen selkeempi haamunen kun eilen… Voi että kun mä niin toivon että tää nyt vahvistuisi 😫 Joka tapauksessa ei tää voi kyllä vanhaa hcg:tä olla, koska viime su testi oli kyllä niin puhdas nega kun olla ja voi 😅

IMG_1771.jpeg

Tulenpahan tänne nyt kiroamaan onestep-testien huonoutta. Olin ostanut niitä ison kasan, kun halvalla sai ja ovat herkkiä 10 mIU testejä olevinaan. Ja olen vähän myös ennakoinut testailuhulluutta 🙈. Olenkin nyt sitten testannut dpo:t 7-10 (eilen kahdesti, koska miksipäs ei 🤷🏻‍♀️😅).

Ylimmässä, eli tämän aamun testissä ehkä näkyvissä joku haamujen esiäiti jos ihan viivalasit päässä tihrustaa.

Mutta koska testailuhulluus, niin tein pregcheckin 25 mIU 3h pidätyksellä nyt tässä äskettäin. Tästä ei taida kyllä olla enää epäilystäkään? 🤞🏻😊

Liitteet

• IMG20250711114311.jpg
    IMG20250711114311.jpg
    584.5 KB · Katsottu: 182
  • IMG-20250711-WA0006.jpg
    IMG-20250711-WA0006.jpg
    164.9 KB · Katsottu: 186
Muokattu viimeksi:
Tulenpähän tänne nyt kiroamaan onestep-testien huonoutta. Olin ostanut niitä ison kasan, kun halvalla sai ja ovat herkkiä 10 mIU testejä olevinaan. Ja olen vähän myös ennakoinut testailuhulluutta 🙈. Olenkin nyt sitten testannut dpo:t 7-10 (eilen kahdesti, koska miksipäs ei 🤷🏻‍♀️😅).

Ylimässä, eli tämän aamun testissä ehkä näkyvissä joku haamujen esiäiti jos ihan viivalasit päässä tihrustaa.

Mutta koska testailuhulluus, niin tein pregcheckin 25 mIU 3h pidätyksellä nyt tässä äskettäin. Tästä ei taida kyllä olla enää epäilystäkään? 🤞🏻😊
Joo noi testit on kyllä ihan huonoja. 🤣 Ekan kerran kun raskaana olin tosin keskenmenneessä sain vasta plussan jotain dpo18-19. noilla one stepin testeillä just..

Mutta kyllä tuossa pregcheckin testissä selkeästi näkyy!!! 😊

Tulenpähän tänne nyt kiroamaan onestep-testien huonoutta. Olin ostanut niitä ison kasan, kun halvalla sai ja ovat herkkiä 10 mIU testejä olevinaan. Ja olen vähän myös ennakoinut testailuhulluutta 🙈. Olenkin nyt sitten testannut dpo:t 7-10 (eilen kahdesti, koska miksipäs ei 🤷🏻‍♀️😅).

Ylimässä, eli tämän aamun testissä ehkä näkyvissä joku haamujen esiäiti jos ihan viivalasit päässä tihrustaa.

Oi ja sehän punertaa ihan kunnolla 😍 Onnea 🩷

Ylimmässä, eli tämän aamun testissä ehkä näkyvissä joku haamujen esiäiti jos ihan viivalasit päässä tihrustaa.

En tykkää itsekään noista onestepeistä, koska olen saanut haamuja, kun en ollut raskaana ja nyt, kun olin niin en saanut viivaa ollenkaan vaikka pc:ssä ja toisessa herkässä jo näkyi ja digikin sanoi raskaana. 🫣😅

Mutta paljon onnea sinne ja tarrasukkia, koska kyllähän tuo pc on plussa!😍🤗

Mulla on noita onstepin rtestei, mut en oo niitä käyttänyt vielä, mut onstepin ovistesteistä tykkään ja ne sopii mulle hyvin👍🏻

Joo mäkin tykkäsin niistä onestepin ovistesteistä, koska aina sain hyvin ovulaation kiinni ja tuli selkeät plussat ilman arvuuttelua onko vai ei! 🤗

Minulla toimii ovistestien lisäksi onestepin raskaustestitkin hyvin, kahdessa aiemmassa raskaudessa dpo13 mailla testatessa selkeä plussa, ei ikinä mitään haamuja tai epäselviä.

Mullakin ne ovistestit on olleet ihan superhyvin toimivia, joten en osannut jotenkin yhtään epäilläkään, että nuo raskaustestit eivät sitten toimisikaan lainkaan, ja olin jo ihan menettänyt toivoni tämän kierron suhteen. Onneksi nyt kuitenkin sitten testasin toisellakin testillä.

Noh, tiedänpähän sitten ostella noita pregcheckejä jotta voin seurata viivan kehittymistä :folded::smiling-eyes:

Tiistaina verestä hcg <2.5. Omien laskelmien/tuntemusten mukaan tuoilloin dpo9. Googletin hcg määrää dpo9 ja AI yhteenveto sanoi näin: "DPO9:n kohdalla hCG-tasot voivat vaihdella suuresti, ja ne voivat olla hyvin matalia tai lähellä nollaa. DPO9:n hCG-arvo voi olla esimerkiksi välillä 0-50 IU/l"

Tuosta innostuneena, toivoa ylläpidän edelleen, ja pakkohan sitä oli testit tehdä. Ja tällläiset hailurat tuli, näkeekö kukaan muu mitään? 🙈 tänään omien laskelmien mukaan dpo12. Laskeskelin että jos tiistaina olisi ollut vaikka hcg 2.5 ja hyvällä nousulla voisi olla (1.5 vuorokauden tuplantumisella) ehkä 10mlu nyt? 🥹

Liitteet

• 20250711_174235.jpg
    20250711_174235.jpg
    259.5 KB · Katsottu: 123
  • 20250711_173747.jpg
    20250711_173747.jpg
    92.7 KB · Katsottu: 124
  • 20250711_173702.jpg
    20250711_173702.jpg
    127.6 KB · Katsottu: 123
Takaisin