Pudotuspeli (Scifi ja fantasia) - Ei äänirajoitusta

Mie tykkään kyllä myös Taru sormusten herrasta, mutta se ei jostain syystä mennyt koskaan niin sydämeen kuin Potterit. Siinä oli ehkä liikaa sellaista fantasiakirjoille tyypillistä jaarittelua siitä millainen se itse maailma ja sen historia on. Ja kasvoin aika pitkälti samaan tahtiin Harryn kanssa niin sekin saattoi vaikuttaa siihen, että se tarina kosketti itseä. Luen niitä kirjoja vieläkin välillä läpi.

Sama täällä että myös TSH ois kyllä ansainnut voiton mutta ehdottomasti Harry Potterit on tehny suuremman vaikutuksen, nimenomaan kirjoissa. Silloin elokuvissa taisin äänestääkin Taru sormusten herrasta, kun ne on elokuvina parempia kuin Potterit. 😀

Mä aloin joskus lukemaan lotreja mutten vaan yksinkertaisesti pystyny lukeen kovin pitkälle kun oli niin kovaa jaarittelua 😅 täytyy ehkä joskus kokeilla taas uudestaan koska muuten oon lukenu kaikki tollaset fantasiakirjat. Mutta leffoista oon samaa mieltä että ne voittaa Potterit, onhan ne huikeesti tehdyt.

Voittaja on löytynyt!

Mulla on sekä Potterilla että TSH:lla paikka sydämessä. Potterit on vaikuttaneet elämääni syvemmin nuorena, mutta nykyisin ehkä kuitenkin pidän enemmän TSH:sta. Molempi parempi ja plussasin molempia. Olisi ollut vaikea valita lopputaistossa jos olisin siihen ehtinyt mukaan.

Seuraavaksi vuorossa Disneyn rakkauslaulut. 💗 Peli löytyy täältä.

Mäkin kasvoin samaan tahtiin Harryn kanssa, mutta jostain syystä Sormusten herra oli mulle THE juttu varhaisteini-iässä. Luin sen ekan kerran just täytettyäni 12 (koska kaveri oli pyytänyt mukaansa katsomaan juuri ensi-iltaan tulossa olevaa Kaksi tornia -elokuvaa ja päätin etten voi mennä katsomaan leffaa ilman että oon lukenut kirjaa, en tiedä mitä tää kertoo siitä millainen lapsi olin 🤣🤣) ja sekä leffat että kirja kolahti todella kovaa.

Potteritkin toki luin ja tykkäsin niistäkin, mutta mikään himofani en koskaan ollut. TSH-suhde sen sijaan on sellainen että nyt toukokuun lopussa on Helsingissä se Comic Con ja siellä Elijah Wood vieraana, ja kiroan toistuvasti hiljaa mielessäni et oon silloin sen verran raskaana etten taatusti halua lähteä minnekään massayleisötapahtumaan 😂

Kirjoita tähän...
Takaisin