Varhaisultra

Tänään varhaisultra 7+0, mutta valitettavasti vain tyhjä pussi eli tuulimuna :sad001.

Olen pahoillani Broken Heart Voimia asian käsittelyyn ja myös tyhjennykseen.
EIkä teillä ollut IVF ja tuoresiirto?

Jos kaipaat enemmän juttuseuraa ja tukea asian käsittelyyn, niin tulethan tuonne "menetyksen kokeneet" osioon juttelemaan. Siellä on paljon kanssa-siskoja, neuvoja ja ymmärrystä. :Heartred
 
Tänään varhaisultra 7+0, mutta valitettavasti vain tyhjä pussi eli tuulimuna :sad001.

Voi ei :sad001 Olen myös kovin pahoillani, paljon voimia :Heartred
Ja komppaan cherryrediä, että tuolla menetysten kokeneiden puolella on hyvää vertaistukea, tule sinne keskustelemaan jos yhtään siltä tuntuu :Heartred
 
Voi eii, olen pahoillani :sad001 itse saman kokeneena koen kovasti sympatiaa :Heartred jäädäänkö tilannetta vielä seurailemaan?

Ensi viikolla on vielä tsekki 8+2 ja sitten vasta tyhjennys.


Olen pahoillani Broken Heart Voimia asian käsittelyyn ja myös tyhjennykseen.
EIkä teillä ollut IVF ja tuoresiirto?

Jos kaipaat enemmän juttuseuraa ja tukea asian käsittelyyn, niin tulethan tuonne "menetyksen kokeneet" osioon juttelemaan. Siellä on paljon kanssa-siskoja, neuvoja ja ymmärrystä. :Heartred

Kiitos vinkistä. Joo oli mulla IVF:n tuoresiirto. Tyhjenyksestäkin on kyllä kokemusta kun tämä oli kolmas keskenmeno putkeen :sad001
 
Ensi viikolla on vielä tsekki 8+2 ja sitten vasta tyhjennys.




Kiitos vinkistä. Joo oli mulla IVF:n tuoresiirto. Tyhjenyksestäkin on kyllä kokemusta kun tämä oli kolmas keskenmeno putkeen :sad001
Okei, raskas viikko siis nyt odotellessa :Heartred miten oot jaksanut? Millainen saalis teillä tuli IVF:stä, odotteleeko siellä pakkasessa pikkusia? :Heartred
 
Meillä varhaisultra tänään, löytyi rv 7+2 kokoa (7+1 olis ollu menossa) vastaava yksi sikiö hyvin voivana, syke näkyi hyvin. Laskettu aika siis nyt aluksi siirtyi päivällä, eli nyt la 14.6.22

Ihana uutinen. ☺️ Onnittelut!! ❤️
 
Eli tosiaan tänään käytiin varhaisultrassa ja 2 pientä tyyppiähän sielä köllötteli omissa pusseissaan Beating HeartBeating Heart Kummatkin vastasivat 8+2, joka on pari päivää isompia kun oletin, ja kohdun koko vastaa rv11.. aika iso järkytys mutta onneks tässä nyt on n.7kk aikaa totutella ajatukseen. LA on nyt näitten tietojen mukaan 7.6 mut uskon et syntyvät kyllä toukokuun puolella ihan heittämällä.
Kummankaan suvussa ei oo kaksosia ni ihan yllärinä tuli!

IMG-20211028-WA0003.jpeg
 
Eli tosiaan tänään käytiin varhaisultrassa ja 2 pientä tyyppiähän sielä köllötteli omissa pusseissaan Beating HeartBeating Heart Kummatkin vastasivat 8+2, joka on pari päivää isompia kun oletin, ja kohdun koko vastaa rv11.. aika iso järkytys mutta onneks tässä nyt on n.7kk aikaa totutella ajatukseen. LA on nyt näitten tietojen mukaan 7.6 mut uskon et syntyvät kyllä toukokuun puolella ihan heittämällä.
Kummankaan suvussa ei oo kaksosia ni ihan yllärinä tuli!

View attachment 107646

Tuplasti onnea! Beating HeartBeating Heart
 
Sovittiin miehen kanssa että tästä kakkosesta ei käydä varhaisultrassa kun kävin 4+6 muun asian takia ultrassa missä näkyi jo ruskuaispussi oikeassa paikassa ja huono olo ja väsymys ja turvotus ja kaikki klassiset oireet on ollut tosi voimakkaina. Silti tulee sellainen pieni paranoidi olo että pitäiskö ne sykkeet tarkistaa silti. Nyt ois 8+2. Kohta toki on virallinen uutta, että ehkä sitä jotenkin jaksaa sen kuukauden odottaa... ahdistaa vaan että jos on tuulimuna ja sitten on turhaan monta viikkoa tosi huonovointisena.
 
Eli tosiaan tänään käytiin varhaisultrassa ja 2 pientä tyyppiähän sielä köllötteli omissa pusseissaan Beating HeartBeating Heart Kummatkin vastasivat 8+2, joka on pari päivää isompia kun oletin, ja kohdun koko vastaa rv11.. aika iso järkytys mutta onneks tässä nyt on n.7kk aikaa totutella ajatukseen. LA on nyt näitten tietojen mukaan 7.6 mut uskon et syntyvät kyllä toukokuun puolella ihan heittämällä.
Kummankaan suvussa ei oo kaksosia ni ihan yllärinä tuli!

View attachment 107646
Voi miten ihanaa Beating Heart tällaiset yllätykset on aina ihania. Ei ole oireet viitaneet kaksosiin?
 
Meillä varhaisultra tänään, löytyi rv 7+2 kokoa (7+1 olis ollu menossa) vastaava yksi sikiö hyvin voivana, syke näkyi hyvin. Laskettu aika siis nyt aluksi siirtyi päivällä, eli nyt la 14.6.22
Eli tosiaan tänään käytiin varhaisultrassa ja 2 pientä tyyppiähän sielä köllötteli omissa pusseissaan Beating HeartBeating Heart Kummatkin vastasivat 8+2, joka on pari päivää isompia kun oletin, ja kohdun koko vastaa rv11.. aika iso järkytys mutta onneks tässä nyt on n.7kk aikaa totutella ajatukseen. LA on nyt näitten tietojen mukaan 7.6 mut uskon et syntyvät kyllä toukokuun puolella ihan heittämällä.
Kummankaan suvussa ei oo kaksosia ni ihan yllärinä tuli!

View attachment 107646
Onneksi olkoon ihanista uutisista :Heartred mietin samaa kun lapin tyttö, ootko Laura oireista osannut päätellä yhtään? Oon välillä leikitellyt sillä ajatuksella että saataisiinkin kaksoset, se ajatus on mun mielestä ihana :)
 
Voi miten ihanaa Beating Heart tällaiset yllätykset on aina ihania. Ei ole oireet viitaneet kaksosiin?
Onneksi olkoon ihanista uutisista :Heartred mietin samaa kun lapin tyttö, ootko Laura oireista osannut päätellä yhtään? Oon välillä leikitellyt sillä ajatuksella että saataisiinkin kaksoset, se ajatus on mun mielestä ihana :)

Ei mikään oo viitannut kaksosiin! Pahin väsymys on väistyny ja pahoinvointi on ollu ihan siedettävää... maha nyt on ollu aika iso mut aattelin sen johtuvan iästä Cat With Tears Of Joy Mut nyt voin ihan ilman mitään nolostumista mennä mahapystyssä Cat With Tears Of JoyCat With Tears Of JoyClapping Hands
 
Muokattu viimeksi:
Okei, raskas viikko siis nyt odotellessa :Heartred miten oot jaksanut? Millainen saalis teillä tuli IVF:stä, odotteleeko siellä pakkasessa pikkusia? :Heartred

Odottelu on kyllä masentavaa, tulos ei sinänsä yllättänyt kun tässä raskaudessa todettiin vielä matalat ja hitaasti nousevat hcg:t, jotka voivat indikoida tätä lopputulosta. IVF:ssä ei ollut hirvittävän hyvää vastetta, joten pakkaseen selvisi vain 1 kpl 5 päivänen blasto. Lisäjännää tuo se, että tuo 1 on mun viimeinen hoitoni julkisella (itselliset saa max. 6 hoitokierrosta ja mulle tehtiin 5 inseminaatiota + tää yksi IVF), hiukan haasteita olla stressaamatta ja kasaamatta paineita tuon yhden ainokaisen niskaan. Toki sit täytynee vain ryöstää pankki ja siirtyä yksityiselle :).
 
Odottelu on kyllä masentavaa, tulos ei sinänsä yllättänyt kun tässä raskaudessa todettiin vielä matalat ja hitaasti nousevat hcg:t, jotka voivat indikoida tätä lopputulosta. IVF:ssä ei ollut hirvittävän hyvää vastetta, joten pakkaseen selvisi vain 1 kpl 5 päivänen blasto. Lisäjännää tuo se, että tuo 1 on mun viimeinen hoitoni julkisella (itselliset saa max. 6 hoitokierrosta ja mulle tehtiin 5 inseminaatiota + tää yksi IVF), hiukan haasteita olla stressaamatta ja kasaamatta paineita tuon yhden ainokaisen niskaan. Toki sit täytynee vain ryöstää pankki ja siirtyä yksityiselle :).
Ymmärrän, paineet on muutenkin suuret, saati tuollaisessa tilanteessa. Toivotaan että se pakkastyyppi on siellä huippuyksilö ja saat vauvan syliin saakka! :Heartred
 
Eli tosiaan tänään käytiin varhaisultrassa ja 2 pientä tyyppiähän sielä köllötteli omissa pusseissaan Beating HeartBeating Heart Kummatkin vastasivat 8+2, joka on pari päivää isompia kun oletin, ja kohdun koko vastaa rv11.. aika iso järkytys mutta onneks tässä nyt on n.7kk aikaa totutella ajatukseen. LA on nyt näitten tietojen mukaan 7.6 mut uskon et syntyvät kyllä toukokuun puolella ihan heittämällä.
Kummankaan suvussa ei oo kaksosia ni ihan yllärinä tuli!

View attachment 107646
Onnittelut Laura tuplista. Kovasti voimia odotusaikaan. Toivottavasti kaikki menisi hyvin ja saisitte molemmat syliin touko-kesäkuussa ❤️
 
Tänään 6+2 ja ultrassa käyty.
Siellä hän oli ja pieni syke vilkkui :love017
Vastasi kokoa 6+3.
Olen nukkunut niin huonosti ja oksennusta niellyt koko aamun. Nyt vaan itkettää!! :sad010❤️ Onnellinen! ❤️
 
Jes miten ihanaa Pillow! Beating Heart

Tällä avoimella puolella mä en vielä tainnut kertoakaan, mutta juuri kun pääsin puhumasta tuosta että eeeei me mennä varhaisultraan, niin neuvolaan soittaessa terkkari ilmoitti että tuu keskustan vastaanotolle ensikäynnille, ni hän ultraa kun taustalla on kuitenkin epäsäännölliset kierrot Beaming Face With Smiling Eyes että ens perjantaina nähdään pitääkö mun arvaukseni viikoista paikkaansa ja että onhan siellä sydämellinen tyyppi kyydissä. Pitäsi olla 6+3 silloin jos oon oikeassa.
 
Jes miten ihanaa Pillow! Beating Heart

Tällä avoimella puolella mä en vielä tainnut kertoakaan, mutta juuri kun pääsin puhumasta tuosta että eeeei me mennä varhaisultraan, niin neuvolaan soittaessa terkkari ilmoitti että tuu keskustan vastaanotolle ensikäynnille, ni hän ultraa kun taustalla on kuitenkin epäsäännölliset kierrot Beaming Face With Smiling Eyes että ens perjantaina nähdään pitääkö mun arvaukseni viikoista paikkaansa ja että onhan siellä sydämellinen tyyppi kyydissä. Pitäsi olla 6+3 silloin jos oon oikeassa.

Kiitos! :Heartred

Ja vau miten ihanaa, että pääsette kurkkaamaan pikkuista!!! ❤️
Terkkarisi kuulostaa hyvältä!! ☺️
 
Takaisin
Top