Varhaisultra

Mulla kans huomenna varhaisultra, iltapäivästä, jännittää aivan saakelisti eikä mies pääse edes mukaan :bag: Olin vieläpä mennyt sopimaan tapaamisen yhden ystävän kanssa tuon ultran jälkeen (sen kerran kun sitä käy "isolla kirkolla" niin pitää kaikki ympätä samaan...), ja vasta aloin oikeesti miettimään että jos tuleekin huonoja uutisia ultrasta niin mähän olen ihan palasina enkä taatusti hyvää seuraa :bag:

Ei voi muuta kuin toivoa huomiselle hyviä ultrauutisia, meille kaikille joilla huomenna ultra on! :smiley-angelic001
 
Varmasti ystävä ymmärtää jos perut tapaamisen, mutta siis toki oletetaan että hyviä uutisia tulee! Tulkaa sitten kertomaan, oon saikulla niin pompin täällä usein :)
 
Kaikki hyvin :Heartpink ihan ei saanut mitaksi 7+4, mutta näin pienet on niin kippuralla ja milleistä kiinni. Mitat vaihteli 7+2-7+3. Syke nähtiin ja sitten myös kuultiin kun kysyin onko varmasti normaali :Heartblue sai luultavasti mitattua sen noin 162 :nailbiting: kuulostaa hirveän korkealta, mutta kuulemma normaali :love017
Munasarjat on vielä suuret :rolleyes: korkeintaan voi aiheuttaa kipuilua.

Ihania uutisia :Heartbigred

Mullakin tänään ultra perhe-atressa iltapäivällä. En edes ole ajatellut etteikö sinne mies saisi tulla mukaan. HUS:illa ei kyllä saanut silloin pari viikkoa taaksepäin, mutta yksityisellä varmasti eri käytäntö.
 
Ihania uutisia :Heartbigred

Mullakin tänään ultra perhe-atressa iltapäivällä. En edes ole ajatellut etteikö sinne mies saisi tulla mukaan. HUS:illa ei kyllä saanut silloin pari viikkoa taaksepäin, mutta yksityisellä varmasti eri käytäntö.
Mullakin on perhe artessa ja tosiaan iltapäivällä, ollaanko siellä samaan aikaan :hilarious: Mun mielestä sieltä tulleessa vahvistusviestissä luki että mukaan saa ottaa yhden tukihenkilön. Meillä vaan ei aikatauluhaasteiden takia onnistu miehen mukaan tulo, mutta ei voi mitään.
 
Varhaisultra varattu 7-viikon tienoille! Vielä pitää pari viikkoa odottaa :nailbiting:
 
Meillä oli tänään varhaisultra ja siellä se pikkuinen löytyi ja sykekin. :Heartred sykettä ei vielä päästy kuulemaan. Mutta kaikki hyvin tällä hetkellä.:happy:
 
Ihanaa kuulla hyviä ultrauutisia! :angelic: Meillä huomenna aamulla, jännittää :nailbiting:
 
Ihania uutisia! Ja voi kuinka monella on tulossa :Heartred Itsellä vielä viikko jännitettävää :hungover:
 
Onnea Sofia! :Heartpink

Täällä kans käyty ultrassa ja siellä se pieni näkyi kera sykkeen :Heartbigred Vielä ei kuultu sykettä kun vasta se 6+3, mut hienosti näkyi ruudulla :love017 ens viikolla tiistaina 7+2 vielä tarkempia mittoja, toivottavasti sillon kuuliskin jo sykkeen :love017
 
Onnea Sofia! :Heartpink

Täällä kans käyty ultrassa ja siellä se pieni näkyi kera sykkeen :Heartbigred Vielä ei kuultu sykettä kun vasta se 6+3, mut hienosti näkyi ruudulla :love017 ens viikolla tiistaina 7+2 vielä tarkempia mittoja, toivottavasti sillon kuuliskin jo sykkeen :love017

Mä aattelin että se riippuu ultrauslaitteesta tmv :grin

Ja eikai ne sitä yleensä kuuntele, mut kyselin jotain et onko normaali ja yhtäkkiä painoi jostain napista ja sanoi että voidaan kuunnellakin :angelic::Heartpink ja sitten kesti pitkään kun yritti jotenkin tallentaa sitä että näkee kuinka kovaa löi :confused004 mutta onnistui ilmeisesti lopussa kun sai lukemaksi 162. Jännä kun joka paikassa lukee että syke on 120-160 :wideyed::) ehkä meidän alkio rupesi jo ärsyyntymään tökkimisestä o_O:hilarious:

Kiva kuulla tältä päivältä hyviä uutisia :love7
 
Mä aattelin että se riippuu ultrauslaitteesta tmv :grin

Ja eikai ne sitä yleensä kuuntele, mut kyselin jotain et onko normaali ja yhtäkkiä painoi jostain napista ja sanoi että voidaan kuunnellakin :angelic::Heartpink ja sitten kesti pitkään kun yritti jotenkin tallentaa sitä että näkee kuinka kovaa löi :confused004 mutta onnistui ilmeisesti lopussa kun sai lukemaksi 162. Jännä kun joka paikassa lukee että syke on 120-160 :wideyed::) ehkä meidän alkio rupesi jo ärsyyntymään tökkimisestä o_O:hilarious:

Kiva kuulla tältä päivältä hyviä uutisia :love7

Joo ei tuo yrittäny ees kuunnella enkä tajunnu sitä kysyä ku meni pasmat sekaisin kun syke siellä näkyi niin selkeästi:Heartpink Nyt kun vaan menis kaikki hyvin loppuun asti:Heartpink
 
Takaisin
Top