Synnärikassi

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Tehdään listoja synnärikassin sisällöstä! Mitä pakkaatte mukaan? Milloin laukku kannattaa pakata? Konkarit voivat antaa vinkkejä ensikertalaisille.:wink
 
No jos sen pakkaa ajoissa niin vauva menee yliajalle :wink
Oon kyllä tässä jo asiaa pohtinut, että pitäiskös ja mitäs sinne laittais. Ainakin pakko laittaa:
*Huulirasva, imetysliivit tai pari jos on eri kokoiset ja liivinsuojia, tehokas dödö koska hormonihiki haisee, mukavat kotiutumisvaatteet itselle ja vauvalle kivat ja keliin sopivat, laturi...
Tällä hetkellä en osaa vielä enempää pohtia. Korvatulpat ehkä ja lukemista ja kuulokkeet kun ei ehkä saa nukuttua.
 
Suskina listasikin paljon omia ajatuksia.
Noiden lisäksi mulla oli viimeksi pientä snäkkiä mukana, tosin alas en saanut muutakuin pillimehua ja lakritsat (jotka auttaa myös mahdollliseen ummetukseen kuulemma).
Hygieniatarvikkeet ja hammasharja. Mä oon semmonen vilukissa, että villasukat oltava. Sitten viimekerrasta järkevämpänä pegorionia ummetukseen ja nännivoide.
 
Mä oon ainakin saanu nännivoidetta ja pegorionia sairaalasta, tosin edellisestä on 7 vuotta. Täytyykin varuiks pakkaa kassiin.
 
Mä oon ainakin saanu nännivoidetta ja pegorionia sairaalasta, tosin edellisestä on 7 vuotta. Täytyykin varuiks pakkaa kassiin.
Mä en viimeksi saanu (2016), niin siksi varuiksi mukaan :cat: Olis kyllä kiva, jos sais osastolta. On varmaan yleisiä vaivoja sielä :shy:
 
Mä en viimeksi saanu (2016), niin siksi varuiksi mukaan :cat: Olis kyllä kiva, jos sais osastolta. On varmaan yleisiä vaivoja sielä :shy:

Mulle tuotiin heti synnytyksen jälkeen automaattisesti pyytämättä laxoberonia vuonna 2018. Muistan vielä, etten niitä tarvinnu sairaalajakson aikana, vaan otin ne varuiksi kotiin mukaan, koska kotiin en ollu tajunnu niitä varata valmiiksi. :D
 
Takaisin
Top