Plussa vai ei?

Otin auringossa tuon kuvan,mutta onko sillä merkitys? Laitan sisällä otetun kuvan testistä,siis sama testi ja kamera normiasetuksilla,EI otettu auringossa kuten tuo edellinen. Onpa erikoinen kamera kun tekee tuon kontrolliviivankin mustaksi!?
View attachment 105058
Ei edelleenkään ole valitettavasti vahvistunut.
Nyt ihan oikeasti kannattaa miettiä, että kumpi on tärkeämpää, turhien testien tekeminen ja itselleen valehtelu vai se säästäminen ja perus tutkimuksien tekeminen ja sitä kautta parempi mahdollisuus raskauteen.
Harmittaa ihan sivusta seurata tätä kuviota.

Nyt ihan oikeasti kannattaa miettiä, että kumpi on tärkeämpää, turhien testien tekeminen ja itselleen valehtelu vai se säästäminen ja perus tutkimuksien tekeminen ja sitä kautta parempi mahdollisuus raskauteen.

Näillä rahoilla tekisi jo digin,joka kertoo todellisuuden, niin ei tarvitsisi viivoja tiirailla.:sorry:

Mullakin tullut rfsu:n liuskalla samantyyppinen haalea viiva tästä raskaudesta, mutta testi kuitenkin vahvistui parissa päivässä ihan selkeästi. Kuvassa ensimmäinen testi tehty vk 3+4 ja loput vrk välein. Vasta 3. päivänä tehdyn testin uskalsin laskea positiiviseksi.

Liitteet

• 2021_07_18_12_04_49_688.jpg
    2021_07_18_12_04_49_688.jpg
    1 MB · Katsottu: 342

Olen samaa mieltä, ja kun tätä hommaa on kestänyt jo kuinka lie pitkään eikä vissiin muuksi muutu. Ne tutkimukset olisi kyllä hyvinkin paikallaan.. Hyvin stressaavaa kuukausi tolkulla tehä ympäri kierron testejä joissa näkyy jotaki haamun tynkää välillä joka ei sitten vahvistukkaan... Testit kaappiin joksiki ajaksi ja mennä lääkäriin ihan oikeesti tutkittavaksi missä syy.

@Emilia1983@ :n tilannetta on tullut seurattua pakostakin, kun on niin pitkästi tullut kuvia testeistä, jotka pysyneet samanlaisina kerrasta toiseen kuukausia.
Sellainen huomautus, että vaikka olisit raskautunut vuosien varrella helposti ja nopeasti, ei tarkoita sitä, että niin olisi aina ja varsinkin kun ikää tulee koko ajan lisää:confused005

Yhdyn muihin, että älä osta rsfu testejä enää ollenkaan vaikka olisivatkin halvimpia markkinoilla. Niihinkin saa upotettua saman summan kuin yhteen digiin joka kuitenkin paljon varmempi.
Käynti lääkärillä voisi olla paikoillaan, varsinkin jos toive raskaudesta on kova niin pääsisit vielä ajoissa hoitoihinkin yksityiselle ainakin

Olen samaa mieltä, ja kun tätä hommaa on kestänyt jo kuinka lie pitkään eikä vissiin muuksi muutu. Ne tutkimukset olisi kyllä hyvinkin paikallaan.. Hyvin stressaavaa kuukausi tolkulla tehä ympäri kierron testejä joissa näkyy jotaki haamun tynkää välillä joka ei sitten vahvistukkaan... Testit kaappiin joksiki ajaksi ja mennä lääkäriin ihan oikeesti tutkittavaksi missä syy.
Minut on tutkittu. Olen tehnyt voitavani joten tuskin se sinua haitanne jos minäkin täällä olen. Jos vaivaannut viesteistäni/kuvista joita postaan ”kokoajan” voit hyvin laittaa asetuksista Ignore. Olen sinut ignoorannut ja avasin nyt,jotenkin särähtää kun sanot sanottavasi tökerösti.
niin ja minun terveyteeni liittyen;jota tuossa pohdit,niin olen käynyt useamman kerrankin pyytämässä apua/tutkimuksia,ja kaikki ne on tehty mitä täällä perusterveydenhuollossa voivat tehdä. Verikokeet ym ja ei vikaa löydetty. Lähetettä en esh:hon saanut. Enkä siis tule saamaan. Ja anteeksi Pipana93 jos olen sinua vaivannut kovasti. Luulin että tänne on normaalia ihmetellä tämähän on Plussa vai ei-sivu. Ymmärrän pointtisi.

Muistetaanhan taas, ennenkuin kenties lähtee jutut sivuraiteille.. Jokainen tyylillään ja tekee niinkuin parhaaksi näkee. Syytä ei ole lähteä asioista vääntämään.

Plussatuulia ketjuun puhallellen,

Bella Swan, admin

Jos tekee ovistestin, sitä pitäs pitää virtsassa 10-15sek. (näiden ohje siis).. nii, no.. koko homma meni sitten reisille, enkä saanu pidettyä näytteessä sitä ku Maks 5 sekuntia. Väri liukui normaalia hitaammin eteenpäin.. antaen "vahvan" plussan.. voiko tuo testi olla epäonnistunut? Tai voiko tuohon luottaa nyt? :D Eli testi toimi kyllä, vain hitaammin.. ihmettelen kun odotin ovis plussaa vasta ensi viikolle :/

https://aijaa.com/jQ8S6a

Jos tekee ovistestin, sitä pitäs pitää virtsassa 10-15sek. (näiden ohje siis).. nii, no.. koko homma meni sitten reisille, enkä saanu pidettyä näytteessä sitä ku Maks 5 sekuntia. Väri liukui normaalia hitaammin eteenpäin.. antaen "vahvan" plussan.. voiko tuo testi olla epäonnistunut? Tai voiko tuohon luottaa nyt? :D Eli testi toimi kyllä, vain hitaammin.. ihmettelen kun odotin ovis plussaa vasta ensi viikolle :/

Kyllä se on plussa. Jos tikkua pitää liian lyhyen ajan pissassa, on vaarana ettei pissaa riitä ylös asti, mutta jos riitti, niin ihan oikein se testi toimi.

Kp 44, menkkat flon mukaan myöhässä 17 pv. Todella epäsäännöllinen kierto mulla muutenkin, en yhtään tiedä milloin oli ovis. Ei mikään tunne tai merkkie että menkkat alkaa, testi tänään nega. En sit tiee, kannattaako vielä toivoa.

Kp 44, menkkat flon mukaan myöhässä 17 pv. Todella epäsäännöllinen kierto mulla muutenkin, en yhtään tiedä milloin oli ovis. Ei mikään tunne tai merkkie että menkkat alkaa, testi tänään nega. En sit tiee, kannattaako vielä toivoa.

Niin kauan on toivoa kunnes menkat alkaa Mullakin kesti plussaukseen todella kauan.
Menkat loppu 22.3, ja plussasin 29.5

Minut on tutkittu. Olen tehnyt voitavani joten tuskin se sinua haitanne jos minäkin täällä olen. Jos vaivaannut viesteistäni/kuvista joita postaan ”kokoajan” voit hyvin laittaa asetuksista Ignore. Olen sinut ignoorannut ja avasin nyt,jotenkin särähtää kun sanot sanottavasi tökerösti.
niin ja minun terveyteeni liittyen;jota tuossa pohdit,niin olen käynyt useamman kerrankin pyytämässä apua/tutkimuksia,ja kaikki ne on tehty mitä täällä perusterveydenhuollossa voivat tehdä. Verikokeet ym ja ei vikaa löydetty. Lähetettä en esh:hon saanut. Enkä siis tule saamaan. Ja anteeksi Pipana93 jos olen sinua vaivannut kovasti. Luulin että tänne on normaalia ihmetellä tämähän on Plussa vai ei-sivu. Ymmärrän pointtisi.

En kyllä ole tökerösti sanonut, itse kyllä ennen esikoista koin hyvinkin stressaavana tehdä paljon monia monia nega testejä kauan... Todella kauan mutta ihan miten vain :confused005 ja jos et julkisella hoitoa saa niin yksityistä reittiä ainakin se on mahdollista... Mutta jos et taho neuvoja ottaa keneltäkään vastaan niin mikäpä se siinä sitten.

Tää on kyllä minusta myös plussa :)

Jos ovis testi oli eilen plussa ja tänään samanmoinen, niin koska se itse ovulaatio on? Ois vissiin pitänyt periaatteessa lopettaa testaus eilen plussaan, eikö?

Jos ovis testi oli eilen plussa ja tänään samanmoinen, niin koska se itse ovulaatio on? Ois vissiin pitänyt periaatteessa lopettaa testaus eilen plussaan, eikö?

Ovulaatio on noin 24-48 tunnin kuluttua LH-huipusta (=ovisplussa). Yleensä lasketaan niin, että päivä ovisplussan jälkeen on ovis, eli sinun tapauksessasi tänään. Joillakin LH-huippu menee tosi nopeasti ohi, joillakin näyttää plussaa myös seuraavana päivänä, mutta sillä ei sinänsä ole mitään merkitystä. Olen itsekin joskus testannut, miten nopeasti viiva haalistuu, mutta mitään varsinaista hyötyä siitä ei ole, että jatkaa testailua ekan ovisplussan jälkeen.

Takaisin