Varhaisultra

Tänään varmistui keskeytynyt keskenmeno. Ei ollut viikossa tapahtunut mitään muutosta :sad001
Onnea teille muille odotukseen :Heartred
 
Voi ei Pipana :sorry: tsemppiä paljon!

Tuntuu nyt melkeen väärältä kertoa meidän eilisestä varhaisultrasta, kun siellä kaikki oli tosi hyvin. Edellisistä menkoista laskettuna eilen olis ollu 7+3, mutta ultrassa alkion koko vastas 8+0, mikä sitten mätsää mun tuntemuksiin perustuneeseen arvaukseen ovulaatioajankohdasta. Ens viikon alussa on sit neuvolan ensikäynti :pompus:
 
Voi ei Pipana :sorry: tsemppiä paljon!

Tuntuu nyt melkeen väärältä kertoa meidän eilisestä varhaisultrasta, kun siellä kaikki oli tosi hyvin. Edellisistä menkoista laskettuna eilen olis ollu 7+3, mutta ultrassa alkion koko vastas 8+0, mikä sitten mätsää mun tuntemuksiin perustuneeseen arvaukseen ovulaatioajankohdasta. Ens viikon alussa on sit neuvolan ensikäynti :pompus:
Onnea! :joyful:
 
  • Tykkään
Reaktiot: CCL
Kävin eilen varhaisultrassa 7+0, ja siellähän hakkas pieni vahva sydän, joka kooltaan vastasi juuri sitä mitä pitikin :love7 Eli voipi taas rauhoittua ”keskeytynyt keskenmeno”-ajatuksista ja luottaa, että raskaus on ja voi hyvin, vaikka oireet aaltoileekin.
 
Kävin eilen varhaisultrassa 7+0, ja siellähän hakkas pieni vahva sydän, joka kooltaan vastasi juuri sitä mitä pitikin :love7 Eli voipi taas rauhoittua ”keskeytynyt keskenmeno”-ajatuksista ja luottaa, että raskaus on ja voi hyvin, vaikka oireet aaltoileekin.
Onnea! :cheers
 
Me käytiin tänään varhaisultrassa. Jäi vähän ristiriitaiset fiilikset.. 28pv kierrolla laskettuna olisi tänään pitänyt olla 6+6, mutta alkio vastasi 5+6. Syke kuitenkin näkyi selvästi. Tiedostan että toi 5+6 voi hyvinkin pitää paikkaansa, koska mulla on ollut ihan epäsäännöllinen kiero. Talvella oli kaksi 43pv kiertoa ja keväällä yks 29pv.... et joo, vaikea sanoa. Silti jäi sellanen fiilis et onkohan kaikki varmasti hyvin. Myös ihmetytti miten syke näkyy noin aikaisin. Ultraaja kuitenkin kovasti onnitteli ja sanoi kaiken näyttävän hyvältä. Pakko oli kuitenkin heti varata uus aika parin viikon päähän niin näkee et onko kehitys jatkunut. Mies on tosi luottavaisin mielin, mutta musta vaan tuntuu et nyt oon jossain löyhässä hirressä.
 
Varasin myös varhaisultra ajan 6.6 :smiley-bounce013. Viikkoja tuolloin olisi 6+5. Vähän alkaa kyllä jo jänskään. Edelleen ei mitään oireita ole (mahan repäisyt ainut oire silloin tällöin).
 
Minulla oli eilen illalla ihan yhtäkkiä vähän verenvuotoa ja huolestuin sen verran että varasin tälle päivälle ultran.
Siellä oli pienellä (todella pienellä :grin) kaikki hyvin ja sykekin näkyi. Lääkärin kanssa ynnäiltiin päiviä keskenmenosta ja saatiin tulokseksi, että tämä pikkiriikki vastasi hyvin niitä todennäköisiä viikkoja (vasta 5+5).
Kaikki hyvin siis toistaiseksi! Vuodolle ei löytynyt mitään selitystä, ja se laantuikin sitten itsestään.
Oli aika jännät hetket kyllä, vielä sama lääkäri joka viimeksi ultrasi keskenmenon. Nyt onneksi parempia uutisia :)
 
Minulla oli eilen illalla ihan yhtäkkiä vähän verenvuotoa ja huolestuin sen verran että varasin tälle päivälle ultran.
Siellä oli pienellä (todella pienellä :grin) kaikki hyvin ja sykekin näkyi. Lääkärin kanssa ynnäiltiin päiviä keskenmenosta ja saatiin tulokseksi, että tämä pikkiriikki vastasi hyvin niitä todennäköisiä viikkoja (vasta 5+5).
Kaikki hyvin siis toistaiseksi! Vuodolle ei löytynyt mitään selitystä, ja se laantuikin sitten itsestään.
Oli aika jännät hetket kyllä, vielä sama lääkäri joka viimeksi ultrasi keskenmenon. Nyt onneksi parempia uutisia :)

Ihania ultra-uutisia, onneksi olkoon Lisel :cheers
 
Minulla oli eilen illalla ihan yhtäkkiä vähän verenvuotoa ja huolestuin sen verran että varasin tälle päivälle ultran.
Siellä oli pienellä (todella pienellä :grin) kaikki hyvin ja sykekin näkyi. Lääkärin kanssa ynnäiltiin päiviä keskenmenosta ja saatiin tulokseksi, että tämä pikkiriikki vastasi hyvin niitä todennäköisiä viikkoja (vasta 5+5).
Kaikki hyvin siis toistaiseksi! Vuodolle ei löytynyt mitään selitystä, ja se laantuikin sitten itsestään.
Oli aika jännät hetket kyllä, vielä sama lääkäri joka viimeksi ultrasi keskenmenon. Nyt onneksi parempia uutisia :)
Onnea! :happy: :joyful:
 
Minulla oli eilen illalla ihan yhtäkkiä vähän verenvuotoa ja huolestuin sen verran että varasin tälle päivälle ultran.
Siellä oli pienellä (todella pienellä :grin) kaikki hyvin ja sykekin näkyi. Lääkärin kanssa ynnäiltiin päiviä keskenmenosta ja saatiin tulokseksi, että tämä pikkiriikki vastasi hyvin niitä todennäköisiä viikkoja (vasta 5+5).
Kaikki hyvin siis toistaiseksi! Vuodolle ei löytynyt mitään selitystä, ja se laantuikin sitten itsestään.
Oli aika jännät hetket kyllä, vielä sama lääkäri joka viimeksi ultrasi keskenmenon. Nyt onneksi parempia uutisia :)
Ihania uutisia, onnnea:happy093
 
Me käytiin varhaisultrassa yksityisellä viikoilla 6+5. SydämenSyke Tampereella, voin lämpimästi suositella! Siellä pikkuisen sydän kovin sykki ja koko vastasi sitä mitä ovulaation perusteella olin laskenut. Olen kyllä tyytyväinen että käytiin, toi helpotusta kun näki että kaikki on kuten pitääkin. Olisi muuten tooodella pitkä odotusaika nt-ultraan :nailbiting:
 
Takaisin
Top