Raskaaksi 2019

Mua ahdistaa sikana että tässä viikon sisään jompikumpi minä tai mies sairastutaan flunssaan tai koronaan:shifty: ollaan kyllä oltu vaan kotona ja töissä, ja kauheet vitamiini annokset vedetää päivittäin. Kai sitä alitajuisesti pelkää viime metreille asti et joku kusee.

Mä niin toivon et plussaatte nipa ja jann:love022:Heartred

Kiitos:Heartred toivotaan nyt parasta ja mennään kaikki kimpassa elokuisiin:Heartred ja jos ei, niin toivottavasti ivf-hommat sitten olisi se ratkaisu. En lepää ennen kun onnistaa:hilarious:

Tsemppiä Jukkis, eikös piikitys alkanut jo. Nyt enää ihan hetki kaikkea koronan välttelyä:Heartred
 
Mä oon jo pitkään oottannu että koska mun nuorin serkku ilmottaa sosiaalisessa mediassa että on raskaana (toinnen tosin jo tulossa) ja tänään se on se päivä, mä oon siis ainut meistä 8 jolla ei oo lapsia nyt tuntuu pahalta, kiva olla pikkujouluissa kun vois vajoo pöydän alle itkemään.. no te ymmärrätte :Heartred
 
Kiitos:Heartred toivotaan nyt parasta ja mennään kaikki kimpassa elokuisiin:Heartred ja jos ei, niin toivottavasti ivf-hommat sitten olisi se ratkaisu. En lepää ennen kun onnistaa:hilarious:

Tsemppiä Jukkis, eikös piikitys alkanut jo. Nyt enää ihan hetki kaikkea koronan välttelyä:Heartred

Joo tänään toinen päivä piikittelyä. Jospa ensi viikko menisi nopeasti ja ilman pöpöjä:smiley-angelic001:smiley-angelic001
 
Mä oon jo pitkään oottannu että koska mun nuorin serkku ilmottaa sosiaalisessa mediassa että on raskaana (toinnen tosin jo tulossa) ja tänään se on se päivä, mä oon siis ainut meistä 8 jolla ei oo lapsia nyt tuntuu pahalta, kiva olla pikkujouluissa kun vois vajoo pöydän alle itkemään.. no te ymmärrätte :Heartred

Voiei:sad015 tsemppiä pikkujouluihin, toivottavasti ne vähän piristää:Heartred
 
Nyt en ymmärrä..
Siis peräsuolessa(?) tuntuu jotain kipua..on about oviksesta asti tuntunut niin, että tietyssä asennossa tuntuu vähän, ja se säteilee jonnekin alavatsaan. Nyt kipuilee enemmän. Endometrioosia? Suolistohäikkää? En ymmärrän. Mutta tuskin enää ovulaation/raskauteen liittyvää.. äääh
 
Nyt en ymmärrä..
Siis peräsuolessa(?) tuntuu jotain kipua..on about oviksesta asti tuntunut niin, että tietyssä asennossa tuntuu vähän, ja se säteilee jonnekin alavatsaan. Nyt kipuilee enemmän. Endometrioosia? Suolistohäikkää? En ymmärrän. Mutta tuskin enää ovulaation/raskauteen liittyvää.. äääh

Missä vaiheessa kiertoa meet?
 
Nyt en ymmärrä..
Siis peräsuolessa(?) tuntuu jotain kipua..on about oviksesta asti tuntunut niin, että tietyssä asennossa tuntuu vähän, ja se säteilee jonnekin alavatsaan. Nyt kipuilee enemmän. Endometrioosia? Suolistohäikkää? En ymmärrän. Mutta tuskin enää ovulaation/raskauteen liittyvää.. äääh

Voispa tietää jo lopputuloksen:rolleyes::hilarious::Heartred
 

Liitteet

  • Screenshot_20201129-144756.jpg
    Screenshot_20201129-144756.jpg
    35.2 KB · Katsottu: 139
Siis tosi outo juttu muistaa :hilarious: mut jossain foorumin ketjussa joskus joku kerto jannn että oli ollu tollasia tuntemuksia siinä kierrossa kun tuli sit plussa

Tykkään lukee monii näitä, plussa vai ei
jne tai esim. Ei tää voi olla niin vaikeeta ketju
Alusta alkaen kun ne on niin pitkiä
ketjuja nii on luettavaa :bookworm::hilarious:
 
Siis tosi outo juttu muistaa :hilarious: mut jossain foorumin ketjussa joskus joku kerto jannn että oli ollu tollasia tuntemuksia siinä kierrossa kun tuli sit plussa

Tykkään lukee monii näitä, plussa vai ei
jne tai esim. Ei tää voi olla niin vaikeeta ketju
Alusta alkaen kun ne on niin pitkiä
ketjuja nii on luettavaa :bookworm::hilarious:

Joo mäki luen monia ketjuja täällä. Ai oliko jollain peräsuolikipua :hilarious: oon yrittänyt googletella mut ei oo hirveesti peräsuolesta ja kiinnittymisestä, on kyl alkuraskauteen liityvää mut ei ennen plussaa.. täytyy jatkaa etsimistä :)
Nyt se kipu tuntuu kuin koko alavatsa ja sen seutu ois tulessa..tai siis kipee..pistelee..kun paineleeki alavatsaa..tai jotkut liikkeet..mutta myös peräpäässä pistelee..varmaan joku suoli mutkalla mutta..:rolleyes::angelic:
 
Joo mäki luen monia ketjuja täällä. Ai oliko jollain peräsuolikipua :hilarious: oon yrittänyt googletella mut ei oo hirveesti peräsuolesta ja kiinnittymisestä, on kyl alkuraskauteen liityvää mut ei ennen plussaa.. täytyy jatkaa etsimistä :)
Nyt se kipu tuntuu kuin koko alavatsa ja sen seutu ois tulessa..tai siis kipee..pistelee..kun paineleeki alavatsaa..tai jotkut liikkeet..mutta myös peräpäässä pistelee..varmaan joku suoli mutkalla mutta..:rolleyes::angelic:



Uuu nyt mulla Alko mahassa perhosia pyöriin kun aloin jännittää sun puolesta :hilarious: mikä dpo?
 
Täällä ei mitään hajua mikä dpo kun en tikutellut ovista. Menkat pitäisi flon mukaan alkaa 5päivä mutta silloin ois jo kp31 joten elättelen toiveita että ne alkais aikasemmin. Tiistaina hoidon suunnittelu, jännittää kauheesti..

Edit. Tänään siis kp25
 
Uuu nyt mulla Alko mahassa perhosia pyöriin kun aloin jännittää sun puolesta :hilarious: mikä dpo?

Dpo4, max 5.. mähän toivoin et jotain tapahtuisi :hilarious:

Mut siis eiköhän tää ollut joku suolijuttu, ei oo kyllä ennen ollut ainakaan näin kovana. Mut "levator ani" kun googlas ni vois olla se, tosin laukasijat sille oli esim stressi/ummetus, joita mulla ei pahemmin ole ollut.. ja onhan kohtu ja suoli tosi lähekkäin.. mut mut.. edelleen kipuilee :scratch painamalla ei tunnu kohdussa vaan alavatsassa, pinnisteltäessä sattuu koko alapää..äääh, toiv helpottais
 
Mielenkiintosta jos jannn sun oireet on raskaudesta!! Mä jaksan uskoo että niin kauvan kun ei ehkästä niin se on mahollista :bookworm:

Mä tein tänään heti kun pääsin kotiin niin parit ovistestit digi oli hymynaama ja tikku oli lähen olematon ei siis muuta kun miehen kaatoa, sehän kaatu sitten hyvinkin useesti nyt jännitellään näillä ke to ja su :dance008 se oli jo toinen ovulaatio tähän kuuhun :gen014 aikasemmin oon tuntunu oviksen nyt ei mitään, paitsi koko viikonlopun kestäny järkyttävä panetus :taunt014
 
Sori avaudun nyt tänne kun en oikein tiedä minne muuallekaan..

Mullahan alkoi ekat menkat 5vkoa synnytyksestä. Luulin et seuraavat alkoi 2vkoa sitten. Oli ihan veristä vuotoa 5 päivän ajan, mutta niukempaa kuin mulla normaalisti ja ihan kivuttomat. Nyt sit alkoi taas. Tällä kertaa nää on ihan mun normaalit. Hirveet kivut ja vuoto.. Tommonen ylimääräinen vuoto vähän alkoi ahistaa, kun historia noiden vaivojen kanssa on vähän huono :arghh:

Mitä se voi siis tarkoittaa?:Heartpink
 
Takaisin
Top