Raskaaksi 2020

Voot, sori taas omia pohdintoja tähän väliin, mutta mitähän tää nyt on!? Ovis oletettavasti oli viikonloppuna (lauantaina illansuussa nippasikin). Nyt on ollu kuivempaa ku Saharassa! En oo varmaa ikinä kokenut tällästä kuivuutta, oikeesti :grin ! Ja jos vv pitäs lisääntyä, ni sit tää ainakaan oo mikään tärppikierto o_O. Muuten kyllä edelleen pidän hyvää fiilistä ja positiivista ajattelua yllä, et tää on meidän kierto :happy119
Just samaa asiaa ihmettelin parille kaverille, ja he sanoi mulle että se vv alko kunnolla lisääntyä vasta kun menkat alko olla myöhässä. Mulla siis sama homma. Ei tullu edes ovislimoja, tuntuu kyl kokoajan et vv valuis mutta housut on kuitenkin kuivat eikä pyyhkiessäkään tunnu erityisen märältä. :D

Mä koitan maltaa torstaille saakka testailuissa. Torstaina on dpo 8! Eilinen kurkkukipu on seuranani edelleen, muita flunssan oireita ei ole ilmennyt toistaiseksi ainakaan. Viikonloppuna oli tosi väsynyt ja välillä myös kuumeinen olo, mutta se taisi myös olla sitä enteilyä tähän kurkkukipuun. Vaikka sitähän sanotaan että kun tulee raskaaksi niin vastustuskyky muuttuu ettei se hylkisi sikiötä ja sen vuoksi monille tulee flunssaa siinä kiinnittymisen yhteydessä. Saapa nähä. Edelleen mieliala vaihtelee ja sahaa eestaas, oisko tää meidän kierto vaiko ei. :)

Milailai, kyllä näkyy ja oireetkin vaikuttaa hyvältä!!

On: koko laskisitte o-plussaksi?

Liitteet

• _20201006_123132.JPG
    _20201006_123132.JPG
    9.2 KB · Katsottu: 191
Milailai, kyllä näkyy ja oireetkin vaikuttaa hyvältä!!

On: koko laskisitte o-plussaksi?
Mä testaisin ehkä vielä huomenna. Ja illallakin kannattaa uittaa. Ite joka kierrossa pohdin samaa, että voiko jo laskee, mut nyt kaks kertaa peräkkäin on pregcheckeil tullu kontrollia vahvempi testiviiva ja niistö nyt itse laskenu:hilarious:

Tarkempi tissien tutkailu, niin oikeastaan arat on vaan nännit eikä koko tissit. Tiedä sitte onko hyvä vai huono asia.

Vahvistumisia viivoille Milalai ainakin! Oliko muita? :nailbiting: :rolleyes: tsemppiä myös ovisplussan metsästäjille! RouvaKettunen, mä testaisin kans vielä illalla ja huomenna, mihin suuntaan menee! Ehkä ei vielä ihan plussa oo, mutta näissäkin tieten niin paljo vaihtelua, miten tummaksi kenelläkin menee testit.

Omanapa: Ei tuottanut ainakaan tämän aamun testailu tulosta täällä. Ihan toooosi hailakka haamu ehkä jos jotakin, ja testinä Sofin herkkä puikkotesti. Ei kannata ees kuvaa laittaa :grin Soitin sitten neuvolaan ja sain vielä torstaille uuden verikoeajan, niin näkeepä mihin suuntaan menee. Voihan se olla mahollista, että virtsassa eli kotona tehtävissä testeissä ei vaan oo näkynyt enää vaikka veressä hcg:tä on edelleen. Neuvolaterkkakin sanoi, että ne veritestithän on tosi tarkkoja ja vasta kuukausi keskeytyksestä.

Jos uusi raskaus, nousee kyllä liian hitaasti ottaen huomioon millon olis voinut hedelmöityminen tapahtua (kun ei oo mitenkään ahkerasti peittoja heiluteltu....), että ei sen suhteen kyllä kovin toiveita herätellä. :bored: ärsyttää vaan taas tällanen välitila, ehdin jo ajatella että keskeytys olisi fyysiseltä osin aikalailla paketissa kun sai ne negat testit kotona :banghead: 6.9. alko keskeytys, 13.9. oon testannu plussan kotona, 17.9. ja 19.9. toooosi hailakan viivan ja 21.9. negan. o_O

En oo koskaan ennen tehnyt rfsu liuskoja, nyt mulla on niitä 8kpl nii testasin nyt sellasellaki vielä. On kyllä ärsyttävä testi :grin
Jättää niin pitkäksi aikaa noi reunarajat punaiseksi ja controllikin on melkein musta :grin mutta kyllähän siihenkin testiajalla tuli jotin hyvin hyvin hentoa punaista, ei varmaan ees tarttunut kuvaan. Molemmat kuvat on 5min sisällä otettu. Tähän testiin luotan toki vähemmän kuin one steppiin :grin en tiedä miksi, täs toki ne ohjeetki on tehty nii monimutkaiseksi, ettei saa koskettaa siihen valkoiseen imutyynyyn eikä tehdä mitään muutakaan, muuten voi näyttää väärin :grin
Ja tän herkkyys taitaa olla 25, nii ei jotenkin odottais näyttävän oikein mitään.

Mutta seuraava testi vasta huomenna :hilarious: nyt närästää :hungover: ja väsyttää.
Mutta kummastuttaa vähän että jo dpo 8 haamuilee,mut sainhan mä viime kuun kemiallisessa samalla dpolla ekan haamu sofiin.

Liitteet

• IMG_20201006_140011.jpg
    IMG_20201006_140011.jpg
    23.7 KB · Katsottu: 207
  • IMG_20201006_141219.jpg
    IMG_20201006_141219.jpg
    16.1 KB · Katsottu: 187
Muokattu viimeksi:
Sellasta galluppia tuli muuten mieleen, että kenelläs on lemmikeitä? Ja kenellä entuudestaan lapsia niin, miten lemmikit suhtautuneet raskauteen ja sitten aikanaan vauvaan?

Itsellä 1,5v labbis-uros joka kovasti rauhoittunut ja kiltti kuin mikä ja rakastaa kaikkia eläviä otuksia. Ei hirveesti läheltä oo hirveen pieniä päässy morjestaa, mutta esim. Pari kertaa kävelyllä antanut tosi nätisi ja rauhassa n. 2v silitellä

Just samaa asiaa ihmettelin parille kaverille, ja he sanoi mulle että se vv alko kunnolla lisääntyä vasta kun menkat alko olla myöhässä. Mulla siis sama homma. Ei tullu edes ovislimoja, tuntuu kyl kokoajan et vv valuis mutta housut on kuitenkin kuivat eikä pyyhkiessäkään tunnu erityisen märältä. :D

Ei hätää! Monilla on kuivaa oviksen jälkeen vaikka olisi raskaana. Riippuu niin monesta tekijästä kierrossa tämä. Liman eritys voi tosiaan lisääntyä vasta myöhemminkin. Jokainen ihminen ja kiertokin on erillainen.

Olen lukenut tähän liittyen kokemuksia ja monet on olleet raskaana vaikka olisi kuivaa. :cat:

Muoks. Just luin äsken tietoa ja siinä sanottiin, että aluksi liman lisääntymistä ei välttämättä huomaa ja vasta pidemmillä viikoilla se alkaa olla huomattavaa. Toki jotkut huomaa sen aikaisemmin tai sitä tulee enemmän.

Muokattu viimeksi:
Ei hätää! Monilla on kuivaa oviksen jälkeen vaikka olisi raskaana. Riippuu niin monesta tekijästä kierrossa tämä. Liman eritys voi tosiaan lisääntyä vasta myöhemminkin. Jokainen ihminen ja kiertokin on erillainen.

Olen lukenut tähän liittyen kokemuksia ja monet on olleet raskaana vaikka olisi kuivaa. :cat:
Ja jos olettamus olis et ku tosi kosteet paikat oviksenki jälkeen, että sen perusteel olis raskaan ni mä olisin sit joka kierros ollu raskaana:hilarious: et ei kai siitä sinällään voi päätellä valitettavasti. Itelläki parhaillaan oikein vetiset olot.

Sellasta galluppia tuli muuten mieleen, että kenelläs on lemmikeitä? Ja kenellä entuudestaan lapsia niin, miten lemmikit suhtautuneet raskauteen ja sitten aikanaan vauvaan?

Itsellä 1,5v labbis-uros joka kovasti rauhoittunut ja kiltti kuin mikä ja rakastaa kaikkia eläviä otuksia. Ei hirveesti läheltä oo hirveen pieniä päässy morjestaa, mutta esim. Pari kertaa kävelyllä antanut tosi nätisi ja rauhassa n. 2v silitellä
Meillä 4v täyttävä keskikokoinen villakoira uros. Tosi vähän ollut lasten kanssa tekemisissä, lähinnä pelkää niitä. Rauhalliset lapset ok. Jännittää tosi paljon miten tulee ottamaan jos joskus lapsi syliin asti saadaan.

Tää väsymys on ihan järkyttävää. Nukuin taas päiväunet ja viime yönä 9h unta. Varasin ajan dextraan, oon siitä kuullut niin paljon hyvää. En asu pääkaupunkiseudulla, mutta oon menossa Helsingissä käymään ja ajattelin samalla katsoa, mitä tuolla sanovat. Ajan voi onneksi veloituksetta perua, jos vaikka plussa tulisikin

Hei! Kävin hakeen paketin ovistestejä, kun limat tuli yhtäkkiä voimakkaana ja ovisripuli saapui! :hilarious:

Noh. Testi oli selkee nega ja oireet viittaisi että ovis on päällä juuri tällä hetkellä.

Kuuluuko ovistestin olla nega silloin kun munasolu on juuri irtoamassa/irronnut?

Eikös Lh huippu tule ennen ovista ja hormonit romahda munasolun irtoamisen aikoihin, jolloin ovistesti on jo nega, vaikka ovuloi juuri sillä hetkellä...

Huonosti löysin tietoa tähän liittyen. :anyone

Hei! Kävin hakeen paketin ovistestejä, kun limat tuli yhtäkkiä voimakkaana ja ovisripuli saapui! :hilarious:

Noh. Testi oli selkee nega ja oireet viittaisi että ovis on päällä juuri tällä hetkellä.

Kuuluuko ovistestin olla nega silloin kun munasolu on juuri irtoamassa/irronnut?

Eikös Lh huippu tule ennen ovista ja hormonit romahda munasolun irtoamisen aikoihin, jolloin ovistesti on jo nega, vaikka ovuloi juuri sillä hetkellä...

Joo, näin mä sen olen ymmärtänyt ja kokenut. Mulla oli tässä kierrossa käytössä sellaiset ovisliuskat, jonka tuloksia voi tutkailla appiksen avulla, laitan tähän kuvat noista testeistä ja sit kuvan käppyrästä, jonka toi appis antaa. Noista näkee hyvin, että LH meni "nollasta sataan" aikalailla vuorokaudessa. O+ oli ke, kaikkein vahvin iltapäivällä. Seuraavana aamuna, joka oli siis ovis päivä lämmöstä todettuna, suhdeluku oli enää 0.7 ja iltapäivällä 0.26, mikä oli enää tommonen tosi hailu viiva.

Liitteet

• Screenshot_20201006-061139.png
    Screenshot_20201006-061139.png
    66 KB · Katsottu: 177
  • Screenshot_20201006-061224.png
    Screenshot_20201006-061224.png
    41.6 KB · Katsottu: 159
Mulla loppu menkat tänään :smiley-bounce013

Trakottaa et mä pääsen messii :smiley-bounce012 mies tais tänää sanoa et viel ehtii perääntyä, mut mä en tosiaankaan peräänny, hitto vie :grin

mä haluan sen pienen :rolleyes:

Muoks. Just luin äsken tietoa ja siinä sanottiin, että aluksi liman lisääntymistä ei välttämättä huomaa ja vasta pidemmillä viikoilla se alkaa olla huomattavaa. Toki jotkut huomaa sen aikaisemmin tai sitä tulee enemmän.

Mullakin oli muistaakseni kuivaa alkuraskaudessa. Varmaan tosi yksilöllistä tämäkin.

Joo, toivotaan parasta! :nailbiting: Mikäs yk teillä oli menossa ja olitko sä käyny vielä missään keskustelemassa tai tutkittavana?

"Virallisesti" yk4 kai nyt, mutta sitä ennen siis 10v ilman ehkäisyä tjottailen. Tässä vaiheessa on tehty vasta verikokeita, ja niitä on vielä tulossa lisää jahka tässä uusi kierto alkaa. 26.10 on ultra ja 2.11 on ensimmäinen soittoaika hedelmällisyysklinikalle, sillon kuulee sit tuloksia noista verikokeista ja ultrasta (ultraaja ei täällä saa kommentoida mitä näkee, ainoastaan tutkii ja lähettää tulokset sitten lääkärille).

Saa nähdä miten käy ja mitä tuumaavat. Mähän alunperin lähdin hakemaan apua yleislääkäriltä tähän luteaaliin, mut se totesi että hän määräis vaan pillereitä ja että noi hedelmällisyysklinikan lääkärit osaa neuvoa sit muita vaihtoehtoja. Vähän musta tuntui järeältä ratkaisulta tähän tilanteeseen, kun en ole varma lähdettäiskö me kokeilemaan mitään lääkkeitä vahvempaa hoitomuotoa, mutta tällä mennään nyt sitten.

Niissä kierroissa, joissa oon jatkanut tikuttamista ovisplussan jälkeen mulla on seuraavan päivän testissä ollut jo ihan nega, joku hyvin haalea viiva saattanut näkyä. Eli mulla ainakin viiva vahvistuu hitaasti usean päivän, jopa viikon ajan, mutta ilmeisesti LH kuitenkin romahtaa nopeasti oviksen jälkeen :)

Meillä on 4v chihu uros. On aikaimoinen sylimaakari, ja raskautuessa nojailee mahan päällä enemmän, muuten makoilee jalkojen päällä sohvalla.
Tottunut meidän poikaan, mutta vieraista pienistä lapsista innostuu välillä vähän liiankin,haastaa leikkiin ym. Isompia lapsia paimentaa ja haukkuu niille. Tai osalle. Mutta perhe on tärkein ja pienet lapset on parasta meidän koiran mielestä. Joten uskon että jos vauva meille suodaan nii koiran kans menee hyvin :) on niin kiltti.

Täällä 3,5v terrieri. Miehen kummityttöä on päässyt vauvasta asti seuraamaan ja koiruus oli kovin innokas vaipan vaihdosta alkaen. Vauvan itkua kuunteli tarkalla korvalla jne. Hyvin siis vauvan sulattanut. Mustasukkainen tuo musta kyllä on, että jos joskus on oma vauva, ni nähtäväksi jää.
Miehellä oli 5v poika tavatessa. Koiruus jossain vaiheessa alkoi lapsia pelkäämään, juoksua ja huutoa, mut nyt ottaa lapsen kaveritkin hyvin vastaan ja haluaa leikkiä.

Me puhuttiin tuossa taas naimisiin menosta. Vaan kun päivä päätetään, ni tästä neidistä tulee rouva :love017. Minä joka sanonu, et ei ikinä naimisiin. Ihme mies :hug003

Täällä 3,5v terrieri. Miehen kummityttöä on päässyt vauvasta asti seuraamaan ja koiruus oli kovin innokas vaipan vaihdosta alkaen. Vauvan itkua kuunteli tarkalla korvalla jne. Hyvin siis vauvan sulattanut. Mustasukkainen tuo musta kyllä on, että jos joskus on oma vauva, ni nähtäväksi jää.
Miehellä oli 5v poika tavatessa. Koiruus jossain vaiheessa alkoi lapsia pelkäämään, juoksua ja huutoa, mut nyt ottaa lapsen kaveritkin hyvin vastaan ja haluaa leikkiä.

Me puhuttiin tuossa taas naimisiin menosta. Vaan kun päivä päätetään, ni tästä neidistä tulee rouva :love017. Minä joka sanonu, et ei ikinä naimisiin. Ihme mies :hug003

Oi ihanaa onnea ♥️:love017

Anteeksi omanapailu, luen myöhemmin väliin jääneet viestit. Pakko vaan heti päivittää tän illan testit. Mua ihan itkettää kun PC:kin antaa jo melko selvää viivaa, voiko olla että nää oikeesti vahvistuu tällä kertaa :Heartred Dpo 13.

IMG_20201006_174938.jpg IMG_20201006_175145.jpg

Takaisin