Tyttö vai poika?

Kummatkin testit väittää, että poika ois tulossa, mutta oma jo alusta asti ollut aavistus tytöstä on saanu jo kahdelta ultraajalta varmistuksen, joten eiköhän sieltä tyttö tule :happy:
 
Kummatkin testit väittää, että poika ois tulossa, mutta oma jo alusta asti ollut aavistus tytöstä on saanu jo kahdelta ultraajalta varmistuksen, joten eiköhän sieltä tyttö tule :happy:
Tuttu tunne. Täällä on muutenkin kaikki perinteiset "poikaraskauden oireet" kuten ei pahoinvointia, linea negra, vain vatsa kasvaa ja muuten ei mitään turvotuksia... Ja tyttöä kyllä odotetaan. Esikoisesta ihan sama juttu :)
 
Tuttu tunne. Täällä on muutenkin kaikki perinteiset "poikaraskauden oireet" kuten ei pahoinvointia, linea negra, vain vatsa kasvaa ja muuten ei mitään turvotuksia... Ja tyttöä kyllä odotetaan. Esikoisesta ihan sama juttu :)

Mullekin on kovasti sanottu, et maha näyttää ihan samanlaiselta kun poikaa odottaessa eikä oo ihmeemmin turvottanutkaan, mut kieltämättä pahoinvointia oli tällä kertaa aika paljon kauemmin. Taisin oksentaa viimesen kerran viikolla 24 :smiley-ashamed004
 
Mies yks päivä kertoi, että tyttö varmaan tulee kun oon niin äkänen koko ajan :hilarious:
Ai siitäkö se johtuikin :hilarious: mies omien sanojensa mukaan tiesi että tyttöä odotettiin ja rakenneultrassa se vahvistettiin. Ja tyttö syntyi. Mulla oli kyllä siihen asti ollut ihan poika olo. Ja loppuraskaudessa aloin epäillä ultraajan arviota ja salaa henkisesti valmistauduin siihen että saattaa sittenkin tulla poika. Ja olin tosi äkäinen, herkkä ja huolestunut ja ahdistunut koko raskausajan. Osa siitä on kyllä vieläkin jäljellä, mutta mä nyt oon aina sellainen. Varsinki just synnytyksen jälkeen. Itkettää kun katsonkin vauvan täydellistä naamaa ja silmiä. Ja tuutulaulua en välillä pysty laulaa itkemättä, mutta siihen varauduinkin jo esikoisen vauva-ajan kokemuksen perusteella
 
Takaisin
Top