Tyttö vai poika?

Kiinalainen veikkaisi tyttöä, tuota toista testiä en vielä oo tehnytkään. Oloja ei vielä ole suuntaan eikä toiseen. :cat:
 
Tyttöä ennustaisi kiinalainen syntymäkalenteri. Viimeksi ennusti poikaa ja olikin vahva poikafiilis. Nyt vasta niin alussa ettei ole mitään fiiliksiä vielä muutakuin että voisin kuvitella että toinen poika tulee.
 
Mulla tyttö tunne. Ennestään kaksi poikaa ja tyttö. Oon joka raksaudessa arvannut oikein. Esikoisesta kysyttiin ultrassa, kaks nuorempaa on ollut ylläri loppuun asti :cat: . Jos sinne asti päästään ni tämä saa olla yllätys loppuun asti myös :happy:
 
Minulla on vahva tunne, että tämä olisi poika. Olen "tiennyt" aina saavani vielä yhden lapsen, pojan. Mutta kiinalainen kalenteri ennustaa tyttöä. Oli oikeassa esikosta. Jännityksellä jäämme seuraamaan!
 
Kiinalainen veikkasi uudesta tulokkaasta tyttöä. Ja näytti muuten kolmen aiemmankin lapsen kohdalla tyttöä... He ovat tyttöjä :grin Jää nähtäväksi pitääkö paikkansa tällä kertaa!

Myös toinen testi povasi pikkutyttöä.
 
Mulla on ollut aina sellainen olo, että jos meille tulee vielä vauva, niin se on tyttö. Olotila ei kerro vielä mitään, kun minkäänlaisia raskausoireita ei ole (paitsi kuukautisten poisjäänti ja huimaus). Meillä on ennestään kaksi poikaa ja yksi tyttö. Kiinalainen kalenteri povaa tyttöä.
 
Kiinalainen kalenteri naytti kaksi ekaa lasta oikein (tyttoja), kolmas on poika (kalenterin mukaan tytto). Nyt poika olo, kalenteri sanoo tytto.
 
Serkkuni näki unta että saisin taas tytön, eli saas nähdä... Kiinalainen kalenteri ennusti tyttöä. Ite ajattelin ekana että ois poika, mutta toisaalta oireeni ovat muuttuneet niin että voisin itekin kallistua tytön kannalle.
 
Ystäväni näki unta, että saan tytön. Minullakin on vahva tyttö-tunne. Ennestään 2+2 molempia.
 
Kiinalainen sanoo tyttö, toinen aloituksessa vinkattu testi yhtäläisiä mahdollisuuksia tyttöön ja poikaan. Itellä ei mitään aavistuksia.
 
Kiinalaisen kalenterin mukaan tulisi tyttö.

Edellisestä piti kiinalaisen mukaan tulla poika ja tyttö tuli, niin ehkä tästä sitten tulee poika. :laughing002
 
Kiinalaisen kalenterin mukaan olisi tulossa poika (katsoin sitä eka väärin, että tyttö, mutta poika se ennustus olikin :grin). Ja myös tuon toisen ennustuksen mukaan olisi tulossa poika.

Jostain syystä mulla on muutenkin sellainen tunne, että olisi tulossa poika.
 
Poikaa näyttää kiinalainen kalenteri, samoin yks sovellus, joka arvioi oviksen mukaan sukupuolen. Esikoisestakin kaikki näytti poikaa ja poika tuli :) Mä olin kans kyllä aivan varma pojasta viime raskaudessa, vielä ei oo mitään oloja :)
 
Empä oo kuullutkaan tuollaisesta kiinalaisesta kalenterista?? Itse veikkaan tyttöä
 
En tiedä, muuten missä kohtaa raskautta sormus osaa kertoa, mutta meillä on sormustestillä näyttänyt kaikki heppavarsat sekä oman tytön oikein. :laughing002 varmaan vasta aika pitkällä saa luotettavamman tuloksen, hepoilla ainakin talvella vielä vuoroin pyörii ja vuoroin heiluu, mutta keväällä näyttää jo vain yhtä.
 
Kiinalainen erehtyi esikoisen kohdalla, ja niin myös oireet, mutta oma olo oli vahvasti koko ajan että tyttö tulee. Niin tulikin. Nyt vähän sama juttu, jälleen kiinalainen kalenteri yrittää tarjota poikaa, mutta olo on enemmän tytön kannalla. Toinen testi ennustikin nyt tyttöä.
 
Molemmat ennustaa poikaa. Itellä ei kyllä mitään aavistustakaan :D
 
Takaisin
Top