Raskaustestikuvia

Mrs R.

Asioista perillä oleva
Huhtikuun äidit 2019
Tänne voi postailla kuvia viivoista ja digien tuloksista. Voidaan sitten yhdessä ihmetellä niitä:)
 
E7271EF5-0413-4EC7-85B4-E6220DCF36ED.jpeg
Tässä mun suoraa. Ylin lauantailta, silloin oletettavasti dpo 13. Seuraavat on dpo 15, 16 ja 17. Alin, eli dpo 17 on tältä aamulta. Oon panikoinut viivojen vahvistumisesta. Mutta kai noi on vähän vahvistuneet ja onhan noi aika tummia kuitenkin. Digin ajattelin tehdä ensi viikolla, jolloin siihen toivottavasti pärähtää se raskaana 3+.
 
Hyviä viivoja! Veikkaisin viivojen perusteella et dpo:t vois olla päivän pari enemmänkin.
 
Hyviä viivoja! Veikkaisin viivojen perusteella et dpo:t vois olla päivän pari enemmänkin.
Voi olla, että dpo:t on ehkä yhden päivän enemmänkin. Mulla oli silloin juhannusta edeltävänä viikonloppuna todella selkeät ovisoireet, joten oon laskenu, että ovis olis ollut sunnuntaina, mutta on se voinut olla lauantainakin:)
 
Voi olla, että dpo:t on ehkä yhden päivän enemmänkin. Mulla oli silloin juhannusta edeltävänä viikonloppuna todella selkeät ovisoireet, joten oon laskenu, että ovis olis ollut sunnuntaina, mutta on se voinut olla lauantainakin:)
Mun haamulaiseen verrattuna sulla on ainakin tosi hyvät viivat :)
 
Mun haamulaiseen verrattuna sulla on ainakin tosi hyvät viivat :)
Nää on niin yksilöllisiä ja sulla on ihan eri merkkinen testikin:) Enkä ehkä niinkään huolestunut viivan vahvuudesta, vaan sen vahvistumisesta. Ja olen vaan panikoijatyyppiä:rolleyes:
 
Mulla olisi tässä nyt dpo12-14 ja dpo16 kuivina:

20200629_124736.jpg

Tässä taas tuo dpo16 ja eilinen dpo18:

20200701_120941.jpg

Tein heti tuolloin dpo12 plussatessa Digin (mies vaati, ei uskonut muuten :hilarious:)
20200701_122501.jpg

Ja toinen dpo16:
20200629_125056.jpg

Lisäksi oon tehnyt nämä apteekkarit muistaakseni dpo15 ja 16.
20200701_122738.jpg

Siinä meikäläisen kaikki testit :laughing001
Nyt mennään dpo19 ja testit on loppu. Ovistestejä löytyy kyllä iiiso kasa :cool14
 
Mulla olisi tässä nyt dpo12-14 ja dpo16 kuivina:

View attachment 91167

Tässä taas tuo dpo16 ja eilinen dpo18:

View attachment 91168

Tein heti tuolloin dpo12 plussatessa Digin (mies vaati, ei uskonut muuten :hilarious:)
View attachment 91169

Ja toinen dpo16:
View attachment 91170

Lisäksi oon tehnyt nämä apteekkarit muistaakseni dpo15 ja 16.
View attachment 91172

Siinä meikäläisen kaikki testit :laughing001
Nyt mennään dpo19 ja testit on loppu. Ovistestejä löytyy kyllä iiiso kasa :cool14
Hienoja testejä! Ja mahtavasti vahvistuneet viivat:Heartred

Siis munkaan mies ei meinannut uskoa tuosta mun ekasta testistä lauantaina:grin ”Onhan toi kuitenkin aika haalea”, vaikka todellakin ihan selvä viiva oli:laughing001
 
Mullekin tais pärähtää nyt se leffaviiva:Heartred Ainakin vahvistuminen eiliseen oli musta tosi selkeä. Mieskin sanoi vihdoin, että ei tota viivaa taida karkuunkaan enää päästä:laughing001 Nyt mä lopetan pc:t toistaiseksi.
0113D538-8F00-4080-9762-61D52CA264B7.jpeg
 
Hei vähän off-topic, mutta mistä ootte löytänyt noita digitestejä? Mä en löytänyt Jumbon enkä Kaaren Prismoista! (Tai sitten oon sokea...) :grin
 
Hei vähän off-topic, mutta mistä ootte löytänyt noita digitestejä? Mä en löytänyt Jumbon enkä Kaaren Prismoista! (Tai sitten oon sokea...) :grin
Apteekista ainakin saa! Yleensä olen tilannut netistä esim. Raskauskeijulta, kun halvempia.
 
Hei vähän off-topic, mutta mistä ootte löytänyt noita digitestejä? Mä en löytänyt Jumbon enkä Kaaren Prismoista! (Tai sitten oon sokea...) :grin
Niitä viikkonäytöllisiä taitaa olla lähinnä vain apteekissa. Itse löysin isosta Cittarista vain sellaisia digejä, joissa ei ollut viikkonäyttöä. Myös netistä voi tilata. Ainakin raskauskeju.fi löytyy.
 
Takaisin
Top