Tyttö vai poika?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Onko sinulla aavistusta, kumpi mahtaa olla tulossa? Tule myös kertomaan myöhemmin, pitikö aavistuksesi paikkansa. :)

Täällä voit käydä testaamassa, onko sinulla suurempi todennäköisyys saada tyttö vai poika. Asiaa voi koittaa myös ennustaa kiinalaisesta syntymäkalenterista. :)
 
Meille kiinalainen syntymäkalenteri lupailee tyttöä. Itselläni tuli vahva olo pojasta, mutta vaihdan varmasti mielipidettä vielä 100 kertaa!
 
Kiinalaisen mukaan poika. Esikoista odottaessa lankatesti näytti että tyttö ja poika. Esikoinen on tyttö ja oishan se aikamoista jos testi ois "tiennyt" mitä tuleman pitää.
 
Kiinalaisen mukaan tyttö. Tuon toisen testin mukaan poika. Eli 50/50 todennäköisyys kumpaankin:hilarious:

Mulla oli viimeksi alkuraskaudessa tosi vahva tunne tytöstä, mutta nt-ultrakuvissa näytti ns. nub-teorian perusteella ihan pojalta. Ja poikahan sieltä tuli:Heartblue Nyt ei kyllä ole mitään fiilistä mihinkään suuntaan. Olis aivan ihanaa saada veljekset, mutta olis myös aivan ihanaa saada pienen pojan lisäksi pieni tyttö:Heartred
 
Kiinalaisen mukaan tyttö. Tuon toisen testin mukaan poika. Eli 50/50 todennäköisyys kumpaankin:hilarious:

Mulla oli viimeksi alkuraskaudessa tosi vahva tunne tytöstä, mutta nt-ultrakuvissa näytti ns. nub-teorian perusteella ihan pojalta. Ja poikahan sieltä tuli:Heartblue Nyt ei kyllä ole mitään fiilistä mihinkään suuntaan. Olis aivan ihanaa saada veljekset, mutta olis myös aivan ihanaa saada pienen pojan lisäksi pieni tyttö:Heartred
Minulla myös nub piti paikkansa viimeksi, tyttö tuli.
Esikoisen kohdalla en ollut edes kuullut koko nubista.. voisikin huvin vuoksi katsoa vanhoista ultra kuvista, että olisiko povannut poikaa:hilarious:
 
F9E84130-CCF0-4EEC-9811-AB655F75E041.jpeg
Tuossa meidän esikoisen ultrakuva. Melkein harvinaisen selkeä tuo nub:grin
 
Täälläkin molemmat ennustavat tyttöä. Suvussa syntyy kyllä hieman useammin tyttöjä kuin poikia niin saa nähdä! :) Molempi parempi. :Heartpink:Heartblue
 
Mä en jaksa tehä noita testejä...mulla kolme poikaa ennestään ja aika vahva tunne, että tämäkin poika olisi. Luultavasti ei oteta selvää tämän sukupuolesta, saa pysyä yllätyksenä loppuun asti, yllätysraskaus kun oli alkaa päällekin. Esikoisesta ei haluttu tietää, mut kahdesta seuraavasta haluttiin. Tietysti pientä toivonkipinää elättelen, että tytön saisin.
 
Tuli heti poikatunne vaikken ole ollut täysin varma raskaudesta kuin muutaman päivän. Viimeksi tiesin ru:ssa sanoa ultraajalle että tyttö se varmaan on, niin varmisti tytöksi. Mulla ois sitten tyttö, poika, tyttö ja tämä mahassa oleva poika. Jännä nähdä, aion ru:ssa kyllä taas kysyä kumpaa ootan :) täytyy vielä katsoa tuo kiinakalenteri... Muoks, kalenterin mukaan tyttö :dummy1:
 
Mulle on anoppi tehnyt testin hiuksella ja sormuksella. Onkohan sama kuin lanka testi? Se lupaili mulle kolmea tyttöä. Esikoisesta mulla oli itselläkin tyttö olo. Nyt myös on tyttö olo, mutta en tiedä johtuuko se siitä ennustuksesta.
Kaksi tyttö olisi mielestäni ihan täydellistä. Mies tietenkin toivoo poikaa. Ollaan kovasti sitä mieltä että kaksi lasta riittää. Jotta kolmen tytön ennustus kävisi toteen, meille tulee kaksoset :wideyed:
 
Takaisin
Top