Varhaisultra

Soitin neuvolaan ja he eivät voi tehdä lähetettä hcg näytteelle, jos yksityinen käskee, vaan mun pitää mennä sinne ensin ultraan ja sitten vasta voivat tehdä lähetteen. Särkyjä on jo niin paljon selässä, pientä rusehtavaa vuotoa välillä nyt jotta olen jo varma, että kesken menee. Mutta käyn nyt siellä tänään, niin ei tartte tällaisessa ahdistuksessa ja turhissa toiveissa kärvistellä montaa päivää ja viikkoa. Lähetteen tekevät johonkin sitten kun sykettä ei edelleenkään löydy.
 
Voi LyytiManta, paljon tsemppiä :sad001:Heartred
Ainenkin saat pian varmuuden asiaan. Itsekin koen epätietoisuuden pahimpana. Parempi tietää missä mennään, sitten voi asennoitua tulevaan.
 
Nyt kun muistaa lauantaisen näkymän ruudulla, niin en haluaisi edes mennä. Sattuu vain niin lujaa ja ahdistaa.
 
LyytiManta, varaudu pahimpaan, niin tein minäkin. Pelotti niin että oksetti ja valmistauduin huonoihin uutisiin, pelotti että mitä sen jälkeen tapahtuu. Olin jo henkisesti luopunut toivosta olla raskaana, olin varma että kohtu on tyhjä tai sykettä ei ole.
Järkytyin kun ultraaja käänsi näytön mulle, olin ihan pihalla että mitä mun pitää nähdämiks mun pitää kattoa.

Sitten hää sanoi että siellä sykkii sydän, viikkoa aiemmin ei näkynyt.

Siinä kohtaa onni, nyt taas en tiiä mitään kun tuhruaa ja näköjään repiikin välillä, varmaa on etten tiedä mitään.

Toivotan sinulle parhainta mahdollista uutista sinun kannalta, jos huonoja uutisia, käännä se niin että saat uuden mahdollisuuden vielä.
Vaikka vaikeaa on jos tulee huonoja uutisia, sitten vaan rauhassa pitää surra omalla tavalla ja samalla iloita että uutta yritystä vaan❤️

Herran haltuun, toivotaan parasta:smiley-angelic003
 
Olin ihan varma, että sieltä tullaan ilman hyviä uutisia pois. Mutta ei. ❤️ nyt se syke näkyi, jopa kätilöiden vanhalla ultralla. Sillä vähän heikosti aluksi, mutta Minäkin sitä jopa siinä kysyin ennen kuin sanoi mitään jotta onko siinä sittenkin syke? Ja sitä siinä sitten ihmeteltiin. Vaihdettiin vielä lääkärien ultrakoneeseen ja kyllä siellä edelleen näkyi lipatus. Pieni n. 6 viikon mittainen pieni löytyi ainakin vielä tänään. Eli tuulimuna raskaudesta ei ainakaan ole kyse. Viikon päästä uusi käynti vielä, mutta täysin ei tarvi vielä heittää toivoa. Ainakin sen verran muutosta oli toissapäiväiseen, jotta se syke sinne oli ilmaantunut. Minulla ei ole täyttä varmuutta menkkojen alkupäivästä. Se on joko 25 tai 26.3 ja jos on jälkimmäinen niin tänään olisi rv 6+4. Ja jos tosiaan on muutama päivä alkanut myöhemmin, niin ei tartte murehtia, jotta kasvaisi liian hitaasti. Vuotoa ei ultratessa näkynyt. Jostain se tihkuu, mutta niin kauan kun ei vuoda liikaa, niin toivoa on.

Käyn siirtämässä lasketun ajan nyt tuonne viimeiselle päivälle, koska se varmasti lähinnä oikeaa.

 
Ja nyt jopa minä näin, että siellä on se alkio näkyvissä, kun yksityisen ultrassa en yhtään osannut hahmottaa. Ihana terveyden hoitaja oli, ymmärsi tuskan täysin. Vuotoa ei ollut tutkimuksen aikana.
 
LyytiManta, Ihanaa! :love017 Minulla olikin sellainen kutina että kyllä sieltä varmasti hyviä uutisia tulee ja hyvä niin.
 
Olipas levoton yö, kai tän päivän ultra valvotti ajatuksena. :nailbiting:
Parin tunnin päästä ois!
 
Meillä tuli huonoja uutisia ja alkio oli kuollut joten joudun tyhjennykseen.. Toivon teille muille parempaa onnea raskaudessanne :Heartpink
 
Takaisin
Top