Viimeisin hankintasi vauvallesi?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Mikä oli viimeisin hankintasi vauvallesi? Tule kertomaan tähän ketjuun aina kun hankit jotain pikkuisellesi. :)

Oletko ylipäätään tehnyt jo paljon hankintoja? Tässä artikkelissa on lista erilaisista hankinnoista – oletko sinä jo hommannut monia listan asioista? Onko listalla sellaisia asioita, jotka aiot jättää hankkimatta?
 
Itse asiassa ennen kuin tiesin koko raskaudesta, tilasin yhden söpön vauvojen bodyn samalla ko tilailin isommille lapsille kevätvaatetta, ajattelin ettei kys. mallia olisi enää myynnissä varmaan silloin kuin rupeaisimme yrittämään :rolleyes:
 
Mamwa3, meillä itse asiassa sama juttu. Hankittiin jo säästöön eräs unilelu, jollainen on hankittu jo molemmille lapsille. Ostin pehmon kun tajusin, että niiden valmistus ja ulkonäkö muuttuu. Se pehmo on odotellut rasiassaan jo hieman päälle 2 vuotta.
 
Jotenkin ihanaa miten olette jo ennalta ostaneet, tuokin Acan unilelu! :love017

Mä jotenkin en ole uskaltanut vielä. Siis juuri tälle tyypille. :Heartpink Ehkä sitten ultran jälkeen jos sinne asti päästään.

Esikoisesta plussattua ostin super suloisen bodysetin heti plussattua, vaikka hankitoja alettiin tehdä vasta paaaljon myöhemmin.
Kakkosestakin tein pienen hankinnan kyllä plussattua. Tuleehan se asia paljon konkreettisemmaksi sitten.
 
Olen kyllä selaillut nettikirppisten mini-vaatteita, mutta en oo uskaltanut vielä ostaa. Pienimmät vaatteet kun pääosin oon laittanut eteenpäin, niin niitä pitää vähän hankkia. Muutoin lähinnä nyt jätän myymättä nuo vauvatarvikkeet, mitä olin jo laittanut myyntiin. :grin
 
Vielä en ole mitään ostellut, vaikka olen katsellut hieman että minkähintaista on. Meillä ensimmäinen joten kaiken joutuu ostamaan, joten hieman budjetti mielessä että kuinka paljon rahaa saa jo ensimmäisen 9kk aikana törsättyä. :grin
Mulle ei ole ongelma ostaa vaikka kaikki käytettynä, mutta mies on sitä mieltä että uutena kaikki. Uskon kyllä että sen mielipiteen saa helposti pyörrettyä kun näyttää loppusaldoa (hän on niitä jotka ostaa kolme kahden hinnalla koska halvalla sai, vaikka ko. tuotetta ei edes tarvittaisiin edes sitä yhtä).
Tosin tiedän, että jos viikon päästä varhaisultrassa on kaikki hyvin niin voi olla että tulee samalla joku pieno body ostettua kotimatkalla :rolleyes:
 
Meilläkään ei ole mitää hankittuna, veikkaan että lähinnä kun olemme pääsee tiettyjen etappien yli, voimme ruveta jotain pientä miettimään. Mutta suuremmat hankinnat tehdään sitten syksyllä todennäköisesti.

Suunnitelmissa olisi hommata käytettyjä tavaroita mutta vaunut varmaan ostetaan sitten ehkä uutena. Mutta katsotaan miten ja koska varmuudella jotain hankintoja tehdään. :confused005:happy:
 
Mä en ole uskaltanut ostaa mitään. Meillä on jotain pieniä vaatteita tytölle olemassa, mutta muuten täytyy kyllä kaikki hankkia. Sitten aloitan hankkimaan, kun rakenneultra ohi, josko se sukupuoli selviäisi sitten :)
 
Miulla on pojilta kaikki tallessa eli ei tarvita hankkia mitään, vähän mietin et kun ikäeroa tulee sen 1v 10kk niin onko tarvetta tuplille? Tai sit vauva kantoreppuun ja taapero nykyisiin rattaisiin.
 
Miulla on pojilta kaikki tallessa eli ei tarvita hankkia mitään, vähän mietin et kun ikäeroa tulee sen 1v 10kk niin onko tarvetta tuplille? Tai sit vauva kantoreppuun ja taapero nykyisiin rattaisiin.
minä kanssa mietin tätä. meillä tosin ikäeroa tulee se 2v7kk niin isompi menee sen pienen hetken mitä vaunuissa viihtyy. kannan sitten kantorepussa vauvaa kunnes rattaat ”vapautuu” vauvalle. asutaan muutenkin ”metän keskellä” niin en onneks koskaan hommannut kalliita vaunuja koska meillä ei vaunuissa olla viihdytty kun ei oo niin pitkiä matkoja mitä kulkeakaan niissä.
uusi koppa ostettava matkarattaisiin sopivaksi.
toinen itkuhälytin pitää hommata, mut oon tässä jo vähän ruvennu hamstraamaan km aikana ja nyt sitten mobilea jne. vaatteita rupean käymään läpi rakenneultran jälkeen viimeistään. sitten loput hankinnat poikavaatelöytöjä olen kyllä parit tehnyt :happy3
 
Mä oon liian taikauskoinen, että uskaltaisin ostaa vielä pitkään aikaan mitään! :nailbiting: Meillä on lähes kaikki esikoisen vaatteet ja tarvikkeet vielä tallessa, niin paljoa ei tarvii ostaakaan. Tietty jos tulokas on eri sukupuolta, niin sitten varmaan jonkun verran vaatteita tulee ostettua. Ehkä joskus sitten rakenneultran jälkeen.
 
Tää ei nyt varsinaisesti ole vauvalle, mutta oman mielenrauhan takia tilasin just kotidopplerin. :headphone: En ole koskaan sellaista omistanut, enkä tiedä osaanko käyttääkään. Sitä luulisi, että kahden lapsen jälkeen osaisi jo ottaa rauhallisesti, mutta kkm kummittelee taustalla ja nyt löysin käytettynä suht edullisen.

Kertokaa kokeneemmat, pitääkö nyt ostaa myös sitä geeliä vai käykö esim. joku normi aloe vera geeli, mitä jo löytyy kotoa?
 
Syysmorsian, Muistan käyttäneeni ihan jotain muutakin geeliä/perusvoidetta ja kyllä toimi. Eli ei ole välttämätöntä hankkia. :)
 
Mä en ole ostanut mitään, mutta aloin heti yrittämisen jälkeen neuloa. Neuloin toukkapussin, pari myssyä, lapaset (ilman peukkuja) ja villasukat. Olin niin intoa täynnä. :Heartred
Nyt en oo vähään aikaan neulonut, kun on ollut pitkään niin huono-olo ja väsy ettei ole pystynyt. Ei ole oikein huvittanut mikään. Nyt taas alkaa olo parantua, niin jospa taas kohta neulon tai virkkaan. (10+3)
 
Itse ostin ensimmäisen tavaran jo lähes 2 vuotta sitten toiveikkaana, se oli ihana nallepuh leikkialusta. Nyt odotamme esikoistamme ja toivottavasti saamme hänet syliimme myös. Viimeisin tavarahankinta oli pieni Muumi body, jolla paljastin miehelleni raskautemme :Heartred
 
En ole uskaltanut ostaa vielä mitään :oops: Edellisessä keskenmenneessä raskaudessa ostin kesän alesta parit housut ja bodyt, sekä vauvanpeiton, tuolla ne kaapissa odottaa edelleen. Toivottavasti niille tulisi tällä kertaa käyttöä. :smiley-angelic001
 
Takaisin
Top