Varhaisultra

BabyMamalle onnittelut ihanista ultrakuulumisista! Itsellä vielä puolitoista viikkoa jännitettävää.
 
Onnea hyvistä ultrakuulumisista! :smiley-bounce013:smiley-bounce013

Viikko ja kaksi päivää itsellä ultraan. Kyllä tuntuu pitkältä ajalta :excited001
 
Ylihuomenna oma varhaisultra, jännittää ihan vietävästi!!! :excited001 Pakko yrittää jotenkin rauhoittua tässä sitä ennen, ettei keho mene ihan stressiin... Teidän muiden ultrakuulumisten lukeminen vähän sentäs rauhoittaa mieltä :happy:
 
Tsempit MrsCherry! :woot: Nuo pari päivää ennen ovat varmaan vielä hankalimmat odottaa.

Mullakin olisi ensi viikolla, jos en malta odottaa ja siirtäisi kun on ehkä siinä ja siinä näkyisikö sykkeetkin. :rolleyes:
 
Kiva lukea hyviä uutisia muilta ❤️
Meillä siirtyi ultra huomisesta tälle päivälle. Saas nähdä millainen kokemus tästä tulee. On sellainen firma, missä ultraaja on kätilö. Tarjoavat muuten doulapalveluita ja synnytysvalmennuksia yms. Hinta 82€, kun noissa muissa täällä (Mehiläinen ja Terveystalo) hinta olis noin kolminkertainen.. Toivottavasti ei ny pihistelyn takia mee käynti hukkaan, vielä kun tarttee ajaa naapurikaupunkiin tätä varten. Mut toi noitten yksityisten lääkäriasemien hinta on vaan täällä liian kova.
 
Kiva lukea hyviä uutisia muilta ❤️
Meillä siirtyi ultra huomisesta tälle päivälle. Saas nähdä millainen kokemus tästä tulee. On sellainen firma, missä ultraaja on kätilö. Tarjoavat muuten doulapalveluita ja synnytysvalmennuksia yms. Hinta 82€, kun noissa muissa täällä (Mehiläinen ja Terveystalo) hinta olis noin kolminkertainen.. Toivottavasti ei ny pihistelyn takia mee käynti hukkaan, vielä kun tarttee ajaa naapurikaupunkiin tätä varten. Mut toi noitten yksityisten lääkäriasemien hinta on vaan täällä liian kova.

Kerrohan sitten millainen kokemus oli. Itse kävin jo Mehiläisessä, mutta haluaisin käydä vielä kerran ennen neuvolaa just saman tapaisessa paikassa :) Sielläkin kätilö ultraajana ja tarjoavat kans noita palveluita.
 
Minä olen menossa Perhe Artelle, siellä myös kätilö ultraajana ja hinta 62e + toimistomaksu. :)
 
Kävin tänään varhaisultrassa terveyskeskuksen kautta. Omalääkäri lähetti epäsäännöllisten kiertojen (18-44) takia raskauden keston varmistamiseksi. Ultran mukaan 6+1, vastaten aikas lailla ennen ollutta normikiertoa (25) ja omia laskuja. Näkyvyys oli hyvä ja sydämen syke näkyi heti.
Oikeastaan mitään oireita ei vielä ole. Rintojenkin turvotus laskenut takas oikeastaan normaaliksi. Jonkin verran närästää kun tyhjä maha. Mutta hyvin voisin olla tietämättä raskaudesta jos en olisi testiä tehnyt ja kuukautiset ei olisi poissa.
Marraskuisen km takia kävin viime viikolla Terveystalossa S-hCG otattamassa kahdesti arvot: ma 7076 ja ke 11103. Tänään ultranneen lääkärin mielestä hyvän/normin kuuloinen nousu arvoissa.
Pakko sitä on alkaa uskoa, että raskaana ollaan :hilarious:
 
No niin, varhaisultrassa käyty. Kyllä siellä alkio on, ihan oikeassa paikassa ja näkyi sydämen syke. Mittasi, että vastaisi 7+3. Mulla on vähän heittelyä kierrossa, ja keskiarvolla olin laskenu et nyt ois 6+6. Jos laskee sillä lyhyimmällä (mitä on ollu aika usein vuoden sisällä), niin 7+1. Et ehkä meen sillä 7+1 neuvolaankin. Tarttee sinnekin soittaa huomenna, en oo vielä varannu aikaa.

Kävin tosiaan tämmöisellä pienemmällä firmalla kun Vauvantai. Toimintaa on Tampereella ja nyt just aloittanut myös Raumalla. Oli tosi miellyttävä tyyppi, ja vakuutti kyllä ultraajana. On tehnyt seulontoja päätyökseen, ja tekee kai vieläkin, tää firma on ny siinä rinnalla, jos oikein käsitin. Suosittelen lämpimästi. Alakautta ultrasi, mutta tosi kivasti meni sekin. Kannatti ajaa Porista asti.
 
Mä kävin myös PerheArtella, aiemmin käynyt Mehiläisessä. PerheArten meininki vastas enemmän mun tarpeisiin, suosittelen lämpimästi!

Mehiläisellä ainenkin hinnat olivat katossa, mulle povailtiin 200e (puolin ja toisin) :eek:
 
No niin, varhaisultrassa käyty. - -

Kävin tosiaan tämmöisellä pienemmällä firmalla kun Vauvantai. Toimintaa on Tampereella ja nyt just aloittanut myös Raumalla. Oli tosi miellyttävä tyyppi, ja vakuutti kyllä ultraajana. On tehnyt seulontoja päätyökseen, ja tekee kai vieläkin, tää firma on ny siinä rinnalla, jos oikein käsitin. Suosittelen lämpimästi. Alakautta ultrasi, mutta tosi kivasti meni sekin. Kannatti ajaa Porista asti.

Hei minkä hintainen oli tuolla Vauvantailla?
 
Hyvä vinkki tuo Vauvantai! Terveystalo ja Mehiläinen on aina olleet kalliit, mutta kolme vuotta sitten kävin Ovumialla, joka oli noihin kahteen verraten sopuhintainen. Nyt kun katselin Ovumian hintoja, se olisi suunnilleen samoissa T ja M kanssa eli aika paljon noussut hinnat.
Vauvantai olisi heidän nettisivujen mukaan 82e.
 
Oi oon niiiiiin helpottunut!!!! :happy093
Varhaisultrassa hyviä uutisia; koko vastasi viikkoja nätisti, ja napakka syke näkyi!!!!!!!! :love7

laskennallisesti nyt 7+1, kuvasta äsken mitattuna 7+0 tai 7+3 toisesta suunnasta katsottuna, kokeneempi kätilö piti jälkimmäistä parempana kuvana ja siten todennäköisempänä oikeana kokona (ultrausta teki siis kaksi kätilöä, kun toinen oli siinä perehdytettävänä klinikan laitteistoon).

Jännitin niin että purskahdin itkuun siinä kun käytiin tietoja läpi, mutta kätilöt oli tosi empaattisia ja mukavia. Iso suositus perhe artelle, mukavan lämminhenkinen pieni paikka ja henkilökunta oli tosi mukavaa. Tälleen korona-aikaan ekstrakiva käydä pienessä paikassa mielummin kuin isossa lääkärikeskuksessa...

Oon ihan täpinöissäni, ehkä nyt uskaltaa hetkeksi hengähtää ja vähän luottaa tähän raskauteen! :smiley-angelic001:Heartred:Heartblue:Heartpink
 
Ihania kuulumisia MrsCherry! :love7
Ja kiva kuulla suosituksia Perhe Artesta. Itsekin sinne suuntaamassa.
 
Takaisin
Top