Toukokuun turinat

Hyvää vappua kaikille


Juuri herätty päikkäreitä, yö meni niin erikoiseksi. Heräsin vessaan, ei tullut uni, pyörin sängyssä ja huomasin että nälkä kurisee ja olo ei hyvä, jaksoin pähkäillä tätäkin tunnin kun ajattelin että en mä yöllä voi syödä, en ole koskaan niin tehnyt jne. Mutta kyllä perhana nälkä voitti ja luovutin. Kävin syömässä pientä, uudestaan vessaan ja sitten hyvillä mielillä nukkumaan

Nukuin pari-kolme tuntia ja sitten taas herätys vessaan ja hetkeksi menin vielä nukkumaan. Kun ajattelin ettei mulla mihinkään kiire ole tänään.
Jännityksellä odotan miten ensi yö menee.
 
Hyvää vappua täältäkin! :happy:

Minäkin heräsin juuri parin tunnin päikyiltä. :grin
Yö meni tosiaan hammassäryssä ja muutenkin levottomasti, niin olo on ollut ihan tosi väsynyt tänään. Nyt vihreää sitruuna teetä ja esikoisen kanssa palapelejä harrastamaan. :p
 
Hyvää vappua kaikille


Juuri herätty päikkäreitä, yö meni niin erikoiseksi. Heräsin vessaan, ei tullut uni, pyörin sängyssä ja huomasin että nälkä kurisee ja olo ei hyvä, jaksoin pähkäillä tätäkin tunnin kun ajattelin että en mä yöllä voi syödä, en ole koskaan niin tehnyt jne. Mutta kyllä perhana nälkä voitti ja luovutin. Kävin syömässä pientä, uudestaan vessaan ja sitten hyvillä mielillä nukkumaan

Nukuin pari-kolme tuntia ja sitten taas herätys vessaan ja hetkeksi menin vielä nukkumaan. Kun ajattelin ettei mulla mihinkään kiire ole tänään.
Jännityksellä odotan miten ensi yö menee.

Mulla oli Ihan samanlainen viime yö! Mä en vaan syönyt mitään.. näköjään olis pitänyt kun heräsin aamulla päänsärkyyn ja sitten alkoi mun ensimmäiset kunnon oksentelutkin. Oon kyllä iloinen oireista, mut päänsärkyä en kestä. Pakko oli siihen ottaa parasetamolia.
Hyvää vappua kaikille!
 
Täällä onneks valvoi vain mies kavereineen
Tokassa raskaudessa aikanaan heräsin loppuraskaudessa monena yönä yhdeltä vessaan ja syömään. Sama tapahtui sitten vauvan kanssa, hän heräsi kutakuinkin yhdeltä yöllä.
Mutta onhan siellä vessassa käytävä, oli kello mitä vaan.
Nyt on mulla hyvä olla kun hematooma tainnut vuotaa kuiviin, vasen pohje kramppaa kipeästi mutta se ei haittaase ei sentään vuoda
 
Mulla oli noita unettomia öitä pari vk sitten. Kun sressasin ennen varhaisultraa onko raskaus ollenkaan niin kuin pitää ja levottomat jalat valvotti välillä. Nyt oon onneksi nukkunut paremmin.
 
Katkonaiset unet täälläkin riesana. En muistanutkaan, että vessassa saa rampata jo näinkin alussa. Tässä kuussa nt-ultra, sitä odotellaan
 
Hyvää vappua! Meillä olisi ensviikolla eka kunnallisen ultra ääk. Toivottavasti kaikki on hyvin.:Heartpink Jännittää vaan ihan pirusti että kuitenkin mennyt kesken tai jotain muuta ongelmaa.

Tsemppiä! Onko tää eka ultra vai ootteko ehtiny käydä yksityisellä? Onko sulla jotain syytä epäillä että kaikki ei olis ok?
Toivottavasti fiiliksistä huolimatta saatte hyviä uutisia! :):Heartpink
 
Yritin tänään kuunnella ensimmäistä kertaa tässä raskaudessa sydänääniä mutta jo heti alkuun huomasin että ultrausgeeli oli loppu :grin Joku kuivahko klöntti sieltä vielä tuli mutta kokeilin sitten ihan perusrasvaa. Oman sykkeen löysin, en muuta. Taidanpa ostaa tänään tuota geeliä lisää ja kokeilla uudestaan, kun sen saan :grin
 
Mä en käytä geeliä ollenkaan. Se on niin sottaista ja onnistuu ainakin mulla ilmankin :) Toki laitetta liikutellessa äänet kuuluu korvaan vähän turhan kovaa, mutta kun liikuttelee hitaasti, niin ei haittaa.
 
Onko muilla ollu outo ja tuntemuksia kohdussa? Sillä musta tuntuu että ihankun olis alkuraskauden supisteluita. Tokallakin ne alko todella aikasin vai kuvittelenkohan vaan.
Tosi vaikee nukkua missään asennossa ku tuntuu et maha painaa inhottavasti.

Mulla tänään ensimmäistä kertaa supisteluja. Raskausviikot joko 5+3 tai 6+0. Alkaneet ajoissa myös kahdesta aiemmasta raskaudesta, mutta että ihan näillä viikoillako, niin en oo varma..
Ja en oo pystynyt enää päiviin nukkua vatsallaan, alavatsa kun on hieman arka ja pinkeä.
 
Onko täällä muita vatsallaan nukkujia? Itse saan ainakin unta parhaiten näin ja nyt kun tulee heräiltyä vessaankin pari kertaa yössä, niin tuntuu että nukun jatkuvasti vatsallaan. Nyt jo 9+ loppupuolella tarvitsen tyynyn koukussa olevan jalan alle, jotta vatsalle jää tilaa eikä jää aivan lyttyyn. Miten pitkään pysyn nukkumaan vatsallaan, pitääkö kohta alkaa harjoitella muita tapoja? Entä onko erityisistä muotoilluista tyynyistä hyötyä?
 
Mä kanssa nukun yleensä vatsallaan. Ja tosiaan nyt jo joutuu etsimään erilaisia variaatioita siihen asentoon ja huomaan että yläselkä on taas aivan jumissa kun nukun jotenkin aivan mutkalla. Luulen siis että tarvii alkaa opettelee uusia nukkumis asentoja ja tosiaan jotain tyynyjä ottaa avuksi.
 
Mä nukun yleensä vatsallaan, mutta enpä enää oo voinut nukkua. On jotenkin epämukavaa.
Lidlin sellainen vartalotyyny on aina raskausaikana ollut pelastus! Eli parhaiten kyljellään saan sitten unta niin että tyyny on kainalossa ja samoin jalkojen välissä. :)
 
Takaisin
Top