Plussa testit

Osaako joku sanoa mihin asti tuo Clearbluen viikkonäyttö näyttää viikkoja. Esim. jos tekis testin viikolla 10, niin näyttäskö se 9-10 tai jotain?
 
Cb digi näyttää aikaa hedelmöityksestä eli 1-2, 2-3, 3+ ovat tulokset. Ja siihen lisätään.
pari viikkoa jotta vastaa raskausviikkoja. Mutta digissä lukee että +6 viikoilta ei ole enää luotettava. Voi alkaa sekoilla kun hormoonia on yleensä jo "liikaa". Minulla mm kävi niin.
 


Rv 5+3 ja kyllä se nyt jo vissiin leffaviivaa on :p. Huomenna haluan tehdä vielä digin. Toivottavasti näkyy 3+.
 
Hyvältä näyttää LyytiManta! :)

Minäkin tein testin, kun digi säikäytti näyttämällä 2-3, sen 3+ sijaan minkä olin jo saanut. Mutta ei enää kuulemma niin varma oo näillä viikoilla ja monilla käynyt samoin.
 

Liitteet

  • IMG_20200501_111053__01__01.jpg
    IMG_20200501_111053__01__01.jpg
    26.5 KB · Katsottu: 14
Täällä myös eilen itkettiin paniikin kyyneleitä kun digi näytti 2-3. Viikko sitten oli kuitenkin tuon 2-3 niin olin 100% varma että näyttäisi jo sen 3+.
Tänään menossa siis 5+2/3.

Tänään aamulla sit kuitenkin digi 3+ :Heartred:Heartred

Millaisia raskausoireita teillä on? Mulla oli heti plussan jälkeen huonoa oloa ja tissit kipeät mutta nyt ei ole enään melkein mitään. Ei edes tissit kovin kipeät mikä vähän huolettaa..
Valkovuotoa valuu pikkareihin, alavatsalla menkkamaiset tunteet ja unettomuus ovat oikeastaan ainoat tuntemukset.
 
Minä ihan onnessaan tänään tein digin ja tajusin jo siinä odotellessa että prkl ei tämä olekaan se viikko näytöllinen . No komea plus merkki siihen ilmestyi :woot:. Ei aina voi onnistua. Ihmekään kun oli niin halpa digi. en tiedä haenko enää uutta. Stressaa vain jos ei saakaan sitä 3+ lukua siihen.
 
Muokattu viimeksi:
Täällä myös eilen itkettiin paniikin kyyneleitä kun digi näytti 2-3. Viikko sitten oli kuitenkin tuon 2-3 niin olin 100% varma että näyttäisi jo sen 3+.
Tänään menossa siis 5+2/3.

Tänään aamulla sit kuitenkin digi 3+ :Heartred:Heartred

Millaisia raskausoireita teillä on? Mulla oli heti plussan jälkeen huonoa oloa ja tissit kipeät mutta nyt ei ole enään melkein mitään. Ei edes tissit kovin kipeät mikä vähän huolettaa..
Valkovuotoa valuu pikkareihin, alavatsalla menkkamaiset tunteet ja unettomuus ovat oikeastaan ainoat tuntemukset.


Mulla oli sama homma, että tissikipu loppui tuolloin 5+ viikolla eikä ollut oikein mitään oireita. Siitä meni reilu viikko ja johan alkoi huonot olot, päänsärky ja väsymys. Ja loppua ei näy :wtf:
 
Täällä myös eilen itkettiin paniikin kyyneleitä kun digi näytti 2-3. Viikko sitten oli kuitenkin tuon 2-3 niin olin 100% varma että näyttäisi jo sen 3+.
Tänään menossa siis 5+2/3.

Tänään aamulla sit kuitenkin digi 3+ :Heartred:Heartred

Millaisia raskausoireita teillä on? Mulla oli heti plussan jälkeen huonoa oloa ja tissit kipeät mutta nyt ei ole enään melkein mitään. Ei edes tissit kovin kipeät mikä vähän huolettaa..
Valkovuotoa valuu pikkareihin, alavatsalla menkkamaiset tunteet ja unettomuus ovat oikeastaan ainoat tuntemukset.


Mulla oli sama homma, että tissikipu loppui tuolloin 5+ viikolla eikä ollut oikein mitään oireita. Siitä meni reilu viikko ja johan alkoi huonot olot, päänsärky ja väsymys. Ja loppua ei näy :wtf:
 
Toivottavasti kukaan ei nyt tästä säikähdä, mutta mulla digitesti on kaksi kertaa näyttänyt keskenmenon, kun viikot ei ole lisääntyneet. Tosin niissä kesken menneissä mulla ei ollut juuri mitään oireita ja muutenkin alusta asti vähän epätodellinen olo :sad001 Mutta sen takia nytkin varmistin vielä digitestillä pari päivää ennen alkuraskauden ultraa, että onhan viikot vielä 3+ :rolleyes:
 
Heikkous iski ja oli pakko tehdä vielä kolmas testi kun lauantain koko päivän kestävä paha olo on loistanu eilisen ja tän päivän poissaolollaan.. No testiviiva piirtyi heti niin tummana kun vaan voi tunnin pidätyksen jälkeen ja kontrolliviiva jäi aivan valjuksi sen rinnalle, joten vähän voipi huokaista ja koittaa nyt olla varmoin mielin ja nauttia tästä helposta olosta kun ei muistakaa raskaana olevansa. Voipi olla et tää olotila ei kauaa kestä kuitenkaan :angelic: Kuvaa en osaa ladata kyl tänne nyt :banghead:
 
Täällä kans taas yksi heikko hetki ja varmaan seitsemästoista testi

Tasan viikko varhaisultraan, PELOTTAA.
 

Liitteet

  • IMG_20200504_143800.jpg
    IMG_20200504_143800.jpg
    26.6 KB · Katsottu: 14
Muokattu viimeksi:
Hyvältä näyttää LyytiManta! :)

Minäkin tein testin, kun digi säikäytti näyttämällä 2-3, sen 3+ sijaan minkä olin jo saanut. Mutta ei enää kuulemma niin varma oo näillä viikoilla ja monilla käynyt samoin.

mulle kävi nyt näin. Tai digi näytti eilen päivällä rv 6+0 raskaana 2-3 ja siitä hätääntyneenä ostin sitten aamuksi toisen, koska ajattelin että aamu pissasta saan sen 3+, mutta ei edelleen raskaana 2-3. Puikko testi kuitenkin näyttää todella vahvaa viivaa. Helvetti kun ei nyt tiedä miten tässä jaksaa odottaa ensi viikon ultraan. Oireita toki on, mutta kyllä alkoi ahdistaa.
 
Eilisestä siitä n. 2h pidätyksestä mistä tein myös sen digin, näytti puikko tältä. Tämä pitää edes jotain toivetta yllä.

 
Ymmärrän Lyytimanta, aivan sama tilanne oli mulla. Ja koska mullakin puikko antoi leffaviivat, en antanut itseni stressata enempää asiasta. Luin nimittäin ihan tosi paljon tuosta ja hirmu yleistä digin kanssa. Lukee myös paketissa.

"Jos testi tehdään yli 6 viikkoa hedelmöittymisestä viikkonäyttö voi antaa odottamattomia tuloksia. Tämä johtuu virtsan korkeasta HCG pitoisuudesta."

Ajattelin myös asiaa näin, että ultra sen lopulta kertoo mikä totuus on.
Ja yhtälailla ultrassa voisi sydän nyt lyödä ja tuoda hetken helpotuksen, sitten mennäkkin kesken ennen seuraavaa ultraa. Eli pelko persuksissa saisi kyllä koko ajan olla.

Mulla olisi ultra nyt perjantaina, tai sitten maanantaina jos malttaisin odottaa, niin näkyisi ainenkin varmasti. :nailbiting: Tsemppiä sinnekkin! :Heartred Joudutko kuinka pitkälle ensi viikkoa odottamaan ultraa?
 
Mulla on myös maanantaina ultra. Silloin 6+6. Saisin kyllä perjantaille ultran, mutta ehkä on järkevämpi odottaa maanantaihin.
 
Mulla on myös maanantaina ultra. Silloin 6+6. Saisin kyllä perjantaille ultran, mutta ehkä on järkevämpi odottaa maanantaihin.

Sitten ollaan samassa veneessä, koitetaan tsempata viikonlopun ylitse. :nailbiting: Mulla ois maanantaina 6+4.
Se perjantai kutkuttaa hirveästi, mutta jotenkin kun lukenut noista ultrista, niin se muutamankin päivän ero on tässä vaiheessa suuri.

Toivottavasti saadaan hyviä uutisia kumpikin! :)
 
Mä olen nyt jotenkin yrittänyt tsempata itseäni, että mitään minä en voi tehdä jos joku huonosti olisi. Joka tapauksessa ollaan niin pienillä viikoilla, että mitä tahansa voi sattua ja tilanne muuttua. oireita ainakin on ja se pitää toiveita edes vähän yllä siitä, että kaikki olisikin hyvin digin tuloksesta huolimatta.
 
Mä olen nyt jotenkin yrittänyt tsempata itseäni, että mitään minä en voi tehdä jos joku huonosti olisi. Joka tapauksessa ollaan niin pienillä viikoilla, että mitä tahansa voi sattua ja tilanne muuttua. oireita ainakin on ja se pitää toiveita edes vähän yllä siitä, että kaikki olisikin hyvin digin tuloksesta huolimatta.

Näin myös täällä, täytyy vaan ajatella että kaikki menee kuten kuuluu. :)
Kyllä astetta enempi sitä ultraa nyt stressaa ja jännittää..
 
nyt loppu tsemppi kesken. Pienen pientä haaleaa vuotoa vessa reissulla. Siirsin ajan huomiselle. Ei hirveän hyvältä näytä. Kun tuo digin tulos vielä alla.
 
Takaisin
Top