Mahtuuko vielä tutut farkut?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Oletko jo siirtynyt äitiysvaatteisiin tai vaikuttaako raskaus muuten vaatevalintoihisi? Millaisiin vaatteisiin pukeudut tänään? Voit kertoa myös kuvalla päivän asustasi. :)

Artikkelissamme pohditaan oikeaa ajankohtaa ensimmäisille äitiysvaatehankinnoille. Missä vaiheessa raskautta sinä koit tarpeelliseksi suunnata äitiysvaateostoksille?
 
Luulen että farkkuja on turha edes yrittää laittaa jalkaan kun turvottaa joka päivä. Tykkään muutenkin käyttää paljon mekkoja ja tunikoita niin ne menee.
Näin kerran jossain sellaiset kiiltäväpintaiset äitiyslegginssit ja sanoin että jos olen vielä joskus raskaana niin haluan noi :) Ne olisi siis hommattava ja nyt ne näyttäisi olevan alessakin, mutta onko liian aikaista ostaa?
 
Ajatuskin farkuista ahdistaa. Iltaa kohden on jo niin turvonnut vatsanseutu, että vain leggarit ja collarit käy päälle. Onneksi mennään kesää kohti ja saa keventää varustusta muutenkin. Inhottaa jo tuo kerrospukeutuminen ulos. Pojan kanssa ulkoillessa saa olla vielä paljon päällä että tarkenee. Heti kiinnostaa nuo Webun mainitsemat äitiyslegginssit. Mistä löysit?
 
Ajatuskin farkuista ahdistaa. Iltaa kohden on jo niin turvonnut vatsanseutu, että vain leggarit ja collarit käy päälle. Onneksi mennään kesää kohti ja saa keventää varustusta muutenkin. Inhottaa jo tuo kerrospukeutuminen ulos. Pojan kanssa ulkoillessa saa olla vielä paljon päällä että tarkenee. Heti kiinnostaa nuo Webun mainitsemat äitiyslegginssit. Mistä löysit?

Niitä löytyy Oz babystä ja pulu nettikaupoista. Ne oli jotkut mamalicious jos kirjotetaan noin :hilarious: Lähti nyt tilaukseen vaikka onkin tosi aikaista.
 
Vielä menee, mutta mieluummin oon kyllä rennommissa vaatteissa :) Onneks on nyt etätöitä niin saa rentoilla aina päivät.
 
Menee mutta iltaa kohden kyllä rupee sen vertta puristaa, että pitää nappia avata.. Kauhulla mietin miten saan töissä pidettyä salassa tän, kun ilmat alkaa lämmetä kohta enemmän ja vaatemäärät vähenee enkä normaalisti käytä kauhean löysiä yläosia.
 
Mä en oo nyt käyttäny farkkuja kun viimeks joskus maaliskuun alussa, siitä asti ollut etänä töissä ja käynyt lähinnä lenkillä ja muutamasti kaupassa, missä en käytä farkkuja muulloinkaan. Eipä siis oo tarvinnut kokeilla :grin sit joskus kun pitää toimistolle palata niin on varmaan kriisi aamulla, kun ei löydy mitään päälle pantavaa :rolleyes:
 
Mä en oo nyt käyttäny farkkuja kun viimeks joskus maaliskuun alussa, siitä asti ollut etänä töissä ja käynyt lähinnä lenkillä ja muutamasti kaupassa, missä en käytä farkkuja muulloinkaan. Eipä siis oo tarvinnut kokeilla :grin sit joskus kun pitää toimistolle palata niin on varmaan kriisi aamulla, kun ei löydy mitään päälle pantavaa :rolleyes:
Joo, mulla sama. Saa nähä mitä sit saa päälle mahtumaan ku on taas töihin paluu, jos ees tälle keväälle menee töihin. Kesä on sit vapaata. Syksyllä voi työkaverit olla ihmeissään ku mahan kans ilmestyy sit töihin takas :grin
 
plussasta asti turvotus ollu niin kova ettei tuttuja farkkuja päälle enää laitella. työhousutkaan ei enää mahdu. mammafarkut ja legginssit ihan parhaat
 
Jostain syystä mulla on mennyt toisinpäin, vissiin koska ruoka ei maistu? Niin paljoa ei vielä ole pahoinvointia ollut että paino olisi sen takia pudonnut. Turvotusta on aina iltaan mentäessä havaittavissa, mutta toistaiseksi kun aamuisin vaatteet laittaa päälle niin löysemmälle tuntuvat.
Otan aamuisin ennen aamupalaa painon, niin ei se suuria muutoksia ole. N. 200-300g/päivä pudonnut, mutta koko ajan on laskusuhdanne ja nyt on reilu pari kiloa lähtenyt. Normipaino on aika tarkka 55, joten nyt ~53 ja mun kokoisessa ihmisessä se on jo ihan huomattava ero. Jännä kun normioloissa tuon parin kilonkin lähtö on kiven alla, nyt se tuntuu vain valuvan pois :grin Noh, eiköhän kelkka pian käänny toiseen suuntaan.
 
Ennen plussaa alkoi jo turvotus, niin pahana iltaisin ettei toivoakaan että omat housut mahtuisivat jalkaan. Olenkin jo kaivanut osan äitiysvaatteita esiin juuri tästä syystä. :)
 
Onneks on etätöissä. Aamulla totesin, että liivit ei mahdu kunnolla enää päälle o_O oisko vinkkejä hyvistä liivivalinnoista? Mielellään ilman niitä kaaritukia, mutta kuitenkin semmoset napakat ja hyvät mielellään.
 
Onneks on etätöissä. Aamulla totesin, että liivit ei mahdu kunnolla enää päälle o_O oisko vinkkejä hyvistä liivivalinnoista? Mielellään ilman niitä kaaritukia, mutta kuitenkin semmoset napakat ja hyvät mielellään.
Mulla on kans liivit jääny pieniksi. Mä en kyllä voi kuvitella olevani ilmankaan kun on normistikkin E kuppi ja nännit nyt tosi arat. Viime viikolla käytin urheiluliivejä mut sit mulla pamahti yläselkä lapojen välistä ihan jumiin ja luulen että johtui niistä. Joten vinkkejä otan minäkin vastaan! Muistaakseni aiemmin taisin käydä ostamassa jo imetysliivit heti alkuun mutta ei taida olla auki ne liikkeet mistä hyviä liivejä saisi..
 
Onneks on etätöissä. Aamulla totesin, että liivit ei mahdu kunnolla enää päälle o_O oisko vinkkejä hyvistä liivivalinnoista? Mielellään ilman niitä kaaritukia, mutta kuitenkin semmoset napakat ja hyvät mielellään.

Voi vitsi, mullakin sais jo vähän tissit kasvaa :grin:p Ei valitettavasti oo vinkkejä, oma rintavarustus on olematon
 
Mulla on kans liivit jääny pieniksi. Mä en kyllä voi kuvitella olevani ilmankaan kun on normistikkin E kuppi ja nännit nyt tosi arat. Viime viikolla käytin urheiluliivejä mut sit mulla pamahti yläselkä lapojen välistä ihan jumiin ja luulen että johtui niistä. Joten vinkkejä otan minäkin vastaan! Muistaakseni aiemmin taisin käydä ostamassa jo imetysliivit heti alkuun mutta ei taida olla auki ne liikkeet mistä hyviä liivejä saisi..
Joo, se on vähän haaste et ku ei varmaan semmoset kaupat oo auki mistä sais hyviä liivejä.. Mäkin edellisessä raskaudessa ostin imetysliivit kun omat jäi pieneksi mutta se kyllä tapahtuu paljon myöhemmin eikä näin alussa :bored: Urheiluliivejä mäki oon jonku verran pitäny mut nekin alkaa jo vähän ahdistamaan. Mietin just et pärjäiskö urheiluliiveillä, mutta ehkä sekään ei oo pidemmän päälle hyvä ratkaisu.
 
Mä oon mennyt sukkahousuilla/legginseillä. Ne tuntuu hyvälle! Ja kun ilmat lämpenee niin hyvin tarkenee. Ulkoiluun/retkeilyyn mulla on sellaset löysät ja isohkot farkut joita muutenkin tykkään pitää, niin taidan mennä niillä nyt.

Juuri ennen raskautta ostin lindexiltä hyvät liivit. En tykkää kaarituista myöskään ja oon pienirintainen. Näissä on tollanen leveä resori tukena ja vielä mahtuu sekä riittää tuki. Rintojen kasvu on ilahduttanut ainakin vielä tähän mennessä ja tässä koossa :woot:
 
Lohduttavaa ajatella, että tää vois olla turvotusta, eikä etätöitten tuomaa tekee-mieli-syödä-koko-ajan -läskiä

Farkut puristaa. Suunta oli kyllä pulskempaan jo ennen plussaa. En vaan viittis vielä ostaa äitiysvaatteita, kun koko raskaus tuntuu niin epätodennäköiseltä. Että ihan oikeesti olis raskaana, eikä vaan tuulimuna tms.
 
Tänään päätin käydä asioilla ja laitoin farkut jalkaan. Aika tiukkaa teki :oops: Itsekään en vielä jotenkin uskalla mennä ostamaan raskausvaatteita..
 
Takaisin
Top