Raskaaksi 2020

Mun mielestä dpo5 kiinnittyminen on ihan mahdollista :) ja voihan se olla et sun Ovis onkin ollu aikaisemmin jos et tikuttanu. Mulla kiinnittyminen kesken menneessä oli dpo8, et kyllä vielä on toivoo tähän kiertoon :help
ihanaa että viivat on vahvistuneet :3some toivotaan että kaikki menee hyvin :Heartred Nää plussaukset saa uskoon että ehkä se osuu omallekin kohdalle vielä uudestaan:happy7

Täälä dpo6 eikä oikeestaan kummosempia oireita, eilen oli outoo mahakipua mutta en tiä oliko se suolisto vai menkkajomoilua. Aikas toivoton fiilis tän kierron suhteen, yritän pysyä positiivisen että vasta Yk2 km jälkeen ja uskon etten varmaan viime kierrossa edes ovuloinut kun ei tullu kunnon viivoja ja alotin Terot varmaan niin aikasin ettei ovista ehtiny tuleen. Kierrot selvästi pidempiä tuon km jälkeen kun oiviskin oli nyt vasta kp20 :scratch

Ne kiinnittymiskivutkinhan on kaikilla erilaisia :rolleyes::rolleyes:
Mulla myös kesti km:n jälkeen hetki että kierto tasautui. Ennen km kierto tasaantui pillereiden jälkeen 24, ensimmäinen kierto km:n jälkeen jotain 32, seuraava 29 ja seuraava 25 johon se jäi, eli kierto piteni yhdellä päivällä.

Ne kiinnittymiskivutkinhan on kaikilla erilaisia :rolleyes::rolleyes:
Mulla myös kesti km:n jälkeen hetki että kierto tasautui. Ennen km kierto tasaantui pillereiden jälkeen 24, ensimmäinen kierto km:n jälkeen jotain 32, seuraava 29 ja seuraava 25 johon se jäi, eli kierto piteni yhdellä päivällä.

Juu ja nehän voi olla eri raskauksissa erilaisia, tai sit niitä ei oo ollenkaan :hilarious: vitsit on kyllä kakka päivä tänään :oops: ehkä tää tästä

Nega testattu. Edelleen turhan aikaista testailla. Viime kerralla taisin ekan hailuran haamun saada dpo 11. Ja tänään on dpo 9 tai 10. :scratch Noh yritän valmistella mieltä että negana pysyykin.
Täällä nega kans testattu. Dpo 11. Kyllähän se vetäs mielen matalaks vaikkei nyt ollu odotukset korkeel.. Vielä olis kuitenki mahdollista muuttua kaheks viivaks mut en oo kovin optimistinen.
Nega testattu täälläkin :sad001
mikä dpo sulla?
Täällä haamu tai viivanpaikka. Nyt dpo11
oi! Pidetään peukut pystys et vahvistuu!

Jos nyt malttaisi oikeesti pitää pari päivää väliä ja vasta sunnuntaina testata, jos ei oo menkat kurvannu paikalle enne sitä.

Outs tulipa kunnon limat kaveriksi ja kivut ja himot huipussaan. Flo sanoo et kolme päivää ja ovis. Uskon siihen melko lailla näiden oireiden perusteella...

Harmittaa huippuunsa ku nyt ne lupaavimmat oireet aikoihin ja tällaisesta ovulaatiosta raskauduin vuosi sitten yli. Eli nyt on tullu ovis mut nyt on The limat ja The oireet. Uskoa plussaan ei voi olla ku ei oo yritystäkään.... Unettomuus on lisääntynyt ja sit semmonen outo olo mistä tietää et hormonit toimii.. mulla se ahdistus aina iskee ja nyt huomasin että mies reagoi mun hormoneihin jotenkin oudosti ja sen mieliala menee mun mielialan mukaan..

Tai sitten vaan tää loppumaton karanteenis olo. Eilen poliisi otti kuvat passista ja antoi minulle varoituksen. Olin maksamassa laskua ilman suusuojaa. Just joo.

Mitäpäs tänne kuuluu? Miten muiden päivät menee? Onko joku etätöissä, lomautettuna? Vai ihan töissätöissä. :pompus:

Mä en oo vielä aloittanut oviksen tikuttelua, koska ei oo ihan hetkeen tulossa.

Alinah kp16/?? Yk2

Etätöissä täällä ainakin viidettä viikkoa... mies myös, onneks molemmille omat työhuoneet. aika monotonista on arki tosin :rolleyes: poika päiväkodissa.

Täällä ovista odotellaan, yk1 joten ei mitään hajua millainen ja milloin jos on tullakseen. Tänään kp11 ja aiemmin kierto ollut luonnostaan 28-29pv. Ekaan raskauteen en tarkkaillu oviksia ollenkaan eikä ollu erityisiä tuntemuksia silloin, joten saa nähdä onko tilanne nyt jotenkin muuttunut.

Päivät matelee näin lomautettuna. Esikoinen pitää meikän ahkerana mutta aivan liikaa aikaa ajatella tätä yrittämistä :hilarious: Täälä täti tuli vihdoin kylään ja päästään uuteen alkuun :angelic: Eli Kp 1 ja yk 4.. Seuraava ovis meneekin vapun yli mutta testit valmiina jo, tuli keijulta postissa tänään :wink

Etätöissä täälläkin, mies samoin. Yllättävän hyvin on mennyt, vaikka meillä on kolme koululaistakin kotona. Onneksi on iso talo ja kaikille löytyy oma rauha. Alkaa olla jo ihan tottunut siihen, että palavereissa vilahtaa lapsia, puolisoita ja ei ihan viimeisen päälle olevia koteja . Mutta kaipaisi kyllä jo työkavereita ja kivoja kahvitaukojuttuja. Ei ne samalta tunnu jossain Teamsissa.

Meillä arki ei oikeestaan oo muuttunut mitenkään muuten muutakun että isommat ei käy koulussa. Mä ja mies käydään normaalisti töissä ja mun tyttö normaalisti päiväkodissa. Vaikka on töitä niin tuntuu että silti on liikaa aikaa ajatella vauva juttuja. Ehkä nyt ois hyvä yrittää olla ajattelematta ja pitää taukoa foorumista vaikka tuskinpa se mitään auttaa ja sehän on ihan eri pystyykö sitä toteuttamaan :bookworm:

Etätyö.. onneksi. Mies on lomautettu ja Espanjassa se on yhtä h*lvettiä suoraan sanottuna.

Vaavikuume on liian kova.

Jesbe kp13 ja ovis olis nyt nurkilla. Hitolliset oireet ainakin

Meillä arki ei oikeestaan oo muuttunut mitenkään muuten muutakun että isommat ei käy koulussa. Mä ja mies käydään normaalisti töissä ja mun tyttö normaalisti päiväkodissa. Vaikka on töitä niin tuntuu että silti on liikaa aikaa ajatella vauva juttuja. Ehkä nyt ois hyvä yrittää olla ajattelematta ja pitää taukoa foorumista vaikka tuskinpa se mitään auttaa ja sehän on ihan eri pystyykö sitä toteuttamaan :bookworm:
Mä en yritä ja roikun täällä ku kohta toivon mukaan uutisia tulisi ja saisin aloittaa hoidot sekä omaan sairauteen että vauvantekoon

Mä oon kotona meidän 8kk ja 4v lasten kanssa, jään kotihoidontuelle ensivuoden elokuulle. Sitten töihin, mies kuuluu riskiryhmään mutta käy silti töissä. Koska tavaraa on kauppoihin saatava! Yhessä isossa kylmävarastossa töissä siis.

Täällä töissä edelleen ja mies etätöissä. Kohta pitää alottaa oviksen tikuttelu, nyt kp 8/26-30. Menkkaongelmat jatkuu edelleen, nyt oli niukimmat ikinä. Lähinnä ootan seuraavaa kiertoa et pääsisi kokeilemaan Letroja olisko apua. Tässä kierrossa sain verikokeet, jotka oli onneksi kunnossa.

Ovisoireista kun kyseltiin aiemmin niin mulla ei ole koskaan ollut mitään muuta kun limat. Menkkajomoja sit sitäkin enemmän :inpain:

Mulla limailu on huomattavasti pienempi mut nyt on jotkut megalimat, pukkaa vaan. Ällövaroitus mut tahrin jo housuni ja rakko on täynnä eli ovuloin. Jissys nyt hormonit huutaa et vauvan tekoon

Moikka!

Oon pitäny yli kk foorumitauon ,ajattelin että tärppäiskö paremmin kun ois stressittömämpää mutta haha saahan sitä toivoa :D

Täällä siis jo yk4. Tänään luultavasti dpo 2 tai 3. ja kp 14/25-30. Yrityksen puutteesta ei ainakaan voi syyttää ,seksiä harrastettiin kp6, kp 8, kp 9, kp 11 ja kp 13 ;) mä niin toivon parasta .

Mun mies käy vielä töissä ,vuoroja kyllä vähennetty . Mä oon vaan kotona taaperon kanssa mitä oisin ilman koronaakin . Täällä meillä on kyllä ulkonaliikkumiskielto että kodin vankina tässä ollaan .

Moikka!

Oon pitäny yli kk foorumitauon ,ajattelin että tärppäiskö paremmin kun ois stressittömämpää mutta haha saahan sitä toivoa :D

Täällä siis jo yk4. Tänään luultavasti dpo 2 tai 3. ja kp 14/25-30. Yrityksen puutteesta ei ainakaan voi syyttää ,seksiä harrastettiin kp6, kp 8, kp 9, kp 11 ja kp 13 :wink mä niin toivon parasta .

Mun mies käy vielä töissä ,vuoroja kyllä vähennetty . Mä oon vaan kotona taaperon kanssa mitä oisin ilman koronaakin . Täällä meillä on kyllä ulkonaliikkumiskielto että kodin vankina tässä ollaan .
Mulla on ovis tosiaan tukossa kuten ehkä miljoonaa kertaa sanonut mut kyl tää on just semmonen ovis mistä vuosi sitten raskauduin et on siks nii haikea olo varmasti. Nyt toivottavasti sul on Lyytikäinen tulossa ku aika hienosti ajoitettu kaikki

Piti tulla kommentoimaan tuosta alkoholista alkuraskaudessa ja kiinnittymisestä. :bookworm:

Tosiaan siis ihan alussa alkoholi ei vielä haittaa mitään (paitsi ehkä ihan perskännit varmaan voisi laittaa kehoa niin sekaisin että sillä voisi olla jotain vaikutusta). Jonkun teorian mukaan kiinnittymisen aikaan juotu punaviini (nimenomaan punaviini, ei ylipäätään alkoholi) jopa auttaa kiinnittymistä, koska se tehostaa kohdun verenkiertoa sopivasti. Itsehän oon luottanut kiinnittymispunkkuun, ihan vaan koska rakastan hyvää punaviiniä :hilarious: Tässäkin kierrossa, josta tuli siis viime viikolla raskaustestiin plussa, nautin lasillisen punaviiniä dpo 4 :p Liekö sit auttanut kiinnittymiseen oikeesti vai ei, sitähän ei voi tietää, mut oli kiva juoda viimeinen lasi punaviiniä toivottavasti pitkäään aikaan :Heartred

Kiinnittymisestä itse tunsin vaan ehkä pientä nippailua, mutta dpo 7 tuli pienen pieni tippa vuotoa, jonka oletan olleen kiinnittymisvuotoa, kun osuisi siihen lähipäiville. Dpo 9 mulla näkyi testissä jo eka haamulainen, ja dpo 10 sellainen jonka mieskin myönsi näkevänsä :hilarious: Nyt vaan toivon, että pysyy mukana ja kaikki menisi hyvin!! :Heartred:Heartred:Heartred

Plussa-aaltoa tänne! :wav

Hei hui. Annoin periksi kiusaukselle kirjoittaa tänne:nailbiting:
Vauvan yritys alkanut! Tosin vasta nyt alku huhtikuussa yhdynnässä ovulaatioon(flon mukaan) nähden päivää ennen. Eli eka yritys kerta takana ja kuukautisten tulisi alkaa(ja emmä tiijä varmaan alkaakin) maanantaina/tiistaina.

Itsellä super säännölliset menkat (flolla tarkkaillut) ja tästä syystä leikin et ovulaatiotkin noudattaisi samaa kaavaa(ovistestejä en ole ikinä tehnyt).

Ja nyt kun ekaa kertaa olisi ees pieni mahdollisuus tulla raskaaksi olen tuntenut jos jonkinlaisia oireita:
-Pientä lämpöä(n.37,3) ollut täs kolme päivää
-palelua
-kahtena viime päivänä oksettanut/ellottanut vähän
-rinnat arat(on tosin aina hyvissä ajoin ennen menkkoja)
-huimaa. Tämä ei itselleni lainkaan tavallista, eilen illalla huimasi ihan kunnolla(omil standardeil, eli ei mitään kaatuilua).
-Plus kun tein viime viikolla jumppaa olin tosi hengästynyt itselleni normaalisti kevyestä jumpasta.

Noh, puolison kanssa tätä intoillessa hän totesi että samat oireet on kyllä koronassakin(tää siis hurttia huumoria jota itsekkin jo viljellyt, vaikka työnkin kautta tilanteen vakavuus tiedossa kyllä).
Nyt jännittää puolisoakin. Todnäk olen vain psyykannut itseni tuntemaan nämä oireet ja menkat alkanee ajallaan. Raskaustestit kaapissa silti odottelee ens viikkoa JOS menkat ei ala vaikkapa keskiviikkoon mennessä. Oon luvannu ittelleni että en tee niitä ennen ku menkat myöhästyy.

Mulle saa toki kertoa veikkailujansa onko tämä raskaus vai flunssa. :computer005

Meidän töihin ei oo onneksi vaikuttanut tää tilanne. Meillä oli yt-neuvottelut, mutta onneks en joutunut lomautetuks. Miehellä myös työt pyörii normaalisti.

En oikein ota tuosta miehestä selvää, lähinnä siis siitä mitä se haluaa. On sanonut, että jos tuun raskaaksi niin asia ok, mutta ei halua tekemällä tehdä lasta. Noh, näin fb-kirpparilla jotain vauvan juttuja edullisesti ja sanoin siitä, että pitäiskö jo jemmaan ostaa. Mies oli ihan ostamisen puolella. Tänään myös kysyin miehen mielipidettä siihen, jos lääkäri löytää minusta jotain vikaa esim. etten ovuloi ja tarjoaa siihen lääkitystä, että mitä mieltä mies on siitä. Miehen mielestä lääkitys olisi mun oma päätös, vaikka selitinkin, että se lisäisi raskaaksi tulon mahdollisuuksia ja yhdessä pitäisi semmoiset asiat sopia. Tähänkin vastasi, että jos tuun raskaaksi niin sitten tuun. Myöhemmin mainitsin ohimennen jotain vauvasta, tyyliin olisiko joku nimi hyvä vai ei. Siihen mies ei oikein vastannut mitään, ja lopulta tiuskas, että ei meille oo nyt mitään vauvaa tulossa. Vastasin, että ei ookaan, mutta sit kun on, niin tiuski kuinka ei moisia halua edes miettiä nyt. Tuntuu, että mies muuttaa mieltä joka toinen päivä ja ettei sille uskalla mitään koko asiasta puhua, kun keskustelu johtaa ennen pitkään riitaan :mad:
sit kuitenkin se tosi usein naureskellen sanoo, että on se jo ihme jos ei tällä panemisella oo kohta pullat uunissa :smiley-angelic006

Takaisin