Varhaisultra

Aca

Vauhtiin päässyt keskustelija
Jouluäidit 2020
Meinaako joku käydä varhaisultrassa? Itse olisin päässyt kunnalliseenkin mutta haluan miehen mukaan, joten varasin juuri ajan yksityiselle. Toivottavasti ei sitä ennen kielletä yli 2 henkilön kokoontumisia. Varasin ajan viikolle 8.
 
Tää varhaisultra kyllä kiinnostais mua, mutta meillä sitä ei tarjota kunnallisella:sorry: missähän hinnoissa se yksityisellä liikkuu, onko tietoa?
 
Ajateltiin varailla aikaa. Mitä luultavimmin ei kunnalliselta päästä, mutta sitten varaan yksityiseltä. Edellinen keskeytynyt keskenmeno on niin vahvana mielessä, että nyt tuntuu oikealta käydä kurkkaamassa vähän aiemmin että mitä sieltä löytyy. Varaudun siihen että mies on etänä videolla
 
Varaan ajan yksityiselle. Tekisi mieli varata jo tälle viikkoa mutta on ehkä liian aikaista :D
Minulla on ollut oireet niin vähäiset ja eilen alkanut vaaleanruskea valkovuoto, niin haluan nähdä onko kaikki kunnossa mahassa.
 
Mehiläisellä varhaisultran hinta on n. 250€. Varasin meille parin viikon päähän ajan ihan vain koska haluan saada mielenrauhan. :)
 
Täällä yksityisellä hinta on n. 160€. Ainakin viimeksi oli kun ultrattavana kävin :) Muissa ketjuissa liputetaan perhe artea? tms. Hinta kuulemma alle 100€ jossa ultraajana taisi olla kätilö, lääkärin sijasta.
 
Menen varhaisultraan, jos kaikki sujuu siihen asti hyvin. Yritän malttaa odottaa kahdeksannen viikon loppuun, että näkyvyys olisi hyvä.
 
Täällä yksityisellä hinta on n. 160€. Ainakin viimeksi oli kun ultrattavana kävin :) Muissa ketjuissa liputetaan perhe artea? tms. Hinta kuulemma alle 100€ jossa ultraajana taisi olla kätilö, lääkärin sijasta.

Okei, sehän on jo paljon edullisempi:) täytyypäs perehtyä tuohon oman alueen tarjontaan:grin
 
Yritin hieman vertailla hintoja täällä Turussa. Cityklinikka, joka palvelee muutamissa suuremmissa kaupungeissa näyttää tarjoavan varhaisultran hintaan 110€. He eivät sivuillaan ainakaan kertoneet että tuohon tulisi mitään lisämaksuja (lääkärinpalkkio + toimistomaksu). Täytyy se kyllä kysäistä jos ajan varaan.

Itsellä ei ole kokemusta heidän palveluista, näyttävät tarjoavan jos jonkinlaista tutkimusta ja operaatiota kun sivuilla selailee. Saatan silti harkita tätä vaihtoehtoa, jos mieli rauhoittuisi kun ei tää raskaus nyt oikein tunnu todelta.
 
Täällä pääsee nlalääkärille n.rv9-10 jossa ultrataan niin ei onneksi tarvitse varailla muualta varhaisultria.
 
Jos asuu pääkaupunkiseudulla niin monet ovat kehuneet perhe-artea (toimii myös Lahdessa) sekä kaunis odotusta, ovat olleet kuulemma hyviä ja edullisia.
 
Mä oon varannut ajan varhaisultraan tuonne Kaunis odotus. on edullinen ja hyvää kuullut siitä paikasta. Pari viikkoa pitäis vielä jaksaa odottaa
 
Mä menen tonne perhe-artelle varhaisultraan. Reilu parin viikon päästä ultra.
 
onko muut menossa terveystalolle? onko miehen mahdollista tulla mukaan tuon koronan takia?
ja mille rv:lle ootte ottaneet? eikös siellä kaikki oo näkyvissä 6+0 lähtien? otan varmuudeks tuonne 7+4. neuvola sit siitä seuraavalla viikolla.
 
onko muut menossa terveystalolle? onko miehen mahdollista tulla mukaan tuon koronan takia?
ja mille rv:lle ootte ottaneet? eikös siellä kaikki oo näkyvissä 6+0 lähtien? otan varmuudeks tuonne 7+4. neuvola sit siitä seuraavalla viikolla.
Meillä ei ole tässä lähellä terveystaloa vaan pienempi yksityinen firma mutta mä olen kokoajan ajatellut, että rajoitukset eivät koskisi yksityistä! Tietääkö joku muu? Pitää kyllä ensi viikolla vielä soittaa ja varmistaa, ennen kuin lähtee miehen kanssa matkaan.

Tuo 7+4 on oikein hyvä aika varhaisultralle. Itse olen aikaisimmillani käynyt pakon edestä 6+1, jolloin hyvällä tuurilla näkyi jo syke vaikka alkio vastasi 5+6. Mutta yleensä olen käynyt juuri 8 viikolla. Ei haittaa, vaikka ovulaatio olisi ollut viikonkin myöhemmin, alkio ja syke näkyy kyllä silloin :)
 
Meillä ei ole tässä lähellä terveystaloa vaan pienempi yksityinen firma mutta mä olen kokoajan ajatellut, että rajoitukset eivät koskisi yksityistä! Tietääkö joku muu? Pitää kyllä ensi viikolla vielä soittaa ja varmistaa, ennen kuin lähtee miehen kanssa matkaan.

Tuo 7+4 on oikein hyvä aika varhaisultralle. Itse olen aikaisimmillani käynyt pakon edestä 6+1, jolloin hyvällä tuurilla näkyi jo syke vaikka alkio vastasi 5+6. Mutta yleensä olen käynyt juuri 8 viikolla. Ei haittaa, vaikka ovulaatio olisi ollut viikonkin myöhemmin, alkio ja syke näkyy kyllä silloin :)
ovis tikutettiin ja tuli kiinnittymisvuodot et aika tarkalleen on tiedossa :laughing002
toi kyllä kiinnostaa, en ole aatellu et yksityisellä poikkeais nämä, mut nyt kun tarkemmin miettii ni voihan se olla. eli kertokaa jos jollain tietoa..
 
Meillä varhaisultra 7+2 mutta julkiselle puolelle ja siitä viikon päästä eka neuvola. Ja mies ei saa tulla mukaan :smiley-angry017 Harmittaa kyllä tosi paljon kun meillä on ensimmäinen lapsi tuloillaan..
 
Takaisin
Top