Vauvakirjat

Kaino-Vieno

Puuhakas puhuja
Marraskuiset 2023
Oletteko jo ostaneet jonkun täytettävän vauvakirjan? Millaisen ja mistä?

Olen luvannut itselleni, että jos nt-ultrassa on kaikki hyvin, voin ostaa vauvakirjan täytettäväksi ja nyt haluaisin alkaa vertailla eri vaihtoehtoja vaikka ultraan on vielä pari viikkoa.
 
Esikoisella mulla on tämä ylempi ja toiselle tulee tämä alempi. Tosi samantyyliset kirjat, nii siksi halusin ostaa. :)

Näissä on kaikkia pikku taskuja, vihkosia ja läppiä ym leikekirjamaisia (?) juttuja, että jos sellaisesta tykkää nii kannattaa katsella kirjakaupassa et tykkäisikö näistä.
PSX_20191229_230126.jpg PSX_20191229_230216.jpg
 
oon vähän kattonut ”pieni ja täydellinen”- nimistä kirjaa, vaikutti ihan kivalle! kiva värimaailma ja tollasia valmiita täytettäviä kohtia, mä kun en oikeen mikään kunnon kirjottaja/runoilija tyyppi oo :shy: ja jopa kouluikään saakka voi täyttää. ainut vaan että hinta on 45€ :think005
 
oon vähän kattonut ”pieni ja täydellinen”- nimistä kirjaa, vaikutti ihan kivalle! kiva värimaailma ja tollasia valmiita täytettäviä kohtia, mä kun en oikeen mikään kunnon kirjottaja/runoilija tyyppi oo :shy: ja jopa kouluikään saakka voi täyttää. ainut vaan että hinta on 45€ :think005
Mäkin näin tän ja kauhistuin hintaa...
 
Meillä esikoisella tämä ja toinen saa myös samanlaisen. Tykkään kun on tarpeeksi täytettävää, mutta ei "turhia" kohtia juurikaan. Ja tosiaan syntymästä eskariin :)
 

Liitteet

  • IMG_20200103_110132.jpg
    IMG_20200103_110132.jpg
    26.6 KB · Katsottu: 2
Minä hankin Muumien vauvakirjan, ainoa huono puoli on että valokuville on tosi vähän paikkoja. Itse ratkaisin asian, että laitan sit noiden muumisitaattien päälle niitä, muuten tykkään selkeästä ulkoasusta. Lisäksi on kiva, että kirjaa voi täyttää ekaan koulupäivään saakka. Tulee semmoinen kiva lapsuusmuistokirja :angelic:

Pohdin vaan tässä, että milloin olisi sopivaa aloittaa kirjab täyttäminen. Tarkoitan siis lähinnä kohtia odotus ja perhe. Toisella kolmaneksella ollaan menossa.....
 
Mun mielestä tää toinen kolmannes on ihan hyvä alkaa täyttelemään pikkuhiljaa :) etenkin kun meillä tulee sit niitä ylimääräisiä tarkistuksia
 
Kertokaa sitten muutkin mihin kirjoihin päädytte.:) Minä en osaa vielä päättää... Pieni ja täydellinen-vauvakirja sekä Suloinen tarina sinusta kiehtoisivat kovasti, mutta hintaa kummallakin n.45€.:nailbiting:
 
En oo vielä edes katsonut mutta käyn varmaan huomenna katsomassa. Olis kiva että ois semmonen kirja mihin ei tarvii ite kauheasti kirjoittaa mutta mahtuis myös kuvia.
 
Mun kaveri oli ostanut meille jonkun vauvakirjan (ja kaks ruokalappua:love7) en tie yhtään 'sisällöstä', mutta varmaan katselen jos tulee vastaan joku sellanen jonka välttämättä haluan niin ostan sit lisäksi :happy8
 
Muokattu viimeksi:
Mä toivon että tällä kertaa kukaan ei osta meille vauvakirjaa, tyttö sai ristiäislahjaksi 4v sitten eikä sitä ole vieläkään kukaan avannut muoveista :rolleyes:
Ei siis meidän juttu ollenkaan!
 
Me ostettiin tuo maailman suloisin vauva. Olisin halunnut kaupassa ehtiä enemmän vertailemaan ja tutkimaan, mutta oli just sulkemisaika, niin ei ehditty. Ihan kivalta vaikuttaa, mutta on vaan ekaan ikävuoteen asti. Mietin kyllä, että jaksaako sitä enää myöhemmin edes täytellä.
 
Hei te, jotka ootte jo ostoksia tehneet: onko teidän hankkimissa kirjoissa ihan kohtia, jotka on tarkoitettu odotusaikana täytettäviksi? :)
 
Maailman suloisin vauva-kirjassa on ainoastaan yksi sivu, jossa käsitellään odotusaikaa. Vielä ei siis paljoa pääse täyttelemään.
 
Takaisin
Top