Plussatestit

Josko sitä uskaltautuis jo liittymään porukkaan...

Plussattiin muutama päivä sitten ja laskujen mukaan nyt olis 4+5 eli ihan alussa ollaan :Heartred Toivotaan kovasti että pysyy matkassa!

BFF80A20-5EAC-4EFE-873E-93CBA9D997F4.jpeg
 
Eilen illalla tein elämäni ekan positiivisen testin. Tämä on saatu aikaan ivf-hoidolla pakastetusta alkiosta. Huomenna on virallinen testipäivä, kun siirrosta on 2 viikkoa, mutta en malttanut odotella koska oli pieni fiilis että tämä olisi saattanut tarrata kiinni.
 

Liitteet

  • IMG_20200122_204157.jpg
    IMG_20200122_204157.jpg
    21.9 KB · Katsottu: 24
Eilen illalla tein elämäni ekan positiivisen testin. Tämä on saatu aikaan ivf-hoidolla pakastetusta alkiosta. Huomenna on virallinen testipäivä, kun siirrosta on 2 viikkoa, mutta en malttanut odotella koska oli pieni fiilis että tämä olisi saattanut tarrata kiinni.

Onnittelut Vauve! :Heartred
 
Tämmönen tikku tuli aamulla, kai tässä viimesten joukossa syyskuisiin päästään :) Huomenna pakko tehdä vielä digitaalinen vaikka esikoisesta eka testi oli aikoinaan ihan yhtä haalea. Ainiin tosiaan dpo 15 mikäli nyt oikein tunsin ovulaation, kierto sekaisin vielä esikoisen jäljiltä.
 

Liitteet

  • IMG_20200123_070456.jpg
    IMG_20200123_070456.jpg
    34.7 KB · Katsottu: 24
Hienoja plussia! Tuntuu että omista testeistä on jo ikuisuus! Onnea kaikille uusille :)
 
Kai mää jaan vielä tännekin! Ensimmäinen näistä on viikko pakastesiirron jälkeen eli viikkoa ennen virallista testipäivää. Virallinen testipäivä on vasta ens ma, mutta aika vahvalta näyttää :Heartred

A254CBA1-4F99-4C91-A43D-2FC2D997FBFE.jpeg
 
Eilen rv 5+1 menkoista laskettuna Clearbluen digi näytti päiväpissasta tehtynä 3+ viikkoa. Kuusi päivää aiemmin tehty testi näytti vielä näin haalealta:
 

Liitteet

  • 14787282.jpg
    14787282.jpg
    13.1 KB · Katsottu: 23
Ja oviksesta lasketut viikot ei varmastikaan eilen ollut vielä 5+1 vaan ehkä 3-4 päivää vähemmän.
 
Mulla kaksi eri sovellusta, Flo ja Preglife. Flo näyttää 5+2 (LA 30.9) ja Preglife 5+1 (LA 24.9) vaikka olen kierron määrittänyt molemmissa samanpituiseksi ja laskenta on tehty viimeisten kuukautisten ekasta päivästä. Kuinka voi näyttää noin eriltä :D
 
Mulla kaksi eri sovellusta, Flo ja Preglife. Flo näyttää 5+2 (LA 30.9) ja Preglife 5+1 (LA 24.9) vaikka olen kierron määrittänyt molemmissa samanpituiseksi ja laskenta on tehty viimeisten kuukautisten ekasta päivästä. Kuinka voi näyttää noin eriltä :D
Oho. Mulla vau.fi laskuri näyttää 28.9 ja preglife 27.9 vai olikohan toisinpäin. Samat tiedot.
 
Mää laskin nettilaskurilla (siirrettiin pakkasesta eikä ollut luonnollista kiertoa) ja syötin molempiin vaan lasketunajan niin näyttää samaa :D Tarkentuuko se sit vasta ekassa ultrassa vai ottaaks neuvola kantaa välissä?
 
Takaisin
Top