...

Hyvää uutta vuotta täältäkin. Huomenna pitäis taas töihin mennä, sit onkin äitiyslomaan asti melkein täys työviikko. Viimeksi oon tehnyt (yhden kk) täyspäiväisesti töitä 2018 ennen kuin toinen lapsi syntyi, sen jälkeen oon ollut puolikkaana ja puolet ollut kotona, nyt kyllä kieltämättä vähän hirvittää miten tulee sujumaan ja miten jaksan. Mutta rahan takii täytyy :sad001 Ostin välipalakeksejä mukaan jos tulee huono olo, aamuisin täytyy heti saada jotain syötyä ettei se olo puske päälle.

Mä en itse neulo mutta mun äiti kyl varmasti tekee vauvalle sukan jos toisenkin :)
 
Hyvää uutta vuotta meille kaikille! :)

Minunkin pitäisi huomenna taas töihin. Kauhulla olen odottanut, että alkaako jossakin vaiheessa samanlainen etova olo kuin viime raskaudessa, koska silloin työpäivistä tulisi kyllä tuskaisia. Vielä ei ainakaan ole tullut. Täytyypä itsekin seuraavalla kauppareissulla muistaa ostaa jotakin tuollaista nopeaa ja helppoa välipalaa.

Minä en kyllä osaa yhtään neuloa.
 
Mäkin olen palailemassa töihin huomenna. Onneksi on vaan kaksi työpäivää ennen pitkää viikonloppua. Lapsi palaa päiväkotiin vasta loppiaisen jälkeen. Mies on huomenna etäpäivällä ja perjantaina lapsi menee appiukon luo, että mies pääsee töihin.

Saa nähdä, miten sitä pärjään töissä, jos pahoinvointi on yhtä raskasta kuin esikoisesta. Toistaiseksi en ole voinut huonosti, mutta viikkojakin on vasta 4+4. Oon yrittänyt etsiä muistiinpanoja siitä, koska pahoinvointi alkoi edellisessä raskaudessa, mutta en ole löytänyt mistään.
 
Olen kans vähän jännittänyt, et miten töissä sujuu, mutta onneksi etovaa oloa ei ole ollut kuin parina aamuna ennen plussaa. Nyt olo tuntuu jotenkin tasaantuneen ja iltainen turvotus on myös laskemaan päin.

Täälläkin on jo alettu pohtia, et mitä vois kutoa tai virkata tulokkaalle. Onneksi nyt on vielä kesken sukat miehelle ja niissä menee tätä tahtia ainakin tämä viikko. Tuskin uskallan vielä tehdä mitään omalle, mutta luultavasti aloitan jotain "veljen lapselle". (Veli tuskin saa lapsia vielä moneen vuoteen ja se saattaakin päätyä omaan käyttöön.:wink)
 
Preglifen sovellus on munkin suosikki! Esikoisesta oli käytössä WomanLog pregnancy, nyt latasin senkin, mutta Preglife on paljon kivempi. Vaun sovelluksen latasin myös, eli mullakin on kolme sovellusta :grin
 
Mullakin on Preglife. Sinne on saanut kivasti myös esikoisen kasvukäyrät, ja siellä lukee esikoisen kasvusta ja kehityksestä ikävaiheittain (ainakin vauvavuonna kuukausittain).
Esikoisen raskausaikana mulla oli vain vau:n sovellus.
Tykkään lukea noista raskaussovelluksista raskauden etenemisestä ja sikiön kehityksestä.
 
Mulla on kans tuo preglife ja ollut kyllä ihan kiva!

NewMoon, mulla just eilen oli ekaa kertaa tuollainen vihlaisu, kun nousin lattialta.

Tänään on kyllä muutenkin ollut jotenkin outoja tuntemuksia vatsan seudulla ja minä heti ajattelen pahinta.
 
Liityin tänään tänne mukaan ja toivottavasti täällä pysytään loppuun saakka Mulla yksi keskenmeno toisen lapsen jälkeen pienillä viikoilla ni nyt jännittää meneekö kaikki hyvin. En oo oikein osannut tästä vielä niin nauttia.
Mutta toivotaan, että kaikki menee nyt hyvin ja on jarrusukkia mukana ❤️
Testin tein maanantaina 2vk tärppi yhdynnän jälkeen ja heti tuli selkeät ja lähes saman väriset viivat ❤️ Tänään 4+4
 
Mä oon yrittänyt opetella sukkien neulomista hiljattain mutta kovin ovat kesken...ehkä nyt ois motivaatiota opetella kun vois tehdä pienet. :rolleyes:

Tänään dpo 15 ja aamulla tein ekan testin joka oli positiivinen. Huomenna toinen ja toiv. vahvempi! Laskettu aika (ekan lapsen) ois 11.9. mutten vielä lisännyt itseäni listalle.
Toivotaan parasta Hubbalo! :smiley-bounce012

Täytyypä ladata tuo preglife kun moni kehuu. :)

Vihlaisuja on ollut joitain, taisi olla jo viime viikolla kun oli kovin vihlaisu. Turvotuksenomaisia kipuja on ollut alavatsalla myös. Tänään on ollut isoimmat kivut/turvotuksen tuntu tähän asti, välillä on jopa vähän vaikeaa kun yrittää laskeutua istumaan tai nousta ylös. :hilarious:

Tsemppiä töihin palanneille! Itse vielä jännitän millaisia oireita tulee ja miten tulee pärjäämään töissä.
 
Preglife ja vau sovellukset on käytössä. Meinaatteko ottaa sukupuolen selville? Esikoisesta ei otettu mut nyt mies meinas et haluais tietää. Eipä sitä kait kieltääkään voi :) vaikka itse ehkä haluaisinkin odottaa loppuun asti.
 
Me ajateltiin tälläkin kertaa selvittää sukupuoli etukäteen. Viimeksi saatiin pidettyä kaikilta muilta se salassa, mutta saapa nähdä jaksaako tällä kertaa yrittää salailla vai tuleeko kerrottua kyselijöille.
 
Takaisin
Top