Syyskuu 2019

Mulla eilen tuntu ekan kerran pieni liike, mutta koska en tuntenut enää toiste niin en oo varma tuntuiko ollenkaan.. Wheelchair Mama paljon sulla on viikkoja?
 
Kuuleeko liikkeet dopplerilla, eilen ennen nukkumaanmenoa yritin kuunnella taas kun tätä vuotoa on nyt jatkunut ja eilen muuttui vaaleanpunaiseksi. Tänään aamullakin on tuntunut kipuja jo, ennen niitä oli vain iltapäivällä ja illalla. Musta tuntui ettei mun vatsassa ollut erityisen paljon ilmaa tms, mutta kuulin ääniä dopplerissa. En tiedä kuulenko omia vaan...
 
Kuuleeko liikkeet dopplerilla, eilen ennen nukkumaanmenoa yritin kuunnella taas kun tätä vuotoa on nyt jatkunut ja eilen muuttui vaaleanpunaiseksi. Tänään aamullakin on tuntunut kipuja jo, ennen niitä oli vain iltapäivällä ja illalla. Musta tuntui ettei mun vatsassa ollut erityisen paljon ilmaa tms, mutta kuulin ääniä dopplerissa. En tiedä kuulenko omia vaan...
Edelliseen viestiin: Aina voi liioitella oireita/kipuja, jotta pääsisi hoitoon :smiley-ashamed005
Ja noihin liikkeisiin, mä sanoisin että kyllä nekin kuuluu siitä, mut en osaa sanoa et millasina ääninä ne kuuluu
 
Täällä on alkanut liikkeet tuntumaan. Aika sama aika kun kuopuksesta. Helpottaa kyllä oloa kun toinen ilmoittaa olemassa olostaan :)

Millaisina tunnet liikkeet? Varmaan sekin vaihtelee, miten kukakin niitä tuntee, mutta tuntuu, että näin ensikertalaisena en varmaan osaisi heti edes erottaa.
 
Millaisina tunnet liikkeet? Varmaan sekin vaihtelee, miten kukakin niitä tuntee, mutta tuntuu, että näin ensikertalaisena en varmaan osaisi heti edes erottaa.

Liikkeet tuntuu mulla alhaalla virtsarakon ja pyllyn kohdalla.
Ihan selkeää sellaista kuplintaa/hipsuttamista.
Mulla puuttuu perä ja paksusuoli kokonaan. Tämä tekee sen että mun on helppo tuntea liikkeet. Kun ei muuta toimintaa enää alhaalla ole :-)
 
Voi kurjuuksien kurjuus. Loput kanat on tulossa kesälaitumilta kotiin, ja niiden mukana tulee iso kiltti kukko nimeltään shrek. Ongelma on siinä että mulla on jo kukko ja sanoin kesällä että iso kukko ei voi tulla takaisin. Nyt se on pakko laittaa pataan ellei löydy kotia talveks
Luultavasti meillä kasvaa täällä vielä yks kukko tipuista jotka kuoriutui kesällä mut se on sit ens syksyn ongelma.
Ei nyt liittynyt mitenkään raskauteen mut oli pakko avautua.
Shrek sai kodin jostain kotieläinpihalta jossa se saa elää elämänsä rauhassa loppuun eikä tarvitse pelätä että hänestä tulee kukkoa viimissä.
Tuli niiiin hyvä mieli koska noin hyviä kukkoja on vähän❤️
Meidän lempeä jättiläinen joka kuitenkin pitää omistaan huolta. Nimi on enne -ainakin kukoilla. Meidän edellinen oli Albus, sekin oli hyvä ja oikeudenmukainen ja eli pitkän elämän. Sen poika on nyt ykköskukkona ja pojan nimi on Brandon ( Sami Hedbergin standupeista) ja suurin osa kanoista on kyl viehättyneet hänestä. Aika näyttää onko hän muuten nimensä veroinen.
 
Voi kurjuuksien kurjuus. Loput kanat on tulossa kesälaitumilta kotiin, ja niiden mukana tulee iso kiltti kukko nimeltään shrek. Ongelma on siinä että mulla on jo kukko ja sanoin kesällä että iso kukko ei voi tulla takaisin. Nyt se on pakko laittaa pataan ellei löydy kotia talveks
Luultavasti meillä kasvaa täällä vielä yks kukko tipuista jotka kuoriutui kesällä mut se on sit ens syksyn ongelma.
Ei nyt liittynyt mitenkään raskauteen mut oli pakko avautua.
Shrek sai kodin jostain kotieläinpihalta jossa se saa elää elämänsä rauhassa loppuun eikä tarvitse pelätä että hänestä tulee kukkoa viimissä.
Tuli niiiin hyvä mieli koska noin hyviä kukkoja on vähän❤️
Meidän lempeä jättiläinen joka kuitenkin pitää omistaan huolta. Nimi on enne -ainakin kukoilla. Meidän edellinen oli Albus, sekin oli hyvä ja oikeudenmukainen ja eli pitkän elämän. Sen poika on nyt ykköskukkona ja pojan nimi on Brandon ( Sami Hedbergin standupeista) ja suurin osa kanoista on kyl viehättyneet hänestä. Aika näyttää onko hän muuten nimensä veroinen.
 
Mäkin tunnen liikkeitä :) mä aattelen että jos ottaa rauhallisen kultakalan käyeen akvaariosta hetkeksi niin se tuntuu vähän samalta mut vauva ei tietenkään sätki.
 
Kuuleeko liikkeet dopplerilla, eilen ennen nukkumaanmenoa yritin kuunnella taas kun tätä vuotoa on nyt jatkunut ja eilen muuttui vaaleanpunaiseksi. Tänään aamullakin on tuntunut kipuja jo, ennen niitä oli vain iltapäivällä ja illalla. Musta tuntui ettei mun vatsassa ollut erityisen paljon ilmaa tms, mutta kuulin ääniä dopplerissa. En tiedä kuulenko omia vaan...
Mene päivystykseen. Jos sulla on vaikka kohtu tulehdus tai jotain niin voit saada lääkkeitä. Ja musta tuntuu pahalta kuvitella miltä susta tuntuu niin en ymmärrä miten sä pysyt nahoissas. Mee oikeesti päivystykseen. Voit saada jotain apua. Ja ainakin näet vauvan ultrassa.

Ja juu kyl ne liikkeet voi kuulua doplerilla :)
 
Kuuleeko liikkeet dopplerilla, eilen ennen nukkumaanmenoa yritin kuunnella taas kun tätä vuotoa on nyt jatkunut ja eilen muuttui vaaleanpunaiseksi. Tänään aamullakin on tuntunut kipuja jo, ennen niitä oli vain iltapäivällä ja illalla. Musta tuntui ettei mun vatsassa ollut erityisen paljon ilmaa tms, mutta kuulin ääniä dopplerissa. En tiedä kuulenko omia vaan...

Kyllä nyt luulis että pääsisit johonkin näytille että selviäisi tuon vuodon syy.. Varmaan se tosin vois olla jostain tulehduksestakin :wideyed:
 
Kyllä nyt luulis että pääsisit johonkin näytille että selviäisi tuon vuodon syy.. Varmaan se tosin vois olla jostain tulehduksestakin :wideyed:

Mä menin esikoisesta päivystykseen kun tuli just tollasta pinkkiä vuotoa ja välillä hulahti ihan kunnolla punaistakin - oireeton virtsatietulehdushan se oli ja loppui antibioottikuurin jälkeen. Viikkoja tais olla kylläkin vähän enemmän, jotain rv 19, mutta voi kai se aikaisemmillakin viikoilla noin oirehtia?
 
Takaisin
Top