Raskaaksi 2019

Koirankorva toivotaan että pysyy matkassa mukana ❤️❤️ onnea kaikille plussanneille ❤️

Tänään kp8, lauantaina lähdetään viikoksi reissuun ja ovulaatio osuu toivottavasti reissun loppupäähän joten ehkä parempi mahdollisuus alkaa tankkaileen :angelic: katsotaan saako noi gelee royal tabut mitään muutoksia ovikseen. Saas nähdä onko motivaatiota edes tikutella ovulaatioo nyt vai meneekö vaan tuntemusten mukaan. :banghead: Tää kuva edellisen kierron ovis Plussasta kun pelkäsin etten ovuloi ollenkaan, kuinka sekin teki teki hyvän fiiliksen :angelic:
 

Liitteet

  • IMG-20190824-WA0003.jpeg
    IMG-20190824-WA0003.jpeg
    13.1 KB · Katsottu: 191
Ei kai siitä haittaa ole, pitäisi vaan tehostaa ovista/oireita.

Greippimehu noin muuten. Kannattaa tarkistaa jos käyttää jotain lääkkeitä et voiko se vaikuttaa.. Esim. Primolut (vastaava kuin terolut..) lukee näin:

"Muut lääkevalmisteet ja Primolut N
Eräät lääkkeet:

  • voivat vaikuttaa Primolut N ‑valmisteen määrään veressä
  • voivat heikentää Primolut N ‑valmisteen tehoa
  • voivat aiheuttaa odottamatonta verenvuotoa.
Näihin kuuluvat:
....... (poistin listan muista)....
  • mäkikuismaa sisältävät rohdosvalmisteet (joita on alun perin käytetty masennuksen hoitoon)
  • greippimehu."
Ihan vain jos joku ei tiedä :)

Ahaa ehkä greippimehu ja vitamore viime kierrossa heikensi letrojen tehoa mulla.. Netissä joku lääkäri kommentoi että greippimehu voi auttaa emättimen happamaan ph:seen.
 
20190916_130618.jpg

Lankesin taas testaamaan, vaikka se on varmaan aika turhaa. Luulisi että limatkin palaisi jos tulisi uusi LH:n nousu. 3 alinta on kerran päivässä ja sitä ylemmät kahdesti päivässä. Harvoin on näin epävarma fiilis oviksesta. No, täytyy toivoa parasta.
 
Juu täälläkin kyl huomaa miten kiinnittää enemmän huomioita omiin limoihin :grin tosin oli ehkä virhe kertoa viikonloppuna miehelle että taitaa nyt olla ovulaatio! Miehelle tuli siitä suorituspaineita ja eilen sit ei tullukkaan uimareita meikäläisen sisälle :grin noh toivotaan että lauantain hommat tuottaa tulosta. Jos ei, ni sit seuraavasta kierrosta.. ja ehkä tänään vielä viettelen :angel5
 
Ahaa ehkä greippimehu ja vitamore viime kierrossa heikensi letrojen tehoa mulla.. Netissä joku lääkäri kommentoi että greippimehu voi auttaa emättimen happamaan ph:seen.

Tulisi mieleen että jos kyse on pelkästä happamuudesta, niin muutkin sitrushedelmät ajaisi saman asian, ainakin sitruuna. :wideyed: Greippimehu kyllä vaikuttaa entsyymiin joka vastaa estrogeenin pilkkoutumisesta maksassa, joten ei yllättäisi jos sillä olisi muitakin vaikutuksia, mutta taitaa tosiaan olla niin ettei niitä ole todistettu.
 
Kyllä mun mielestä tuossa on plussa. En aina itsekään saa ko.testeillä parempaa plussaa.

Kiitti, toivottavasti näin! Varmaan tuota neljänneksi alinta tarkoitit? Se oli testiajalla haaleampi mutta kuivui tuollaiseksi. Toivottavasti olet oikeassa, talletukset ainakin osui suht hyvin jos tuo on plussa. Ehkä pidän sitä kuitenkin plussana kunnes toisin todistetaan.
 
Dpo8 ja mulla tuntuu olevan jatkuvasti kylmä. Eikös palelu voi olla raskausoire? Vaikka ehkä todennäköisemmin oon vaan tulossa kipeeksi. Vielä viikko pitäisi malttaa odotella.

Kiitos kaikille infonneillle keltarauhasen suhteen. Ehkä mullakin sitten on siihen liittyviä kipuja.

Greippimehu noin muuten. Kannattaa tarkistaa jos käyttää jotain lääkkeitä et voiko se vaikuttaa..

Ohoh, mä en tätä tiennyt ja piti kurkata lääkkeeni pakkausseloste. Ja kuinka ollakaan, sen kanssa on greippi kielletty. :wideyed: Kiitos tiedosta. :)
 
Dpo8 ja mulla tuntuu olevan jatkuvasti kylmä. Eikös palelu voi olla raskausoire? Vaikka ehkä todennäköisemmin oon vaan tulossa kipeeksi. Vielä viikko pitäisi malttaa odotella.

Kiitos kaikille infonneillle keltarauhasen suhteen. Ehkä mullakin sitten on siihen liittyviä kipuja.



Ohoh, mä en tätä tiennyt ja piti kurkata lääkkeeni pakkausseloste. Ja kuinka ollakaan, sen kanssa on greippi kielletty. :wideyed: Kiitos tiedosta. :)

Mulla ainakin oli alkuraskauden aikaan koko ajan hirmu kylmä. Muistaakseni alkoi vasta noin rv 5, mutta voi siinä varmaan vaihteluakin olla.
 
Greippimehu joo vaikuttaa emättimen happamuuteen ja pH pitoisuuksiin positiivisesti. Ekaa kertaa ei ollu tulehdus ovulaation aikaan jne ja periaatteessa saman ajaisi myös sitrusmehut mutta tutkitusti se on just greippi mikä on hyvä Liekö se optimaalisin tms. Itse otan sitä melko lailla koko kierron kun ei ole tietoa millon ovis mutta nyt juon vain satunnaisesti Tämä kun oon pennusta asti juonut ihan joka päivä niin ei oo oppinut pois siitä sitten.
 
Mulla ainakin oli alkuraskauden aikaan koko ajan hirmu kylmä. Muistaakseni alkoi vasta noin rv 5, mutta voi siinä varmaan vaihteluakin olla.
Täälläkin ei muuta ku hirvee kylmyys oli vaikka lämmöt oli ulkona liki 34. Sit oma lämpö oli välillä ihan normi ku yhtäkkiä pomppasi lähelle 37..
 
Äh. Mulla tulee paljon ja just sellaista vuotoa, mitä viime kuussa tuli ihan ovisplussan aikana/jälkeen. Mutta äsken kun testasin, ei tikun testialueelle tullut oikeen minkäännäköistä viivaa. :banghead: Mitähän tämäkin nyt meinaa?

Mietin, että olisko se ovis voinut olla sittenkin kp15, eli lauantaina, kun perjantaina oli tummin testiviiva (aika lailla samanlainen mielestäni kuin tuo Mangustimamman tummin, mutta ei kyllä lähellekään sitä et viivat olisivat olleet tasavahvuiset). Mut toisaalta, jos ovis olis ollut silloin, niin miksi limat tulis vasta nyt? Vai enkö vain ovuloi (ja jos en niin mitä nämä limat sitten on...). Ähhh.

Mies jo eilen kommentoi, että olisi iltaseksin sijasta mieluummin hommaillut jo aamulla, mutta ei ollut oikein saumaa kun olin niin ärtynyt siitä, ettei minulla ole ovulaatiota..... :woot: Että enpä tiedä mitä hyvää tämä ovulaation testailu nyt sit kuitenkaan tuo tullessaan.
 
Äh. Mulla tulee paljon ja just sellaista vuotoa, mitä viime kuussa tuli ihan ovisplussan aikana/jälkeen. Mutta äsken kun testasin, ei tikun testialueelle tullut oikeen minkäännäköistä viivaa. :banghead: Mitähän tämäkin nyt meinaa?

Mietin, että olisko se ovis voinut olla sittenkin kp13, kun silloin oli tummin testiviiva (aika lailla samanlainen mielestäni kuin tuo Mangustimamman tummin). Mut toisaalta, jos ovis olis ollut silloin, niin miksi limat tulis vasta nyt? Vai enkö vain ovuloi (ja jos en niin mitä nämä limat sitten on...). Ähhh.

Mies jo eilen kommentoi, että olisi iltaseksin sijasta mieluummin hommaillut jo aamulla, mutta ei ollut oikein saumaa kun olin niin ärtynyt siitä, ettei minulla ole ovulaatiota..... :woot: Että enpä tiedä mitä hyvää tämä ovulaation testailu nyt sit kuitenkaan tuo tullessaan.

Tosi hämärää kyllä. :wideyed: Oletko testannut eilen, vai voiko olla että olisi ollut LH-huippu silloin ja nyt olisi jo laskenut? Eli ovis eilen tai tänään?
 
Tosi hämärää kyllä. :wideyed: Oletko testannut eilen, vai voiko olla että olisi ollut LH-huippu silloin ja nyt olisi jo laskenut? Eli ovis eilen tai tänään?

Oon testaillut viime viikon tiistaista asti, ja perjantaista asti kaksi kertaa päivässä. En oo yhtäkään kovin tummaa viivaa saanut aikaiseksi. :sorry: Perjantaina päivällä oli sentään jotain selkeän viivan yritystä, mutta sen jälkeen siitäkin haalenneet ja nyt ei juuri mitään.
 
Tuossa on vanhat kuvat pc ja onestep ovisplussa ja ovis päivä.

View attachment 82131 View attachment 82133

Oho, aika vaaleita nuo One Stepit tosiaan PC:hen verrattuna. :wideyed: Pitääkin ehkä ensi kierrosta ostaa noita PC:n testejä. Mullakin on kyllä One Stepit olleet usein aika haaleita, mutta aiemmin se yksi on kuitenkin ollut selvästi vahvempi kuin muut. Nyt oli jotenkin tavallista tasaisempi tuo tummuminen.
 
Äh. Mulla tulee paljon ja just sellaista vuotoa, mitä viime kuussa tuli ihan ovisplussan aikana/jälkeen. Mutta äsken kun testasin, ei tikun testialueelle tullut oikeen minkäännäköistä viivaa. :banghead: Mitähän tämäkin nyt meinaa?

Mietin, että olisko se ovis voinut olla sittenkin kp15, eli lauantaina, kun perjantaina oli tummin testiviiva (aika lailla samanlainen mielestäni kuin tuo Mangustimamman tummin, mutta ei kyllä lähellekään sitä et viivat olisivat olleet tasavahvuiset). Mut toisaalta, jos ovis olis ollut silloin, niin miksi limat tulis vasta nyt? Vai enkö vain ovuloi (ja jos en niin mitä nämä limat sitten on...). Ähhh.

Mies jo eilen kommentoi, että olisi iltaseksin sijasta mieluummin hommaillut jo aamulla, mutta ei ollut oikein saumaa kun olin niin ärtynyt siitä, ettei minulla ole ovulaatiota..... :woot: Että enpä tiedä mitä hyvää tämä ovulaation testailu nyt sit kuitenkaan tuo tullessaan.

Sanoisin että älä hätäile vielä. Mulla limoja on tullut melkein viikko ennen itse ovistakin ja ovulaatiopäivänä ja dpo1 alkaa yleensä se kuivakausi ja limatkin kaikonneet. Eli jos sun limailut on nyt alkanut niin todnäk ovis vielä edessä. Ja ovistikkujen viivat ei aina tasaisesti tummu päivä päivältä vaan voi olla hyvin vaaleaakin ja sit yhtäkkiä tumma. Nyt vaan miehenkaatoa vähintään joka toinen päivä :thumright
 
Sanoisin että älä hätäile vielä. Mulla limoja on tullut melkein viikko ennen itse ovistakin ja ovulaatiopäivänä ja dpo1 alkaa yleensä se kuivakausi ja limatkin kaikonneet. Eli jos sun limailut on nyt alkanut niin todnäk ovis vielä edessä. Ja ovistikkujen viivat ei aina tasaisesti tummu päivä päivältä vaan voi olla hyvin vaaleaakin ja sit yhtäkkiä tumma. Nyt vaan miehenkaatoa vähintään joka toinen päivä :thumright

Kiitos, ehkä näin tosiaan on! Nyt kun tein tutkimusta Luomupimu-blogin kuvien avulla, niin ehkäpä mun tämänhetkinen vuoto onkin enemmän tuota ovulaatiota enteilevää "käsivoidemaista" kuin varsinaista ovulaatiolimaa (enpä oo ennen tullut omia vuotojani näin analysoineeksi o_O). Tosin jos ovulaatio on VIELÄKIN vasta edessä, niin aika myöhään se tulee, sekään ei liene hyvä...
 
Takaisin
Top