Raskaaksi 2019

Just kattelin flosta, ni syyskuussa sen mukaan ehtis olla 2 ovulaatiota:hilarious: tuplayritys:hilarious: toisen mies tosin missaa olemalla työmatkalla. Ainakin alustavasti, paitsi jos tulee nyt enemmänkin näitä tynkäkiertoja.

Tästä tuli mieleen, että mulla pitäs lokakuussa olla/alkaa kahdet menkat :arghh: :grin joskus vaan kuukautiskalenteria selasin, ja huomasin, että jo on kurja kuukausi.
Ja näköjään myös marras- ja joulukuu on sellasia että kuussa kerkee olla kahta menkka-aikaa :arghh: harvinaista mulla ollut tuollanen.
 
Se oli joo aikamoinen pitkä matka, että pääsi tähän asti! Nyt on ensimmäisestä plussasta melkein 2 viikkoa jo, eli tässä odotellaan seuraavaksi tietoa että onko siellä joku elossa vai ei. Appin mukaan sydän alkaisi lyömään tällä viikolla. Onko sulla ollut kipuja koko raskauden aikana? Vuodelepo on varmasti rasittavaa, mutta ymmärrettävää jos pikkunen haluaisi ulos hieman aikaisemmin. Mulla on nyt 2 vko ollut sellaista jomotusta/ repimistä aina silloin tällöin. On hyvä jos yksi päivä menee ilman mitään kipuja. Eilen selkään alkoi sattua myös, eli varmaan jotain tämän raskauden kanssa. Pahoinvointia ei vielä, mutta olen 99% varma että sellaistakin tulee.
Kyllä aika lailla ekan kolmanneksen vaan oksensin ja issias vaivasi. Sitten pamahti välilevy selästä ja nyt viimeinen kolmannes ollut pelkkää selän takia makaamista. Milloin liitoskivut, välilevy ja milloin supistukset. Oikeastaan kaikki vaivat josta sanoin esikoisen kohdalla selvinneeni ilman. Tsemppiä! Mulla alkoi pahoinvointi siinä 6viikon kohdalla rajuna. Ja nyt tullut uudestaan kun alkaa vatsa käymään ahtaaksi. Mutta ei enää kauan ja äkkiä aika menee. Jaksamisia!
 
Tästä tuli mieleen, että mulla pitäs lokakuussa olla/alkaa kahdet menkat :arghh: :grin joskus vaan kuukautiskalenteria selasin, ja huomasin, että jo on kurja kuukausi.
Ja näköjään myös marras- ja joulukuu on sellasia että kuussa kerkee olla kahta menkka-aikaa :arghh: harvinaista mulla ollut tuollanen.

Noi on kyl :disgust Mullakin muutamia kahden kp1:sen kuukausia. Ovulaatio yleensä kyllä vaan kerran kuussa. Nyt sattuis sopivasti että olis heti syyskuun alussa ja ihan syyskuun lopussa:thumright
 
Tästä tuli mieleen, että mulla pitäs lokakuussa olla/alkaa kahdet menkat :arghh: :grin joskus vaan kuukautiskalenteria selasin, ja huomasin, että jo on kurja kuukausi.
Ja näköjään myös marras- ja joulukuu on sellasia että kuussa kerkee olla kahta menkka-aikaa :arghh: harvinaista mulla ollut tuollanen.

Yrittämisen kannaltahan se on ihan hyvä kun pääsee usein yrittämään niin mahdollisuudet on ehkä paremmat.
Toisin kun esim mulla oli tossa keväällä niin ettei toukokuussa ollut yksiäkään menkkoja ja sillon oli melkein 2kk menkkojen välissäo_O se on niin ärsyttävää kun menee siihen odotteluun turhaa aikaa kun ei vaan ala uus kierto:sad001
 
NewMoon pillerien lopettamisen jälkeen menkat kestäneet n. 4 päivää, mahdollisesti päivä ennen ja jälkeen voinut olla pientä tiputtelua. Noista 4 päivästä 2 tai 3 todella runsasta vuotoa (eli "hanat auki"). Tuo 9-10 päivää kuulostaa kyllä ikävän pitkältä.

Toivotaan, että tosiaan tuo haave isosta vatsasta kesällä toteutuu.:Heartred
 
Täällä taas on kaikki raskaudet alkaneet vähän pidemmästä kierrosta (ovis n. kp 20-22), joten olen optimistisempi vähän venähtävien kuin niiden 28 vrk kiertojen suhteen. Sillä perusteella tämä kierto olisi kyllä todennäköisesti mennyt harakoille. En kyllä pitänyt mitään kirjaa, kun vaihdettiin vasta kesken kierron tjottailusta yritykseen, mutta pari viikkoa sitten viikonloppuna oli menkat eli todennäköisesti tämä on niitä neljän viikon kiertoja joista minulla ei koskaan tärppää. Mutta toivo elää.

Kaapissa on vielä edellisen yrityksen jäljiltä macaa ja helokkiöljyä. En kyllä muista että niillä olisi ollut mitään vaikutusta. Mietin vielä josko tuota gelee royaleakin kokeilisi, ei siitä varmaan haittaakaan ole ja kaikki lisäapu tulee tarpeeseen kun ikääkin alkaa olla jo kohta 39.
 
NewMoon pillerien lopettamisen jälkeen menkat kestäneet n. 4 päivää, mahdollisesti päivä ennen ja jälkeen voinut olla pientä tiputtelua. Noista 4 päivästä 2 tai 3 todella runsasta vuotoa (eli "hanat auki"). Tuo 9-10 päivää kuulostaa kyllä ikävän pitkältä.

Toivotaan, että tosiaan tuo haave isosta vatsasta kesällä toteutuu.:Heartred

Sama juttu, mutta ilman tiputtelua. Yleensä ihan on/off. Tosin tässä kierrossa sit menkoista tiputtelua ovikseen asti :finger005 Mut pääpiirteittäin kuten Fantsulla.

Voi kuinka toivon, että keväällä/kesällä sulla on iso vauvavatsa! :love7

Mulla on tosi vahvasti poikaolo :bored: Siis että meille syntyy poika. Tää on hassua, koska oon aina ajatellut saavani tytön. Dpo3 nyt, eli ei voi vielä oikeasti tietää mitään mistään :confused004:joyful:
 
Mutta kieltämättä nyt on paljon vahvempi luotto onnistumiseen kuin monessa muussa kierrossa :bag:
 
NewMoon, mä olen huono esimerkki. Mut mulla 2-4 päivään runsasta, muu tiputtelua. Viimeksi just 20 päivää ollut side pöksyissä.

Sillon kun olin vielä normaali, niin 4-5pv runsaampaa ja 2-3 sillai pikkuhiljaa hiipuvaa. Eikä ollut tiputteluja
 
Sulla tuo on kyllä ihan käsittämätöntä, et mull kyllä hyvä tilanne! Toivottavasti sä saat tohon pian apua! Luget ei tainnut nyt auttaa yhtään? Oliko sulla ne Terot vielä kokeilussa? Koska pääset gynelle?

Joo, ne oli ihan yhtä tyhjän kanssa tässä kierrossa. 3 pv gyne, kattellaan mitä sitten. On mulla reseptiä teroihin sekä lugeihin
 
Kyllä aika lailla ekan kolmanneksen vaan oksensin ja issias vaivasi. Sitten pamahti välilevy selästä ja nyt viimeinen kolmannes ollut pelkkää selän takia makaamista. Milloin liitoskivut, välilevy ja milloin supistukset. Oikeastaan kaikki vaivat josta sanoin esikoisen kohdalla selvinneeni ilman. Tsemppiä! Mulla alkoi pahoinvointi siinä 6viikon kohdalla rajuna. Ja nyt tullut uudestaan kun alkaa vatsa käymään ahtaaksi. Mutta ei enää kauan ja äkkiä aika menee. Jaksamisia!
Odotan innolla pahoinvointeja :D ensi viikolla on sitten jo vko 7, mulla eka neuvola syyskuussa. Ja yksi bileristeily tulossa, onneksi on oma huone jonne voi mennä nukkumaan sit kun kaikki muut juhlii! Ja sit herää aamulla 7 aikaan ja menee syömään aamupalaa kun muut menee nukkumaan hehe!
Sulla on kyllä ollut kipuja kipujen perään, oikein huono mäihä. Mutta kohta se on ohi! Ehkä se arvoostakin :)
 
Newmoon ensinnäkin voimia, ei voi edes sanoa mitään, niin epäreilua :Heartred mulla vuoto kestää 5-7 päivää, mistä kunnon vuotoa on 3-6 päivää.


Lauantaina tuli klo 13 hyvin tumma viiva ovistestiin, illalla ysiltä näytti samalta. Limat ja kivut tuntu eilen. Eli oisko lh huippu ollu lauantaina klo 13-21 välillä. Koska sen jälkeen ei oo viivat tummunu vaan aavistuksen haalentunu ja eilen nippaili ja limaili kyllä ovismaisesti. Eli tänään dpo 1 :bounce
 
Raskauskeijun paketti tuli, ja aikamoinen testiarsenaali on nyt kaapissa odottelemassa. Ovistesti näytti blancoa, joten se on nyt varmasti ohi. Ajoitus oli tässä kuussa hyvä, seksiä oli dpo-3, dpo-1 ja dpo0. Tänään on menossa dpo4, aika menee sairaan hitaasti. Ei näitä suotta kutsuta piinapäiviksi! :grin

Esikoisesta kun tulin raskaaksi kävin ostamassa tamponeita ennen menkkojen alkua. Niitä en ehtinyt koskaan käyttää, koska menkat ei alkanutkaan, vaan tein positiivisen raskaustestin. Josko taas toimisi, että kun kaapissa on 21 ovistestiä (ja 10 raskaustestiä..) odottamassa, ei niille tulisikaan enää ensi kierrossa käyttöä.
 
Mulla oli kyllä toi lh huippu aika lyhyt. Su aamulla ei ollut läheskään yhtä tumma kuin kontrolli, su noin klo 17 oli ihan kirkuvanpunainen ja tänään aamulla oli taas semmoinen hailu. Tänään kyllä ollut niin kipeä ku menkat olis, niin eipä silti oo epäselvyyttä.

Mulla menkkojen kesto 6-7pvä, kunnon vuoto 2-5 päivät, tokana päivänä ei riitä side useimmiten yli tuntia.
 
Uusi lista aktiivisista kuumeilijoista :Heartred
(lisää itsesi siihen väliin kun oma yritys on alkanut, ylimpänä pisimpään yrittäneet)

nimi // ikä // kuinka mones lapsi haaveissa // yritys aloitettu // kierron pituus


Jesbe // 29 // esikoinen haaveissa takana km, kemiallinen ja tm // ya 2014 // kierto 28 - 35p

Wusti91 // 28 // ya 6/2017 // tm 1/2018 // ensimmäinen haaveissa // kierto 27-30

Anselmiina_ // 37 // esikoinen haaveissa // ya 9/2017 // 1. IVF 4/2019 // kkm 7/2019 // kierto 26-29

Amalfi // 36 // kolmas toiveissa // ya 01/2018 // kierto 25-29p

smoothie. // 30 // ensimmäinen toiveissa // ya 3/2018// kierto 26-28

haaveilija31 // 35 // neljäs haaveissa // ya 5/2018 // kierto 30-40p

Ankkuri // 31 ensimmäinen haaveissa // ya 6/2018 // kierto 25-28p

Puhvis // 28 // toinen haaveissa // ya 8/2018 // km 07/19 // kierto 32-?

AZ // 29 // kolmas oma haaveissa(ensimmäinen yhteinen) // ya 9/2018 // kierto36-55p
jannn // 32 // eka haaveissa // ya 9/2018 // km 3/19 // kierto n. 32-39

Nuppunenn // 20 // ensimmäinen toiveena // ya 10/2018 // km 3/2019 // kierto 30-36
Hillis // 28 // ensimmäinen haaveissa // ya 10/2018 // kierto 26p
jeilei // 30 // toinen toiveissa // ya 10/2018 // kkm 1/2019, tm 6/2019 // kierto ~26
TiinuLiinu // 30 // toinen toiveissa // ya 10/2018 // km 2/2019 // kierto 28p

Aida* // 37 // toinen haaveissa // ya 11/2018 // kierto 23-28

Tepsu19 // 34 // ensimmäinen toiveessa // ya 12/2018 // kierto 28-30
Koirankorva // 25 // ya 12/18 // tm 1/19 // km 4/19
Nipanderi // 32 // toka haaveissa // ya 12/18 // kierto 28-29pv

Maggie84 // 35 // ya 01/2019 // 6. lapsi toiveissa
Helena80 // 39 // neljäs toiveissa // ya 1/2019 // kierto 28-32pv

Pipana // 26 // kolmas haaveissa // ya 2/2019 // kierto 27-28pv
elmi // 31 // ensimmäinen haaveissa, kkm 7+5 // ya 2/2019 // kierto 28pv
Sammie // 31 // esikoinen haaveissan // ya 2/2019 // kierto 33-39 pv

Mathilda // 36 // esikoinen haaveissa, kkm 5/2019 // ya 3/2019 // kierrosta ei mitään käsitystä

Sinpura // 20 // ensimmäinen haaveissa // ya 5/2019// kierto n. 28-30pv
dimou // 30 // toinen // ya 5/19 // kierto epäsäännöllinen
Jukkapalmu23 // 22v // esikoinen toiveissa // ya 05/19 // kierrot n. 28pv
Fantsu // 32 // esikoinen // ya 5/2019 // kierto 29pv

Nyytti // 38 // neljäs haaveissa // ya 6/2019 // kierto 29pv

twisted // 31 // neljäs haaveissa // ya 7/2019, kemiallinen 8/19 // kierto 28pv
Mirkkunen1 // 27 // esikoinen // ya 07/2019 // kierto n. 29-32pv
Mangusti_ // 30 // toinen haaveissa // ya 7-8/2019 // kierto 28-32 pv?

Ginger // 26 // toinen (ensimmäinen yhteinen) toiveena // ya 8/2019 // kierto 30-35pv
Nannu // 27// toinen haaveissa, yritys alkanut 8/2019 // kierto 28-33pv.

Hems78 // 22 // ensimmäinen haaveissa // ei vielä alotettu // kierto noin 28-32pv







Plussanneet :Heartred
nimi // ikä // LA // monesko tulossa

Kassu93 // 26 // LA 21.12.2019 // esikoinen tulossa
tiania // 37 // LA 3.2.2020 // 2. tulossa
Earl // 33 // LA 16.2.2020, toinen tulossa
Liirumlaarum // 26 // LA 19.2.2020 // esikoinen tulossa
DeeDee // 30 // 5.3.2020 // toinen lapsi tulossa
Spyro // 24v // LA 12.3.2020 // ensimmäinen
MaRilla // 35 // LA 3/2020 // kolmas lapsi tulossa
Zumba2019 // 31 // LA 4/2020 // ensimmäinen
StellaMom // 33 // LA 4/2020 // ensimmäinen
 
Dpo6/7 ja viime yönä oli vain tissikivut eikä mikään asento ollut hyvä. Venyttelin niin oikealle puolelle mahaa vihlasi. Vissiin keltarauhanen koska en halua ajatella et kasvanut munasarja.
Koko päivän närästys ja heikko happi ja nenä jompikumpi sierain vuorotellen tukossa öisin. Ja päivällä kurkkukipu vaivaa.
Tylsiä päiviä ja flo väittää et menkat tulis vasta 2.9. Ei vain pidä paikkaansa ku ovis oli joko 7 tai 6 päivää sitten. Joten max 8 päivää ja olis tädin aika. Jos ei ollut anovulatorinen siis. Sitten ei tiedä.

Tsempit kaikille :Heartred
 
Takaisin
Top