Raskaaksi 2019

Toivottavasti oltas kumpikin sillon synnyttämässä:nailbiting:
Vähän kyllä epäilyttää ainakin omasta puolesta:hilarious:
No, mulla on ihme olot et olis voinut jokin elää tuolla. Ja kun nyt oireina vaan ihme hajuherkkyys ja voimakkaasti toimii noi omat hormonit. Joten uskon et mulla vaan hormonit nyt pelissä kerta on rinnat kipeet, hajuherkkyys yms mitkä pluskierroissa tuli vasta myöhemmin. Nyt kumminkin niin pienet dpot etten usko et vois näin selvästi tuntea vielä mitään.
 

Täällä myös jotain sen suuntaista.

Olin päättänyt etten ostais ovistikkuja, mutta ostan ehkä sittenkin. Kun on nyt vähän hankala päätellä mikä näistä kaikista on se uuden kierron aloitus:bag:

Pahoittelut:sad010 jos ensi kierrossa olis jo meidän vuoro:confused004:smiley-angelic001
 
Toukokuiset on ihania! Meillä on täällä yksi toukokuinen neljävuotias.:Heartpink Voisin ottaa toisenkin, tosin tästä kierrosta taitaisi tulla vielä niukin naukin ehkä huhtikuinen.

Plussa-aaltoa odotellaan::wav

Mulla kans tulis laskettuaika 30.4 jos laskis sen 28 päivän mukaan mut oikeesti olis varmaan toi 8.5 lähempänä totuutta. Jos siis olis tärpännyt:joyful:
Tsemppiä kaikille! :blob3:blob3:blob3:blob3:blob3:blob3
 
Kuten tuossa aikaisemmin sanoin, niin ainoa ero edellisiin kiertoihin oli molempien keto/vhh dietti. Muuten jatkettiin suurin piirtein samaan tahtiin. Ei edes tiedetty että ovisplussa oli ollut silloin päivää ennen koska en saanut sitä kiinni. Aloitin testailut samana päivänä vasta. Mutta tässä mennään nyt rv5+1 ja ihan ihmeissään. Oireita ei ole kovin paljon, mutta ei menkatkaan ole vielä alkaneet ja testissä oli selkeä plussa vielä viimeksi. :chicken:
Mitä mahtavuutta onnea tuhannesti! Mä käyn satunnaisesti aina kurkkimassa mitä tänne kuuluu ja vihdoin sullakin onni. :hello2
 
Täällä DPO9 eikä oikein mitään oireita. No odotellaan. Menin perjantaina tekemään DPO6 RFSU:n herkän puikkotestin varoiksi, kun oli illalla tiedossa yhdet juhlat. Ja jotain siihen testiin ilmestyi testiajalla, mutta taisi olla vaan viivanpaikka, kun tuskin noin aikaisin voisi näkyä mitään? Onko teillä kokemuksia ko. testistä? Ainakin ne liuskat taitaa olla ihan susia? Ennen ei ole ko. testiin mitään tullut, joten ärsyttävästi valaa luultavasti turhaa toivoa tuollainen. Päätin, etten testaa enää, ellei menkat ala (luteaali 11 päivää, joten to pitäisi alkaa), mutta kovasti polttelisi kuitenkin tehdä jo toinen testi. :angelic:
 
Kp26 (Dpo 9-5) ja ei mitään ihmeellisiä tuntemuksia, ainut vaan että taitaa joku flunssa olla tulossa kun nenä ihan tukossa:bored:
 
Mitä mahtavuutta onnea tuhannesti! Mä käyn satunnaisesti aina kurkkimassa mitä tänne kuuluu ja vihdoin sullakin onni. :hello2
Hei Laura! Mites teillä menee? Syyskuussa nyt laskettu aikako? Onpa aika mennyt nopeasti jo!Ja joo sanotaan näin, että ei ollut paras aika tälle plussalle mutta emmä nyt aio valittaa, koska tätä oli jo vuoden odottanut! Ihmeellistä on se että karma ja kohtalo toimii tällä tavalla. Karma oli varmaan se että itse suunnittelin että opiskelut saisin loppuun, mutta nyt vaikuttaa vähän siltä etten pysty, koska laskettu aika on huhtikuussa. Pääsiäisen ja vapun välillä arvelen että tämä nyytin syntymäpäivä olisi jos syliin asti tulee :)
 
Nipanderi, jäikö sulla näin lyhyeks kierto? Aika samoissa ollaan nyt pari kiertoa menty ja mä odottelen vasta loppuviikkoon(pe-la) tätiä kylään. Tai siis en todellakaan oota, mut u know.
Fantsun tavoin dpo9. Just flow:n merkkailin et ovis-dpo7 oli satunnaista jomottelua, eilen ei yhtään mitään ja tänään taas vähän voimakkaampaakin. Enteileekö tää nyt sitä tätiä, blaah.
Kierukan aikaan oli harvakseltaan jomottelua/tuntemuksia ja nyt tuntuu ettei kierrossa oo montaakaan päivää kun ei jostain syystä vähän jomottelis :hilarious:
 
Fantsu: Yritä ottaa rennosti. Nuo RFSU:n testit taitaa aika usein tehdä viivanpaikkoja. Dpo6:n tienoilla pitäisi vasta tapahtua kiinnittyminen, joten ei varmaan vielä siinä vaiheessa pitäisi mitään näkyä testissä vaikka olisikin tärpännyt. Tsemppiä piinapäiviin, jospa siellä se plussa olisi silti tulossa!:happy:

Kp24/23-28 eikä mitään tuntemuksia. Ei menkkoihin eikä raskauteen viittaavia. Odottelua siis edelleen.

Hain lapselle paikkaa konservatorion muskariin. Sen pitäisi alkaa torstaina, mutta vieläkään ei ole ilmoitettu mitään päästiinkö mukaan tms.o_O
 
Hei Laura! Mites teillä menee? Syyskuussa nyt laskettu aikako? Onpa aika mennyt nopeasti jo!Ja joo sanotaan näin, että ei ollut paras aika tälle plussalle mutta emmä nyt aio valittaa, koska tätä oli jo vuoden odottanut! Ihmeellistä on se että karma ja kohtalo toimii tällä tavalla. Karma oli varmaan se että itse suunnittelin että opiskelut saisin loppuun, mutta nyt vaikuttaa vähän siltä etten pysty, koska laskettu aika on huhtikuussa. Pääsiäisen ja vapun välillä arvelen että tämä nyytin syntymäpäivä olisi jos syliin asti tulee :)
No kyllä täytyy iloita kun sulla vielä alussa oli toivonpilkahdus ja sitten niin pitkään ei mitään. Toivottavasti kaikki menee hyvin ja jaksamista tulevaan odotusaikaan! Täällä joo vaikeuksien kautta maaliviiva näkyvissä. Nyt 35+4, mutta vuodelevossa nyt pari viikkoa että matkalainen pysyisi riittävän kauan kyydissä. Eli hetkenä minä hyvänsä! Yhtä kipuilua tämä on ollut mutta kaikki sen odottamisen arvoista. Aika on mennyt kamalan nopeasti ja hetkittäin tuntuu että liiankin nopeasti. :grin
 
No kyllä täytyy iloita kun sulla vielä alussa oli toivonpilkahdus ja sitten niin pitkään ei mitään. Toivottavasti kaikki menee hyvin ja jaksamista tulevaan odotusaikaan! Täällä joo vaikeuksien kautta maaliviiva näkyvissä. Nyt 35+4, mutta vuodelevossa nyt pari viikkoa että matkalainen pysyisi riittävän kauan kyydissä. Eli hetkenä minä hyvänsä! Yhtä kipuilua tämä on ollut mutta kaikki sen odottamisen arvoista. Aika on mennyt kamalan nopeasti ja hetkittäin tuntuu että liiankin nopeasti. :grin
Se oli joo aikamoinen pitkä matka, että pääsi tähän asti! Nyt on ensimmäisestä plussasta melkein 2 viikkoa jo, eli tässä odotellaan seuraavaksi tietoa että onko siellä joku elossa vai ei. Appin mukaan sydän alkaisi lyömään tällä viikolla. Onko sulla ollut kipuja koko raskauden aikana? Vuodelepo on varmasti rasittavaa, mutta ymmärrettävää jos pikkunen haluaisi ulos hieman aikaisemmin. Mulla on nyt 2 vko ollut sellaista jomotusta/ repimistä aina silloin tällöin. On hyvä jos yksi päivä menee ilman mitään kipuja. Eilen selkään alkoi sattua myös, eli varmaan jotain tämän raskauden kanssa. Pahoinvointia ei vielä, mutta olen 99% varma että sellaistakin tulee.
 
Newmoon, voi ei! Toivottavasti nyt sit todellakin pääsisitte silloin tositoimiin, niin paljon noita lykkäyksiä teillä ollut. :Heartred
 
Aida* kiitos tsempeistä! Täytyy yrittää keskittyä muihin asioihin, ettei mene ihan hermoiluksi nämä päivät. Ei kyllä turhaan kutsuta piinapäiviksi :grin

Niin ja New Moon toivottavasti sitten lokakuun alusta etenee asiat nopeasti, ettekä joudu enää kauaa odottelemaan.
 
Ovistikkuun läsähti kirkuva viiva ja nyt on oikea puoli vatsasta tosi kipeä. Ovis taitaapi olla :grin Eilen ja edellispäivänä oli aktiivisuutta makkarissa, niin kaipa tästä kohta voi alkaa toivoa parasta ja siirtyä jännittämään millon voi tehdä raskaustestin :hilarious:
 
Nipanderi, jäikö sulla näin lyhyeks kierto? Aika samoissa ollaan nyt pari kiertoa menty ja mä odottelen vasta loppuviikkoon(pe-la) tätiä kylään. Tai siis en todellakaan oota, mut u know.
Fantsun tavoin dpo9. Just flow:n merkkailin et ovis-dpo7 oli satunnaista jomottelua, eilen ei yhtään mitään ja tänään taas vähän voimakkaampaakin. Enteileekö tää nyt sitä tätiä, blaah.
Kierukan aikaan oli harvakseltaan jomottelua/tuntemuksia ja nyt tuntuu ettei kierrossa oo montaakaan päivää kun ei jostain syystä vähän jomottelis :hilarious:

Joo, kyllä mä tän päivän (ehkä jopa eilisenkin) laskisin kp1. Oli varmaan ovuloimaton, vaikka plussa tulikin tikkuun, kierto jäi siihen 22-23 päivän haarukkaan. Mut koko kierronhan vuosin muutenkin. Tai oli mulla 3 täysin vuodotonta päivää:bag: edes luget ei auttaneet tähän kiertoon, ehkä ens kiertoon täytyy nostaa annosta.

Jos nyt jotain positiivista hakee, niin onneksi jäi tää kierto tyngäksi, että pääsee nopeammin uuteen yritykseen. Aika synkkää tämä kyllä on. Tunnelma on just sellainen, että oon ainut ihminen kenellä on tällaista, en tuu ikinä raskaaksi, vuodan varmaan vaihdevuosiin saakka, valivalimarimari. Mut kaiketi tää tästä taas... Syyskuun alussa onkin taas gyne ja marraskuukin on kohta, ni saa sen hoitolähetteen.

Mutta parempaa onnea sulle ja muille kiertokamuille:Heartred
 
Muokattu viimeksi:
Ja newmoonille isot halaukset. Koska sulla tulee kontrollista vastaukset? Nyt raajat pystyssä et tulee puhtaat paperit ja pääsette aloittamaan:Heartred miten voikin olla tie pitkä Kivinen ja käydä jokaisen mutkan kautta:smiley-angry019
 
Just kattelin flosta, ni syyskuussa sen mukaan ehtis olla 2 ovulaatiota:hilarious: tuplayritys:hilarious: toisen mies tosin missaa olemalla työmatkalla. Ainakin alustavasti, paitsi jos tulee nyt enemmänkin näitä tynkäkiertoja.
 
Tulin kertomaan vähän omaa tilannetta,
Oon jättänyt tosiaan nyt ovulaation tikuttamisen pois. Jännästi jo se vaikuttaa oloon, ei oo sellanen jännäys päällä koko ajan. Toki varmaan ylihuomenna testaan et tuleeko ovisplussa, kun arvioitu ovis on sillon.
Muutenkin yrittänyt olla asenteella että tulee jos on tullakseen. Eilen ja varmaan huomenna tai ylihuomenna vielä heilutellaan peittoja, nii saa riittää tälle kuulle varsinaiset oviksen aikaan peuhaalut. Yleensä ollaan erittäinkin aktiivisia, mutta nyt on vähän ollut kaikkea muutakin mielessä(se kuolema tapaus, saatto, tuleva ulkomaan matkan ajoitus mietityttää, tosin ennemmin haluan vauvan kun matkan)

Kokeillaan nyt että jos vähempi yrittäminen auttas. Tammikuussa oli kans sellanen vähempi yrittäminen ja sillon plussasin. Helmikuussa keskenmeno ja maaliskuussa ei ees yritetty. Huhtikuussa aloitetettiin sitten uudestaan,että periaatteessa näitä yrityskiertoja on aika vähän tälle vuotta. Loka-joulukuu oli kans aika "varovaista yrittämistä".
Että periaatteessa huhti-, touko-, kesä- ja heinäkuu on ollut varsinaista yrittämistä, vaikka ehkäisyä ei oo ollut kohta vuoteen. 1 keskenmeno ja 2 kemiallista mahtunut 8kk. Tää auttaa vähän itseä siinä, että toivoa on ja meillä on varsinaista yrittämistä ovulaation aikaan ollut aika vähän.
Kesällä ovulaatiot osui monesti just sellasiin hetkiin, että oltiin jossain festareilla tai muuten juhlimassa, itse asiassa touko-, kesä- ja heinäkuun ovulaatiot oli just sellasia, että oltiin jokaisen aikana 2 päivää jossain menon päällä, vaikka ovis hyödynnettiin, nii oli jonkun verran alkoholia maisteltu, että nyt päästään taas perus, ei alkoholia linjalle. Toivottavasti tämäkin auttaa asiaan :)
 
Takaisin
Top