Viimeisin hankintasi vauvallesi?

Mä en oo ostanu vie mitää o_O esikolta nii hyvin talles kaikki neutraalit nii en oo nähny tarvetta shoppaalulle. Ainut et serkun vaimolta on tulos sitteri ja pitääs vaunuuhin/rattaisiin käydä paremmat renkaat ostamas. Äitee toi poikalupauksen jälkeen vihreet potkarit ja bodyn.
 
Tänään hain vaunuihin sopivan hoitolaukun ja päivänvarjon, sekä muutamia kietaisubodeja ja puolipotkuhousuja.
Aika hyvällä mallilla alkaa olemaan meidän valmistelut ja hankinnat. Enää pitää hakea pinnasänky säilöstä, tilata siihen patja, ja ostaa lakanoita, pari patjansuojusta ja hoitoalusta vessan tasolle. Toki sitä pikkusälää varmasti puuttuu vielä, ja kaikki vaipat yms pitää hankkia, mutta hengitän vähän helpommin, kun voin nyt vaan olla, ja koettaa jaksaa kipujen ja kolotusten kanssa ilman ylimääräisiä aktiviteetteja.
 
Imetystyynyn ostin jo pari kuukautta sitten, ja sen kanssa on kyllä saanut nukuttua paremmin. Saa vatsan alle tuen eikä pakarat mene jumiin.

Saatiin parilta ystävältä rakenneultran jälkeen tosi paljon vaatteita, joista osa siis kokoa 90, eli varastoon vietiin osa. Tässä kesä-heinäkuun aleista olen itsekin vaatteita ostanut ja siksi otettiinkin äp rahana, kun enitenhän siellä vaatteita on. Olen sitten sen ja blogien perusteella tehnyt listaa, mitä tarvitaan ja osa jo hankittukin. Tärkeimmät taitaa olla paikka nukkua (saatiin viime vkl ystävän vanha pinnasänky) ja vaunut. Vaunuissa onkin valinnanvaraa ja vähän ahdistaakin, että miten löytää sopivat. Käytettynä tullaan ostamaan.
 
Täällä alkaa pikku hiljaa hankintoja tulemaan. Muutama viikko sitten tuli unipesä ja muutamat tutit. Eilen laitoin turvakaukalon tilaukseen ja tänään käytiin ostamassa pinnasänky käytettynä. Hiljalleen alkaa tulemaan tämä odotus myös lapsille todellisemmaksi.
:smiley-bounce012
 
Minä odotan vaunujen saapuvan huomenna :happy: muutoin on tullut osteltua alesta ja kirpputoreilta vaatteita. Hoitoalusta ja tuttipullot puuttuvat vielä, nyt ainakin. Vaipat toki myös, mutta ostin jo vauvapyyhkeitä kun oli reilut alet.
Mihin vaunuihin päädyitte ja miksi?
 
Hain eilen 56cm toppahaalarin tutulta, ja Elodie detailsin sadesuojan torista.
Tilasin muutaman tuubin puhdasta lanoliinia Dermosililta. On samaa puhdistettua, lääkelaatuista tavaraa, kuin esim. apteekissa myytävä Lansinoh, mutta noin puolet halvempaa. Testinä ostin viime talvella yhden tuubin huulirasvaksi, kun aiemminkin olen puhdasta lanoliinia käyttänyt samaan tarkoitukseen, ja kokeilin sitä myös atopian kuivattamiin rintoihin. Toimi hyvin niihin, joten uskoisin toimivan yhtälailla myös mahdollisten imetyksen sivuvaikutusten hoitamiseen.
 
Takaisin
Top