Veikataan syntymäpäivää

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Koska lapsi ei todennäköisesti synny laskettuna aikana on kiva arvailla minä päivänä lapsi todella syntyy. Milloin sinun vauvasi siis ehkä syntyy? Voitte toki antaa useammankin veikkauksen jos mieli muuttuu. :)
 
En tiedä vielä todellista laskettua aikaakaan epätasaisen kierron takia. 28 päivän kierrolla se olisi 11. helmikuuta. Varmaan menee yli sen ainakin. Veikkaan nyt 20. helmikuuta.
 
Meillä aika tarkka laskettu aika (tosin en ole sitä vielä saanut vahvistettua lääkäriltä, mutta kun IVF-alkiosta kyse niin tiedetään siltä tapaa tarkaksi) olisi 26.2. Ensi vuosihan on karkausvuosi, joten voisi jopa karkausvauva siis syntyä... :D Tai sitten jos venähtää vielä siitä, niin 1.3. olisi sama syntymäpäivä kuin isällään ja myös sama päivä, kuin milloin kyseinen alkio hedelmöitettiin tänä vuonna! :Heartred
Jos syntyy aiemmin, niin 20.02.2020 olisi hauska päivämäärä syntymäpäiväksi.
 
Jos käy samoin, kun ekan kanssa niin varmaan 2.2.20
Oikea la on 11.2.20 omien laskujen mukaan.
 
Mulla on kaikki raskaudet menny yliaikaisiksi niin eiköhän tämäkin. La on siellä 20. päivän hujakoilla joten vois hyvin syntyä karkauspäivänä :)
 
Mulla varmasti käynnistetään aikasemmin synnytys perussairauden takia joten vaikka LA 19.2. niin veikkaan syntymäpäivää tulevan kkummitädin kanssa samaksi eli 10.2.
 
Yliaikasia ovat molemmat aiemmat lapset olleet. Joten uskoisin et helmikuinen lapsi tulee. Viimeisimmän ultran mukaan olisi laskettuaika ollut 29.1,mutta hoito alkuisena ei laskettua aikaa muuteta

Veikkaus 5.2 :)
 
Minulla esikoinen syntyi 39+2, oletan tämän ajoittuvan samoihin. Yliaikaiseksi tuskin antavat mennä, pahoin pelkään että lyövät taas raskausajan diabetes-leiman vatsaan paastoarvojen vuoksi kuten esikoisestakin. On muuten jännä, kuinka raskausaikana paastoarvon viitearvo on alempi kuin ei raskaana. Joten arvon ei tarvitse muuttua lainkaan jos on ylärajoilla, riittää raskautuminen ja diagnoosiksi raskausajan diabetes.:dead:

Eli la arvio, 18.2.
 
Nykyinen laskettu 11.2. Omien laskujen mukaan oikeampi kuitenkin 13.2. Jos tulee ajallaan niin veikkaisin tätä 13.2.
 
mä tähtään vauvan mummin synttäripäiväks eli 19.2. la on 23.2. mutta nyt ultrassa oli pari päivää isompi
 
Meillä esikoisen la oli 15.2. ja hän syntyi 24.1. Tän toisen la on 14.2., joten veikkaan, että hän syntyy 23.1.
 
Ajattelin kun edes tiesin olevani raskaana, et ystävänpäivävauva voisi syntyä . Saa nähdä sitten. Esikoinen syntyi 39+6.
 
Mulla laskettu aika 22.2.2020, mutta veikkaan, että syntyy 24.2.2020, koska esikoinenkin meni 2 päivää yli ✌
 
Takaisin
Top