Raskaaksi 2019

Juu, no tän oli ihan tarkoitus toimia kun sitä määrätään menkkojen siirtoon ym. Jos mä jotain luteaalivaiheen tukea haluaisin ni lugesteron on varmaan ihan siihen tarkoitukseen parempi. Mut toisaalta ei tässä ole kuin pari kiertoa enää ja alkaa muut lääkkeet.
Vuotoon mulla itsessään on jo lääke, siis vähentämään vuotoa. Ollut jo vuoden käytössä.

Voihan se tosiaan olla hyvä pitää vähän luomua ennen hoitoja, kyllä niissä sitten on taas droppia jos jonkinmoista. Ja tosiaan, jos ongelma on lähinnä siittiöissä? Mutta pian on syksy ja pääsette vihdoinkin hoitoihin, nyt kaikki sormet ristissä, että sieltä tulee nopea plussa!:)
 
Noniin, täällä viimein o+. Muut siihen viittaavat fiilikset kyllä oli jo, mut tiedä näistä sitten. Koko viikko on hyödynnetty. Tänään ei ehi, mut huomenna on lapsivapaa ja datenight, joten mehän lemmitään vaikka koko päivä:)) taidan siirtää sen lugen aloituksen sunnuntaille. Gyne sanoi, että aloittaa pari pv oviksen jälkeen. Ohjeessa lukee et kp 15-17, mut tänään mulla 17...
 
Juu, niinhän se on! Ärsyttää itseä vaan että Viikko oviksesta tietää jo ettei oo onnistunut kun alkaa vuoto. Mut elämä on. Jospa sit elokuun kierrossa vihdoin sais aloitettua.

Siittiöissä kai se pääsyy mut tuskin tää lyhyt luteaalivaihe edes mahdollistaa onnistumista. Toivon kyllä et olis siittiöissä jotain parannusta tapahtunut tässä reilussa vuodessa kun tupakkakin on pois ollut.

Jep, ymmärrän, on tää ärsyttävää, että ei pääse edes piinapäiviin saakka. Toivottavasti tupakoinnin lopetus on auttanut. Meillä mies polttaa. Ällöttävää! Mutta sen siittiöitä ei oo koskaan tutkittu.
 
Eikös sulla näkynyt jotain hailuraa edellisessä raskaustestissä, voisko kuitenkin vielä olla??

Terkuin "toivoa on aina kun menkat eivät ole alkaneet" :)

No juu tuli, mutta kun oli rfs testi, ni en oikeen luota. Täytyy varmaan kyl tänää varmuudenvuoksi käydä ostaa testi ja tehdä, vaikken kyllä tahdo uskoa et plussa tulis :rolleyes:
 
Juu, voi olla et tupakan lopetus auttoi, mut veikkasivat että nuorena tehty leikkaus kiveksiin on suurin syy rakennepoikkeavuuksiin. Mut sittenhän sen näkee ku seuraavaksi katsovat siittiöt..

Juu, no todennäköisesti se kyllä vaikuttaa enemmän, mutta onneksi tupakoimattomuudella on muita hyviä terveydellisiä vaikutuksia:) tuo oma on puhunut lopettamisesta siitä saakka kun mä lopetin. Sillä tiellä ollaan, enkä jaksa uskoa että lopettais tässä lähitulevaisuudessakaan....
 
Kp9. Laitoin yöllä Kotitestiin tilauksen ovista ja raskautta varten. Tilasin ekaa kertaa OneStepin
ovistestejä, aiemmin oon testannut vaan Sofilla. Olivat laittaneet aamulla paketin matkaan.
Mulla kyllä testit riittää siihen asti, että saan uusia.

Mies innostui illalla hommailemaan ja oli kyllä mukavaa :joyful: Ilmeisesti hänellä oli myös halipula,
kun luulin hänen olevan hereillä ja hän tuli monta kertaa kylkeen kiinni ja yritti ristiä meidän sormia.
Aamulla kun asiasta juttelin, hänellä ei ollut mitään havaintoakaan kyseisestä toiminnastaan, vaikka
hän silmät auki tuijotti minua myös :hilarious:
Ja minä siinä onnellisena pitelin häntä sylissä :rolleyes:
 
Öö, piti vessaremppaa tehä lomalla.. Mut saanko mä nyt maalata, ku oon raskaana :eek:? Kaakelit on tarkoitus vetää valkoisella.
 
Öö, piti vessaremppaa tehä lomalla.. Mut saanko mä nyt maalata, ku oon raskaana :eek:? Kaakelit on tarkoitus vetää valkoisella.
Mun kaveri ei suostunut, minä kerroin sille myös kissanhiekka jutun ei se tiennyt.. Se on pitkään ollu ilman ehkäisyä ja oli katkera ku kaikki tuli raskaaksi paitsi se ja nyt o tyttö tulossa. Mut ei varuiks maalannut kuitenkaan ku jätti ne miehelle
 
Eilen illalla viimeinen primo ja nyt alkaa menkat tai no tiputtelee jo "lupaavasti".

On kyllä vähän tyhmä olo taas, kun oikeasti kuvitteli et olis voinu onnistua :shifty:

Mulla on sama juttu joka kerta kun progen jälkeen tuloo vuoto nyt viimeks se tuli ihan progejen läpi mitä ei mulla ikinä ollut.
Täällä kärsitään lämmöstä ja päätä särkee, miks on niin lupaavat oireetki aina ennen menkkoja.. Mulla noita haamuja tuli mut jotenki jos ois menny kesken ennen kuin pääs ni pitkälle niin olisin ajatellu et haamut on merkki et kaikki ei ookoo mut niin.. Mistä sitä tietää.. Kyl teillä se pieni tulee, koettelemukset aina palkitaan :Heartred
 
Joo, minä jätin miehelle kissojen laatikoiden putsaukset kokonaan kun olin raskaana, ihan varmuuden vuoksi. Parempi olla liian varovainen kuin varomaton, ainakin minulla oli niin, kun viimeisistä viimeisin lahjamunasolu oli kyydissä, niin en halunnut riskeerata mitään ylimääräistä siinä kohtaa.
 
Täällä olikin vastattu.

Ihan asiasta kukkaruukkuun: onko muilla pms aikaan alapää kuiva ja turvonnut? Jotenki tosi arka
 
Takaisin
Top